eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoDostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt." Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510565112-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie:

Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt." Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt (COVID19) pt.” Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o.”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601908-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, krajowy numer identyfikacyjny 28024206800000, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 556 208 361
faks: 556 208 362
e-mail: zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
www: www.szpital-braniewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt." Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCM/ZP 06/I/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt.” Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o.”. Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przeszkolenie pracowników merytorycznych szpitala w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi sprzętu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: Aparat do znieczulenia (zestaw) – 1 szt 2.2. Zadanie 2: Kardiomonitory – 2 szt. 2.3. Zadanie 3: Łóżko do intensywnej opieki medycznej – 2 szt. 2.4. Zadanie 4: Wózek do przewożenia chorych – 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularze cenowe” oraz w „Formularzach wymaganych warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty 4. Zakup i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia jest współfinansowana z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (nr umowy: PRWM.09.01.01-28-0019/20-00) 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 186) 7. Przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewni na oferowane przedmiot zamówienia pełny serwis gwarancyjny. 9. Minimalny okresy gwarancji liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winien wynosić – min. 24 miesiące. 10. Warunki płatności: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.17.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1: Aparat do znieczulenia (zestaw) – 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 113000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DRAGER POLSKA Sp. z o .o .
Email wykonawcy: kinga.swiderska@draeger.com
Adres pocztowy: Ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 05-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 136080.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 136080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 136080.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2: Kardiomonitory – 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38005.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DRAGER POLSKA Sp. z o .o .
Email wykonawcy: kinga.swiderska@draeger.com
Adres pocztowy: Ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 05-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39204.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39204.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39204.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3: Łóżko do intensywnej opieki medycznej – 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ERES MEDICAL Spółka z o. o.
Email wykonawcy: przetargi@eresmedical.com.pl
Adres pocztowy: Płouszowice Kol. 64B
Kod pocztowy: 21-008
Miejscowość: 21-008 Tomaszowice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57240.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57240.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4: Wózek do przewożenia chorych – 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6470.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ERES MEDICAL Spółka z o. o.
Email wykonawcy: przetargi@eresmedical.com.pl
Adres pocztowy: Płouszowice Kol. 64B
Kod pocztowy: 21-008
Miejscowość: Tomaszowice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9072.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9072.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9072.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.