To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 611034-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.1.46.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego,
nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych, sprzętu komputerowego (w tym
urządzeń peryferyjnych) i/lub oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu
poleasingowego, powystawowego itp. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu
komputerowego i/lub oprogramowania w następującym zakresie: Część I: • Komputer
stacjonarny typu „stacja graficzna” – 4 szt. • Monitor – 4 szt. • Pakiet biurowy – 4 szt. •
Zasilacz UPS – 6 szt. Część II – Drukarka laserowa monochromatyczna – 5 szt. Część III –
Zestaw komputerowy: • Komputer stacjonarny – 1 szt. • Monitor – 1 szt. Część IV - Komputer
stacjonarny, skaner i wyposażenie – 1 szt. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki 1 - 4 do SIWZ oraz Zestawienie
punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SIWZ). 4) Wypełniony i podpisany
przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy,
potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt komputerowy wymagań określonych przez
Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Wykonawca złoży
wraz z ofertą wypełniony formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części
zamówienia, na którą składa ofertę. Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega
uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w
oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Komputer- stacja graficzna, monitor, pakiet biurowy, zasilacze UPS
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część I zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część I zamówienia.
NAZWA: Drukarka laserowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5375.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "DKS" spólka z o.o.
Email wykonawcy: j.hejda@dks.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 15
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Kowale
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6611.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6611.25
Waluta: zł
NAZWA: Zestaw komputerowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część III zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część III zamówienia.
NAZWA: Komoter, skaner i wyposażenie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część IV zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część IV zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.