To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Warszawa: Dostawa paczek świątecznych dla pracowników, finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 512722 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233459 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek świątecznych dla pracowników, finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1000 sztuk paczek dla pracowników Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego na Boże Narodzenie finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paczki świąteczne zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w Załączniku nr 3 do umowy. Dostarczone artykuły spożywcze będą zapakowane w estetyczny karton ozdobny o charakterze świątecznym (bożonarodzeniowym). Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać minimum 50 dniowy termin przydatności do spożycia, liczony od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru paczek. Zamawiający wymaga, pod rygorem odrzucenia oferty, by każdy oferowany produkty był o minimalnej (lub większej) wadze/objętości netto wskazanej w tabeli zawartej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie artykuły zawarte w paczce powinny być w stanie nienaruszonym. Szczegółowy opis dotyczący sposobu oraz miejsca realizacji zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów (Załącznik nr 1 do SIWZ, tożsamy z Załącznikiem nr 3 do umowy), pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w Załączniku nr 3 do umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakupu paczek świątecznych do 10 % wysokości wynagrodzenia brutto, bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
- Makro Cash and Carry Polska S.A., Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179930,00
Oferta z najniższą ceną: 179930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233890,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.