To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 606024-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:e-mail: dzp@uksw.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.372.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego i jest on podzielony na 16 części, w tym: Część I – jednostka centralna (22 szt.),
Część II– jednostka centralna (1 szt.), Część III – monitor 24”(16 szt.), Część IV – monitor 27”(19 szt.), Część V–
monitor 75”(1 szt.) Część VI – laptop (1) (6 szt.), Część VII – laptop (1) + stacja dokująca (2 szt.), Część VIII –
laptop (2) (1 szt.), Część IX – laptop (2) + stacja dokująca (2 szt.) Część X – laptop (3) + stacja dokująca (3 szt.),
Część XI – laptop (4) + stacja dokująca (1 szt.), Część XII – laptop (5) (1 szt.), Część XIII – komputer „all in
one”(3 szt.), Część XIV - urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku czarno-białego (1 szt.), Część XV - urządzenie
wielofunkcyjne A4 do druku kolorowego (2 szt.), Część XVI - tablet (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał
2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej
eksploatacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: jednostka centralna (22 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59123.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64665.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64665.28
Waluta: PLN
NAZWA: jednostka centralna (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6379.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4683.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4683.23
Waluta: PLN
NAZWA: monitory 24'' (16 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9280.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10115.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11477.38
Waluta: PLN
NAZWA: monitor 27” (19 szt.)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie działając na podstawie
art. 93 ust. 1 punkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku, w związku z art. 146 ust. 6 Pzp.
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Podczas dokonywania czynności badania ofert Zamawiający stwierdził niemożliwą do usunięcia wadę, którą obarczone jest postępowanie.
W Rozdziale IV SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Zamawiający w Części IV – monitory 27’’
(19 szt.) błędnie zamieścił Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części III – monitory 23’’(16 szt.).
Przed terminem składania ofert nie wpłynęły od Wykonawców pytania dotyczące wyjaśnień w tym zakresie, a i sam Zamawiający nie skorygował swojego błędu.
W konsekwencji Wykonawca „Perfect Displays Sp. z o.o.” złożył ofertę na monitory 24’’ biorąc pod uwagę minimalne parametry wskazane w OPZ do Części IV, a Wykonawca „STATIM Piotr Wypijewski” złożył ofertę na 19 sztuk monitorów 27 ‘’.
W skutek tej sytuacji Zamawiającym nie może porównać ofert, a co za tym idzie wybrać oferty najkorzystniejszej. Wada, którą obarczone jest postępowanie jest nieusuwalna na tym etapie postępowania
Zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy, zamówienie może być udzielone tylko i wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Ustawa, w opisanym stanie faktycznym,
nie przewiduje żadnego rozwiązania, które w zgodzie z zasadami udzielania zamówień pozwalałoby na wybór jednej z ofert.
Wobec powyższego unieważnienie postępowania stało się konieczne i uzasadnione.
NAZWA: monitor 75" (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13306.91 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13284.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17220.00
Waluta: PLN
NAZWA: laptopy (6 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18390.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27464.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27464.67
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (1) + stacja dokująca (2 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6976.93 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10430.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10430.15
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (2) (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6506.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6506.52
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (2) + stacja dokująca (2 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7267.09 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14288.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14288.30
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (3) + stacja dokująca (3 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10902.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20215.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20215.19
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (4) + stacja dokująca (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8310.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7921.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7921.38
Waluta: PLN
NAZWA: laptop (5) (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4068.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6000.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6000.13
Waluta:
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: PLN
NAZWA: komputer „all in one” (3 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16402.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18698.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18698.34
Waluta: PLN
NAZWA: urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku czarno-białego (1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5350.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8253.30
Waluta:
NAZWA: urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku kolorowego (2 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16081.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17146.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13530.00
Waluta:
NAZWA: tablet (1 szt.)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części XVI nie została złożona żadna oferta.
W myśl art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Dokonanie czynności unieważnienia postępowania w Części XVI stało się konieczne
i uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.