eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraDostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760040-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie:

Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, krajowy numer identyfikacyjny 23109500700000, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 0-75 742 44 20
faks: 0-75 742 44 20
e-mail: szarocin@post.pl
www: www.dpsszarocin.wordpress.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dpsszarocin.wordpress.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Dom pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Numer referencyjny: 1/D/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części:
Część 1 Artykuły spożywcze różne
Część 2 Nabiał i mleko
Część 3 Pieczywo
Część 4 Warzywa i owoce
Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie
Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe
Część 7 Jaja
3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach.
4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres odpowiadający okresowi realizacji dostaw. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.
6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac– kuchnia).
7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°.
8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.
9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 – dwa razy w tygodniu, dla części 2 – 3 razy w tygodniu, dla części 3 – 6 razy w tygodniu i dla części 6 – wg zapotrzebowania.
10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być:
- świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy,
- dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców),
- dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.
12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu.
13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.
15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu.
17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.
18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.


II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.50.00.00
15.81.10.00
15.30.00.00
15.11.00.00
15.20.00.00
03.14.25.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: nie dotyczy

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Artykuły spożywcze różne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 150kg,
2 Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 300kg,
3 Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 500kg,
4 Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 600l,
5 Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 2000l,
6 Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 600l,
7 Sól po 1 kg - 600kg,
8 Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki)- 400kg,
9 Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 300kg,
10 Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 300 kg,
11 Pasztet wieprzowy 500g - 50kg,
12 Ogórek konserwowy po 900 g - 400kg,
13 Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200kg,
14 Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 700kg,
15 Mąka ziemniaczana po 1 kg - 50kg,
16 Kasza manna po 1 kg - 200kg,
17 Kasza jęczmienna po 1 kg - 400kg,
18 Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50kg,
19 Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg - 3400kg,
20 Cukier puder po 0,5 kg - 20kg,
21 Groszek konserwowy po 400 g - 300kg,
22 Musztarda po 1 kg - 80kg,
23 Ocet po 1 l - 150l,
24 Olej roślinny (opak. 1 l) - 200l,
25 Olej roślinny (opak. 3 l) - 300l,
26 Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 120l,
27 Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 150kg,
28 Dżemy po 280 g - 300kg,
29 Powidła śliwkowe po 300g - 120kg,
30 Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 30kg,
31 Masa makowa po 850 g - 20kg,
32 Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20kg,
33 Wiórki kokosowe po 100 g - 5kg,
34 Rodzynki po 500 g - 15kg,
35 Cukier waniliowy po 1 kg - 5kg,
36 Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5kg,
37 Proszek do pieczenia po 1 kg - 5kg,
38 Żelatyna po 1 kg - 10kg,
39 Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 180kg,
40 Konserwa makrela w oleju po 170 g - 180kg,
41 Pieczarki marynowane po 850 g - 60kg,
42 Płatki kukurydziane po 500 g - 100kg,
43 Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 80kg,
44 Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 50kg,
45 Ananasy w puszce po 500 g - 30kg,
46 Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 180szt.,
47 Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 180szt.,
48 Fasola konserwowa czerwona 400g - 70kg,
49 Cieciorka konserwowa 400g - 120kg,
50 Majonez 700 g typu Winiary - 600kg,
51 Oranżada różna po 1,5 l - 180szt.,
52 Woda mineralna niegazowana – butelka po 1,5 l - 2000szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Nabiał i mleko

