To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Świadczenie usług sprzętowych koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w m. Różanna, gm. Opoczno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 762038-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 447 547 611
faks: 447 547 611
e-mail: zaopatrzenie@pgk.opoczno.pl
www: www.pgk.opoczno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług sprzętowych koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w m. Różanna, gm. Opoczno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 27/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w miejscowości Różanna, gm. Opoczno. Usługi związane są z codzienną eksploatacją i utrzymaniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych) w szczególności polegające na:
1.1) przemieszczaniu odpadów w ramach poszczególnych części i działek roboczych składowiska,
1.2) skarpowaniu składowiska,
1.3) formowaniu pryzm z odpadów oraz materiałów sypkich (ziemia, piasek),
1.4) przesypywaniu poszczególnych warstw odpadów materiałem sypkim (ziemia, piasek).
2. Świadczenie usługi odbywać się w czasie pracy składowiska, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00 (około 8 godzin dziennie).
Łączna, przewidywana ilość czasu świadczenia usługi w okresie trwania zamówienia, tj. od dnia 01.01.2021 do dnia 30.06.2021 r. wynosi około 1000 godzin.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga świadczenia usługi określonej w punkcie 1 przy użyciu koparki obrotowej spełniającej niżej wymienione parametry:
1.1) Koparka obrotowa o napędzie gąsiennicowym,
1.2) Moc silnika minimum 140 KM,
1.3) Długość ramienia minimum 11,5 m,
1.4) Pojemność łyżki minimum 1,8 m3.
4. Wykonawca własnym kosztem i staraniem dostarczy w/w sprzęt w miejsce świadczenia usługi.
5. Wykonawca zapewni ciągłość pracy sprzętu w czasie świadczenia usługi.
6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pracą sprzętu, w szczególności: koszt paliwa, wszelkich materiałów i płynów eksploatacyjnych, części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy sprzętu oraz koszt pracy operatora koparki.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1.1) Utrzymania ładu i porządku na terenie świadczonych prac,
1.2) Wykonywania robót w taki sposób by ograniczać utrudnienia w pracy składowiska do niezbędnego minimum tj. w szczególności bez zakłóceń dla normalnej pracy składowiska,
1.3) Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy.
8. Podstawę rozliczenia Wykonawcy stanowić będzie ilość efektywnie przepracowanych godzin na terenie składowiska odpadów potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Kierownika Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów bądź upoważnioną przez niego osobę) w dokumencie (karcie usługi) wystawionym przez Wykonawcę.
9. Miejsce świadczenia usługi:
Miejscem świadczenia usługi jest składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych), na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów- miejscowość: Różanna 98ZUO, 26-300 Opoczno, powiat opoczyński, woj. łódzkie.
10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1040 ze zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę;
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ppkt 1 poprzez żądanie oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów oraz żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano - Melioracyjny Teresa Dziubak
Email wykonawcy: melioracja.tomaszow@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Chodkiewicza 6
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159900
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Rozbudowa budynku C Szpitala Powiatowego w Opocznie na cele zakładu opiekuńczo - leczniczego
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w miejscowości Ogonowice Świnna - Sitowa
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- "DOPOSAŻENIE BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO W OPOCZNIE W INSTALACJĘ KLIMATYZACJI - SEGMENT C"
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.