eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzWykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych - broszur, folderów, ulotek, mapek, breloczków oraz kopii filmu promocyjnego w ramach projektu Oaza pereł śląskiego gotyku - promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Racibórz: Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych - broszur, folderów, ulotek, mapek, breloczków oraz kopii filmu promocyjnego w ramach projektu Oaza pereł śląskiego gotyku - promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych
Numer ogłoszenia: 51148 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu , plac Okrzei 4a, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4597395, 4597396, 4597397, faks 32 45 97 397.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych - broszur, folderów, ulotek, mapek, breloczków oraz kopii filmu promocyjnego w ramach projektu Oaza pereł śląskiego gotyku - promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych - broszur, folderów, ulotek, mapek, breloczków oraz kopii filmu promocyjnego w ramach projektu Oaza pereł śląskiego gotyku - promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013, Priorytet III Turystyka, Działanie 3.4 Promocja turystyki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, 47-400 Racibórz, Pl. Okrzei 4a - pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, 47-400 Racibórz, Pl. Okrzei 4a - pok. 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie broszur, folderów, ulotek i mapek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie broszur, folderów, ulotek i mapek wraz z dostawą do siedziby zamawiającego, obejmujące:wykonanie dwóch broszur w 2010 i 2011 roku w łącznym nakładzie 7000 szt., tj.: 1.broszura nr 1: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt., 2.broszura nr 2: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt., Wykonanie dwóch folderów w 2010 i 2011 roku w łącznym nakładzie 8400 szt., tj.: 1.folder nr 1: w 2010r. - 2100 szt., w 2011r. - 2100 szt., 2.folder nr 2: w 2010r. - 2100 szt., w 2011r. - 2100 szt., Wykonanie dwóch rodzajów ulotek w 2010 i 2011 roku w łącznym nakładzie 7000 szt., tj.: 1.ulotka nr 1: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt., 2.ulotka nr 2: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt., Wykonanie mapek powiatu raciborskiego w 2010 i 2011 roku w łącznym nakładzie 8400 szt., tj. mapka w 2010r. - 4200 szt. i zaktualizowana mapka w 2011r. - 4200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie dwóch rodzajów breloczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch rodzajów breloczków wraz z dostawą do siedziby zamawiającego w ilości łącznej 7000 szt., w tym: 1.breloczek nr 1: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt., 2.breloczek nr 2: w 2010r. - 1750 szt., w 2011r. - 1750 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie kopii filmu promocyjnego na płytkach DVD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kopii filmu promocyjnego na płytkach DVD wraz z dostawą do siedziby zamawiającego w łącznej ilości 1400 szt., w tym w 2010r. - 700 szt. i w 2011r. - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.