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Ser biały półtłusty - 1400kg,
2 Ser topiony kostka kremowy 100g - 400kg,
3 Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 450kg,
4 Śmietana 18% po 400 g - 700kg,
5 Śmietana 30% po 200 g - 250kg,
6 Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 500szt.,
7 Jogurt naturalny po 150 g min. 3% tłuszczu w 100g produktu - 3000szt.,
8 Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 6000szt.,
9 Masło extra min. 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100 g) - 200kg,
10 Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 200 g - 250kg,
11 Masło smakowe typu smaksełko po 100 g - 60kg,
12 Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min 5% masła - 1200kg,
13 Margaryna do smarowania pieczywa min. 60% tłuszczu - 600kg,
14 Ser żółty (typu gouda) - 150kg,
15 Ser żółty (typu salami) - 600kg,
16 Ser żółty typu dziurawiec - 200kg,
17 Ser żółty typu morski - 50kg,
18 Ser żółty EDAMSKI - 50kg,
19 Ser żółty dziurawiec typu RYCKI - 50kg,
20 Ser żółty typu rolada ustrzycka - 150kg,
21 Ser żółty wędzony - 50kg,
22 Margaryna do pieczenia typu KASIA - 350kg,
23 Margaryna mleczna - 100kg,
24 Mleko 1l 2% tłuszczu - 6000l,
25 Maślanka - 1l200l,
26 Kefir 380 g - 1500szt.,
27 Serek wiejski 150 g - 1000szt.,
28 Serek kanapkowy po 150 g - 200szt.,
29 Serek typu mój ulubiony po 450 g - 100kg,
30 Deser ryżowy po 150 g - 300szt.,
31 Deser - kaszka po 150 g - 300szt.,
32 Deser - serniczek po 150 g - 300szt.,
33 Ser biały mielony 1 kg - 150szt.,
34 Serek kanapkowy typu Łaciaty 135 g (różne smaki) - 800szt.,
35 Serek typu Almette 150 g - 240szt.,
36 Mleko 3.2% - 1 l typu Łaciate - 500szt.,
37 Ser biały mielony 1 kg (różne smaki) - 300szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Pieczywo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Chleb zwykły krojony 500 g - 7000kg,
2 Chleb z orkiszem krojony 500 g - 350kg,
3 Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 350kg,
4 Chleb IG dla diabetyków 300 g - 350kg,
5 Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 350kg,
6 Chleb graham 500 g - 350kg,
7 Bułka pszenna wrocławska krojona 350 g - 5000kg,
8 Bułka duża pszenna po 90 g - 15000szt.,
9 Bułka tarta - 50kg,
10 Bułka słodka z serem - 2500szt.,
11 Bułka słodka z marmoladą - 1500szt.,
12 Bułka słodka z jagodami - 500szt.,
13 Pączki z marmoladą - 200szt.,
14 Pączki z nadzieniem różanym - 200szt.,
15 Rogal maślany po 50 g - 8000szt.,
16 Bułka maślana 90 g - 2000szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Warzywa i owoce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Burak czerwony - 900kg,
2 Cebula - 600kg,
3 Marchew - 2000kg,
4 Seler - 250kg,
5 Ziemniaki młode - 5000kg,
6 Ziemniaki - 12000kg,
7 Ogórek świeży od 01.01.2021 do 30.06.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 - 400kg,
8 Ogórek świeży od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 500kg,
9 Ogórek małosolny - 250kg,
10 Ogórek kiszony - 400kg,
11 Kapusta pekińska - 150kg,
12 Kapusta kiszona - 800kg,
13 Kapusta biała młoda - 500szt.,
14 Kapusta biała - 300kg,
15 Kapusta włoska - 50szt.,
16 Kapusta czerwona - 100kg,
17 Sałata zielona - 1000szt.,
18 Kalafior świeży - 150szt.,
19 Koper świeży - 2000pęczek,
20 Pietruszka natka świeża - 1500pęczek,
21 Jabłka - 3000kg,
22 Pomidory świeże od 01.01.2021 do 30.06.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 - 900kg,
23 Pomidory świeże od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 500kg,
24 Pomidor malinowy od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 100kg,
25 Szczypior - 1500pęczek,
26 Czosnek krajowy - 400szt.,
27 Pietruszka korzeń - 250kg,
28 Por - 350kg,
29 Cytryna - 500kg,
30 Groch łuskany po 5 kg - 200kg,
31 Fasola Jasiek po 500 g - 150kg,
32 Orzech włoski łuskany - 5kg,
33 Rzodkiewka - 2500pęczek,
34 Rabarbar - 30kg,
35 Botwina - 200szt.,
36 Brokuł - 50szt.,
37 Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 50kg,
38 Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 100kg,
39 Sałata lodowa - 100szt.,
40 Pieczarka świeża - 300kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Mięso i wyroby wędliniarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Filet z piersi kurczaka - 300kg,
2 Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 1000kg,
3 Skrzydełko z kurczaka - 50kg,
4 Porcja rosołowa z kurczaka - 1200kg,
