eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763327-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, krajowy numer identyfikacyjny 27933800000000, ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (32) 351-17-19, 258-62-61
faks: (32) 351-17-14
e-mail: fszamp@gmail.com
www: https://filharmonia-slaska.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://filharmonia-slaska.eu/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://filharmonia-slaska.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do sekretariatu Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Adres: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Numer referencyjny: 6/ZP/AT/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1. Urządzenia wielofunkcyjne
a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt.
b) Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt.
Część 2. Serwer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważnym - 1 szt.
Część 3. Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym - 1 szt.
Część 4. Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych (DPL – Date Loss Prevention)
Szczegółowy opis sprzętu i oprogramowania znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
2. Wymagania dotyczące sprzętu komputerowego:
a) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy i nieużywany, przeznaczony na rynek polski i pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży.
b) Sprzęt komputerowy powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do jego uruchomienia i pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
c) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta, zamontować, skonfigurować i uruchomić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
d) W celu weryfikacji poprawnej instalacji i działania sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do testowej prezentacji wszystkich funkcji urządzeń.
3. Wymagania dotyczące oprogramowania:
a) Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej licencji systemu operacyjnego, nieużywanej oraz nieaktywowanej nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz przeznaczonej na rynek polski i pochodzącej z legalnego źródła sprzedaży (w przypadku, gdy licencja ma być aktywowana przez Zamawiającego – naklejka z kluczem; licencja może być aktywowana i zapisana w UEFI przez producenta komputera+ naklejka bez klucza).
b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny, posiadały możliwość maksymalnej ilości aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego przewidzianego przez producenta oprogramowania.
c) Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie wyczerpywało wszystkie atrybuty legalności dla danej wersji.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia właściwych dokumentów gwarancyjnych.
b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania na okres zadeklarowany w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wyższy od minimalnego wymaganego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu przekazania-odbioru.
c) W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania przedmiotu zamówienia na wskazany w umowie adres i numer telefonu.
d) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ww. zgłoszenia zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
6. Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp.
7. Za równoważne pod względem techniczno-użytkowym w stosunku do wskazanego urządzenia Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę urządzenie, które posiada równoważną pod względem technicznym budowę, gabaryty, wyposażenie, właściwości, zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, co wskazane w opisie przedmiotu zamówienia urządzenia.
8. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wskazać markę i model proponowanego urządzenia oraz dołączyć do oferty jego specyfikację.


II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.00

Dodatkowe kody CPV:
30.23.21.10
48.80.00.00
30.21.32.00
48.90.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 21.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) upzp. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Gwarancja:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych lub zmiany zakresu zamówienia w razie wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczności, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojna, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie Umowy w terminie itp).
3. Wykonawca powołując się na zaistnienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w terminie i w pełnym zakresie zobowiązany jest przedstawić stosowne dowody potwierdzające tę okoliczność


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione - muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i załączone jako odrębna część, niezłączona z ofertą w sposób trwały.

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania – 1 szt.
b) Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania – 1 szt.
Szczegółowy opis urządzeń wielofunkcyjnych znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Gwarancja:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Serwer z systemem operacyjnym MS Windows 10 Professional 64bit lub równoważny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Serwer 1 szt. z zainstalowanym systemem operacyjnym posiadający następujące parametry:
procesor Intel 4 rdzeniowy, pamięć RAM minimum 16 GB, maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM - 64 GB, Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) -4/3, karta graficzna Matrox G200 lub równoważna, dysk HDD 2000 GB (2 x 1000 GB),
łączność LAN 10/100/1000 Mbps, złącza - panel przedni: USB 2.0 - 1 szt., micro USB 2.0 - 1 szt.; złącza - panel tylny - USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., VGA (D-sub) - 1 szt., AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Port COM - 1 szt., obudowa typu Rack (1U).



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Gwarancja:40,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Tablet posiad następujące parametry: pojemność pamięci 128 Gb; przybliżone wymiary 280 x 215 x 6 mm; maksymalna waga 700 g, przewód USB-C długość 1 m; zasilacz USB moc 18 W; system operacyjny IOS – ze względu na istniejącą infrastrukturę oraz konsolę nagłośnieniową pracującą na systemie kompatybilnym jedynie z systemem IOS, wyświetlacz Liquid Retina, Multi-Touch o przekątnej 12-14 cala z podświetleniem LED, aparat, nagrywanie video, głośniki, mikrofony, sieci komórkowe i bezprzewodowe, kartę SIM, lokalizację, zasilanie i baterię, odtwarzanie dźwięku, telewizja i video.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Gwarancja:40,00
Cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Program DPL – Date Loss Prevention zapewnia m. in.:
1. Pełne wsparcie dla stacji roboczych z systemami Windows 7/Windows 8.1/Windows 10.
2. Serwer administracyjny systemu DLP musi oferować możliwość instalacji na systemach Windows Server 2012, 2012 R2, 2016, 2019.
3. Wsparcie dla 32 i 64-bitowej wersji systemu Windows.
4. Pomoc w programie i dokumentacja do programu dostępna w języku angielskim.
5. Konsola administracyjna oraz komunikaty klienta muszą być w języku polskim.
6. Serwer administracyjny systemu DLP musi wspierać instalację w oparciu o bazę MS SQL.
7. Serwer administracyjny systemu DLP musi działać w architekturze serwer-klient, gdzie komunikacja serwera zarządzającego z klientem odbywa się przy pomocy agenta.
8. Konsola zarządzająca musi umożliwiać pobranie pliku instalacyjnego agenta.
9. Serwer administracyjny systemu DLP musi umożliwiać wykonanie instalacji/dezinstalacji zdalnej klienta na stacjach roboczych.
10. W przypadku braku połączenia klienta z serwerem zarządzającym, klient musi mieć możliwość lokalnego przechowywania informacji oraz zebranych danych do czasu ponownego połączenia z serwerem administracyjnym.
Pełny opis znajduje się z załączniku nr 5 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Gwarancja:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.