To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-24
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760040-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-75 742 44 20
faks: 0-75 742 44 20
e-mail: szarocin@post.pl
www: www.dpsszarocin.wordpress.com
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/D/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy
Społecznej w Szarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części: Część 1 Artykuły spożywcze różne Część 2 Nabiał i mleko Część 3 Pieczywo Część 4 Warzywa i owoce Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe Część 7 Jaja 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach. 4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres odpowiadający okresowi realizacji dostaw. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 6.
Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac– kuchnia). 7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 – dwa razy w tygodniu, dla części 2 –
3 razy w tygodniu, dla części 3 – 6 razy w tygodniu i dla części 6 – wg zapotrzebowania. 10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być: - świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, - dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie
terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), - dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 14. Reklamacje mogą być zgłaszane
telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i
ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu. 18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52020.35 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59541.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72294.85
Waluta: PLN
NAZWA: Nabiał i mleko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95611.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska KAMOS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 41
Kod pocztowy: 58-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100813.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101096.64
Waluta: PLN
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 75890.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KAJZERKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żelazno 44A
Kod pocztowy: 57-361
Miejscowość: Żelazno
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73634.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73634.40
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 85545.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CHODEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 6
Kod pocztowy: 59-900
Miejscowość: Zgorzelec
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64118.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76949.25
Waluta: PLN
NAZWA: Mięso i wyroby wędliniarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 135125.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU JOHN Paweł John
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grotniki, ul. Źródlana 5
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 133917.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138635.70
Waluta: PLN
NAZWA: Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58256.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Innowacyjna 6
Kod pocztowy: 55-330
Miejscowość: Wróblowice
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51746.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53982.50
Waluta: PLN
NAZWA: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14297.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22428.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz.nr 224/1, 307 na rzeką Zadrna(dz.nr 379/2)
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz. nr95/1, 375 nad rzeką Zadrna.
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Remont mostu drogowego w ciągu drogi 3468D w Krzeszowie
- Remont mostu w Krzeszówku dz. nr 199 nad rzeką Zadrna
- Dostawa jednorazowych elementów do artroskopii dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (4 części)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.