eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Sławnie. Znak sprawy ZP-2151-1/2016.



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Koszalin: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Sławnie. Znak sprawy ZP-2151-1/2016.
Numer ogłoszenia: 51142 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Sławnie. Znak sprawy ZP-2151-1/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Sławnie. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) w miejsce wskazane przez Zamawiającego: 1. Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 2. Sąd Rejonowy w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1a do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168382,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175729,38

  • Oferta z najniższą ceną: 175729,38 / Oferta z najwyższą ceną: 285781,89

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych można nabyć w wielu punktach: hurtownie zajmujące się sprzedażą materiałów eksploatacyjnych, hurtownie artykułów biurowych, sklepy z artykułami biurowymi, sklepy zajmujące się sprzedażą maszyn drukujących, sklepy internetowe. Wielość punktów w których można nabyć przedmiotowe materiały wskazuje na ich powszechną dostępność. Materiały eksploatacyjne mają również ustalone standardy jakościowe, co wynika ze znormalizowania tego produktu poprzez normy ISO tj. ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla nabojów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych. Zastosowanie trybu zapytania o cenę jest też możliwe w sytuacji gdy wartość zamówienia jest mniejsza od równowartości kwoty wyrażonej w złotych polskich, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, co miało miejsce w tym przypadku. Wobec powyższego zastosowanie trybu zapytania o cenę dla zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa ww. materiałów eksploatacyjnych jest w pełni zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.