5 Kurczak świeży - 400kg,
6 Udziec z indyka b/k - 150kg,
7 Wątroba wieprzowa - 150kg,
8 Wołowina - pręga b/k - 30kg,
9 Wołowina - ligawa b/k - 80kg,
10 Wołowina b/k pieczeniowa - 50kg,
11 Wieprzowina - golonka tylna - 80kg,
12 Wieprzowina - szynka b/k - 800kg,
13 Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 100kg,
14 Wieprzowina - karkówka b/k - 500kg,
15 Wieprzowina - biodrówka b/k - 50kg,
16 Wieprzowina - pachwina - 50kg,
17 Wieprzowina - nóżki - 50kg,
18 Wieprzowina - przedgolonki - 30kg,
19 Wieprzowina-schab b/k - 600kg,
20 Żeberka wieprzowe trójkąty - 60kg,
21 Wieprzowina - kości schabowe - 100kg,
22 Parówka z szynki - 70kg,
23 Polędwica drobiowa - 150kg,
24 Polędwica z warzywami - 100kg,
25 Kiełbasa parówkowa serdelki - 600kg,
26 Kiełbasa śląska - 600kg,
27 Kiełbasa szynkowa - 80kg,
28 Kiełbasa szynkowa drobiowa - 150kg,
29 Kiełbasa wiejska - 20kg,
30 Kiełbasa mielonka - 50kg,
31 Kiełbasa zwyczajna - 400kg,
32 Kiełbasa krakowska parzona - 200kg,
33 Kiełbasa mortadela - 120kg,
34 Kiełbasa piwna - 30kg,
35 Kiełbasa biała parzona - 80kg,
36 Kiełbasa biała surowa - 30kg,
37 Kiełbasa żywiecka - 150kg,
38 Kiełbasa golonkowa - 30kg,
39 Kiełbasa jałowcowa - 40kg,
40 Schab wędzony - 30kg,
41 Schab pieczony - 50kg,
42 Polędwica sopocka - 150kg,
43 Ogonówka wędzona - 60kg,
44 Baleron - 50kg,
45 Pierś wędzona z indyka - 20kg,
46 Filet z piersi indyka - 50kg,
47 Boczek surowy - 80kg,
48 Boczek wędzony parzony - 60kg,
49 Boczek faszerowany - 30kg,
50 Rolada boczkowa - 30kg,
51 Szynka gotowana - 150kg,
52 Szynka typu z pieca - 60kg,
53 Szynka typu krucha - 50kg,
54 Szynka drobiowa prasowana - 50kg,
55 Salceson drobiowy z kurczaka - 150kg,
56 Salceson drobiowy z indyka - 150kg,
57 Salceson wieprzowy włoski - 50kg,
58 Kaszanka z podrobami - 300kg,
59 Pieczeń wieprzowa - 200kg,
60 Pieczeń a’la kaczka - 120kg,
61 Pasztet zapiekany wieprzowy - 80kg,
62 Pasztetowa drobiowa - 300kg,
63 Słonina świeża bez skóry - 140kg,
64 Żołądki drobiowe świeże - 40kg,
65 Żołądki z indyka świeże - 40kg,
66 Kości wędzone wieprzowe - 250kg,
67 Kiełbasa salami - 10kg,
68 Szynka konserwowa prasowana wieprzowa - 350kg,
69 Kiełbasa ze świniobicia - 20kg,
70 Kabanosy wieprzowe - 15kg,
71 Kabanosy drobiowe - 15kg,
72 Kiełbasa biała z szynki - 30kg,
73 Parówka z fileta - 20kg,
74 Pasztet borowikowy - 100kg,
75 Pasztetowa wędzona - 50kg,
76 Kiełbasa wieprzowa z cielęciną - 20kg,
77 Kiełbasa geesowska - 20kg,
78 Kiełbasa myśliwska - 20kg,
79 Ćwiartka z kurczaka - 300kg,
80 Kurczak w galarecie - 30kg,
81 Smaczek konserwowy - 30kg,
82 Pasztetowa w naturalnym jelicie - 30kg,
83 Pasztet zapiekany drobiowy - 50kg,
84 Indyk lux w galarecie - 30kg,
85 Kiełbasa podwawelska - 30kg,
86 Mielonka tyrolska - 40kg,
87 Kiełbasa krakowska podsuszana - 20kg,
88 Schab prosto z wędzarni - 20kg,
89 Szynka prosto z wędzarni - 20kg,
90 Boczek prosto z wędzarni - 20kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15110000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 300kg,
2 Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 600kg,
3 Śledź a’la Matjas - 400kg,
4 Śledź po kaszubsku – opakowanie po 2,5 kg - 50kg,
5 Śledź po wiejsku – opakowanie po 2,5 kg - 100kg,
6 Pyzy z mięsem - 320kg,
7 Pyzy ziemniaczane - 200kg,
8 Knedle z truskawkami - 240kg,
9 Mrożonka wiosenna 7 skład. - 500kg,
10 Mrożonka włoszczyzna paski - 800kg,
11 Mrożonka bukiet warzyw - 500kg,
12 Mrożonka kompotowa - 700kg,
13 Kalafior mrożony - 100kg,
14 Truskawka mrożona - 100kg,
15 Fasola mrożona szparagowa - 300kg,
16 Lody różne na patyku po 110 ml - 500szt.,
17 Lody rożne rożek po 110 ml - 300szt.,
18 Lody różne w kubku po 200 ml - 500szt.,
19 Lody różne po 5 l - 50kg,
20 Pierogi z serem - 120kg,
21 Pierogi ruskie - 120kg,
22 Tłuszcz FRYTURA - 30kg,
23 Szczaw konserwowy po 320 g - 40kg,
24 Jabłka prażone "szarlotka" po 11 kg - 300kg,
25 Margaryna w płynie po 3,7 l - 10l,
26 Ćwiartka z kurczaka mrożona - 300kg,
27 Czarna porzeczka mrożona - 100kg,
28 Kluski śląskie z dziurą - 120kg,
29 Mrożone leczo - 150kg,
30 Malina mrożona - 50kg,
31 Szpinak rozdrobniony - 50kg,
32 Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących - 20l,
33 Jagoda mrożona - 40kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Jaja

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Jaja kurze L - 1335 Paletka (po 30 szt.)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.