eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika na tlen ciekły, dostawa azotu, tlenu medycznego w butlach 10l i 40 l, powietrza w butlach 10l, dwutlenek węgla medyczny i spożywczy w butlach 10l, podtlenek azotu w butlach 10l, tlenek azotu w butlach 10l, wraz z dzierżawą urządzenia do podawania tlenku azotu, mieszanina tlenu medycznego i podtlenku medycznego w proporcjach 50%/50% oraz dzierżawą butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Szczecin: Dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika na tlen ciekły, dostawa azotu, tlenu medycznego w butlach 10l i 40 l, powietrza w butlach 10l, dwutlenek węgla medyczny i spożywczy w butlach 10l, podtlenek azotu w butlach 10l, tlenek azotu w butlach 10l, wraz z dzierżawą urządzenia do podawania tlenku azotu, mieszanina tlenu medycznego i podtlenku medycznego w proporcjach 50%/50% oraz dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 51362 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika na tlen ciekły, dostawa azotu, tlenu medycznego w butlach 10l i 40 l, powietrza w butlach 10l, dwutlenek węgla medyczny i spożywczy w butlach 10l, podtlenek azotu w butlach 10l, tlenek azotu w butlach 10l, wraz z dzierżawą urządzenia do podawania tlenku azotu, mieszanina tlenu medycznego i podtlenku medycznego w proporcjach 50%/50% oraz dzierżawą butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika na tlen ciekły, dostawa azotu, tlenu medycznego w butlach 10l i 40 l, powietrza w butlach 10l, dwutlenek węgla medyczny i spożywczy w butlach 10l, podtlenek azotu w butlach 10l, tlenek azotu w butlach 10l, wraz z dzierżawą urządzenia do podawania tlenku azotu, mieszanina tlenu medycznego i podtlenku medycznego w proporcjach 50%/50% oraz dzierżawą butli. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Tlen i azot ciekły 2. Nr 2 Gazy medyczne w butlach 3. Nr 3 Tlenek azotu 4. Nr 4 Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia, 2004 r. Prawo zamówień publicznych możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu Na kwotę 1 Nr 1 Tlen i azot ciekły 8 281,00 zł 2 Nr 2 Gazy medyczne w butlach 1 400,00 zł 3 Nr 3 Tlenek azotu 3 145,00 zł 4 Nr 4 Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu 6 196,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku takiego wymagania w ofercie). c) zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2008.45.271) w związku z art. 75 ust. 1 pkt 17 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2015.584). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - trzy główne dostawy polegające na dostawie gazów medycznych do zakładów opieki zdrowotnej, z których co najmniej dwie dostawy - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - będą o wartości niemniejszej niż określona poniżej: l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto, co najmniej 1 Nr 1 Tlen i azot ciekły 250 000,00 zł 2 Nr 2 Gazy medyczne w butlach 45 000,00 zł 3 Nr 3 Tlenek azotu 100 000,00 zł 4 Nr 4 Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu 200 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) załącznik nr 5 Doświadczenie - wykaz głównych dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum trzy główne dostawy polegające na dostawie gazów medycznych do zakładów opieki zdrowotnej, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których co najmniej dwie dostawy - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - są co najmniej o wartości wskazanej w powyższej tabeli. Uwaga:. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego. c) dowody potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym zastrzeżeniem, iż w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.2013.231) Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 6; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu- nie niższą niż. l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 Nr 1 Tlen i azot ciekły 250 000,00 zł 2 Nr 2 Gazy medyczne w butlach 45 000,00 zł 3 Nr 3 Tlenek azotu 100 000,00 zł 4 Nr 4 Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu 200 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż wymagana w powyższej tabeli. Do przedłożonej przez wykonawcę polisy należy dołączyć również potwierdzenie jej opłacenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku polegającego na zdolności do pokrycia zobowiązania odpowiadającego ww. sumie ubezpieczenia podanej w tabeli dot. danego pakietu lub pakietów. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w zależności, do jakiej kategorii zaoferowany produkt został zarejestrowane przez producenta - wykonawca zobowiązany jest złożyć 1) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06-09-2001 Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 j. t. z późn. zm.) - należy dołączyć: a) załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. b) pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ; c) pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu; d) kartę charakterystyki produktu leczniczego; 2) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20-05-2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 poz. 867 t. j.) - należy dołączyć: a) załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. b) pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ; c) deklaracja zgodności; d) w zakresie pakietu nr 4 - dokumenty potwierdzające, że zaoferowane ustniki do podawania mieszanin posiadają rejestrację, jako wyrobu medycznego; 3) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji niebezpiecznych - zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203 j. t.) - należy dołączyć: a) załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. b) pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ; c) kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz 4) w zakresie pakietu nr 3 - instrukcję obsługi urządzenia do podaży medycznego tlenku azotu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się: załącznik nr 1 formularz ofertowy, wypełniony odpowiednio załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa (Pakiet od nr 1 do nr 4) oraz załączniki od nr 2 do nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, a także wszystkie wymagane dokumenty zgodnie z SIWZ i załącznikami do niej. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy; Załącznik nr 1.1 szczegółowa oferta cenowa (Pakiet od nr1 do nr 4); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 5 - doświadczenie - wykaz głównych dostaw; Załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 7- oświadczenie wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody. 4. Poza ust. 1 -3 Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) dojdzie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 4 może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 4. 6. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w ust. 4 pkt 1) i 2) mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W przypadku powyższych zmian Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 1) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką, będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 9. Zmiana wartości umowy z uwagi na okoliczności wskazane w ust. 4 może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy. 10. Wykonawca złoży powyższy wniosek, z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem wobec postulowanej daty obowiązywania nowej ceny. 11. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 4 pkt 3), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę dokumentu zawierającego: a) wyliczenie wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian, o których mowa w ust. 4 pkt. 1) i 2) i propozycję zmian wynagrodzenia umownego, b) wyjaśnienie wpływu zmian określonych w ust. 4 pkt 1) i 2) na koszty wykonywania zamówienia. 12. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria - czynna w godzinach 07:30 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Tlen i azot ciekły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen i azot ciekły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Gazy medyczne w butlach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazy medyczne w butlach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Tlenek azotu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlenek azotu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.