To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze - 2021 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615441-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 16 6423870, 16 6423028
faks: 166 423 022
e-mail: mgzeaskanczuga@pro.onet.pl
www: /www.cuw.kanczuga.biuletyn.net
adres profilu nabywcy: www.cuw.kanczuga.biuletyn.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze - 2021 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MGP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówek w Miejsko Gminnym Przedszkolu w
Kańczudze, ul. W. Witosa 1, 37-220 Kańczuga w 2021 roku. Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje 5 pakietów żywności. Część I – Warzywa, owoce, jaja, Część II – Nabiał i produkty mleczarskie, Część III – Różne produkty spożywcze, Część IV – Mięsa, wędliny, konserwy, Część V – Pieczywo
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy pakiet osobno lub na więcej pakietów jednocześnie. Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załączniki do SIWZ - 1a, 1b, 1c, 1d, 1e Podane
ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e) są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania/zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Produkty muszą być
wytworzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać
wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny być foliowane oraz posiadać datę produkcji i datę ważności. Dostawa produktów odbywać się musi transportem, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać warunki wg.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154). Miejsce dostawy/odbioru i sposób/rodzaj transportu: Miejscem dostawy są stołówki Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze:1. stołówka w Kańczudze ul. Witosa 1, 2. stołówka w Łopuszce Wielkiej 488, 3.stołówka Siedleczka 179, 4.stołówka Sietesz 242. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do stołówek na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar dobrej jakości, który został wyprodukowany, przechowywany i dostarczony zgodnie z wymaganiami systemu
HACCP. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru. W przypadku złej jakości dostarczonego towaru zamawiający nie dokona ich odbioru. W takiej sytuacji Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć towar dobrej jakości w przeciągu maksymalnie 3 godzin, w przeciwnym razie Zamawiający nie zapłaci za wadliwy towar oraz obciąży karą Wykonawcę w wysokości 50% wartości
wadliwego asortymentu, która zostanie potrącona z kolejnej faktury. Sposób realizacji dostaw: Dostawy
realizowane będą na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub osobiście przez upoważnione osoby (pracowników w poszczególnych stołówkach) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 13:00 tj. np. zamówienia na piątek będzie składane co najmniej w czwartek do godziny 13:00. W
zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Dostawy będą miały miejsce w dniu następnym w godzinach 7:00 - 9:00, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru artykułów żywnościowych z placówek dostawcy przez upoważnione osoby ze stołówki, Termin przydatności: Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktów do stołówki nie może być krótszy niż 1/4 okresu, w którym towar zachowuje
zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Sposób rozliczeń za zrealizowane dostawy: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będzie w oparciu o tygodniowe okresy rozliczeniowe po prawidłowo zrealizowanych zleceniach, według cen jednostkowych przedstawionych w
ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw, po przedstawieniu faktury. Podane w opisach produktów nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego. Produkty równoważne zostały określone według zamawiającego w zamkniętym katalogu przy każdym z asortymencie w którym przy opisie posłużono się nazwą własną. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa wart. 91 ust 2a
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Warzywa, owoce, jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70216.57 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "WIGA" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 37-206 Sietesz 265
Kod pocztowy: 37-206
Miejscowość: Sietesz
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77653.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77653.50
Waluta: PLN
NAZWA: Nabiał, produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50300.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 36-220 Jasienica Rosielna 208
Kod pocztowy: 36-220
Miejscowość: Jasienica Rosielna
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49954.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67377.00
Waluta: PLN
NAZWA: Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65074.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa " Wiga" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 37-206 Sietesz 265
Kod pocztowy: 37-206
Miejscowość: Sietesz
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77035.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77035.10
Waluta: PLN
NAZWA: Mięsa, wędliny, konserwy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50282.29 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Publimar Sp. J. L. Staniszewski i Spółka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 20-148 Lublin, ul. Związkowa 10
Kod pocztowy: 20-148
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52354.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57201.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34413.81 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FIRMA CHAFFINCH Bogumił Zięba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 37-220 Kańczuga, Mikulice 115
Kod pocztowy: 37-220
Miejscowość: Mikulice
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34788.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35880.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miasta i Gminy Kańczuga oraz jego jednostek organizacyjnych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.