eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekSukcesywne dostawy mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Włocławek: Sukcesywne dostawy mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju
Numer ogłoszenia: 51378 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o. , Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, faks 054 2362307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniec.sanatoria.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z transportem doZamawiającego i jego odbioru na koszt Dostawcy : zadanie 1 - mięsa i wyrobów wędliniarskich zadanie 2 - drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - Punkt Żywienia. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy stanowią - dwa formularze cenowe oferty jako załączniki do SIWZ. Dostarczane produkty muszą być I klasy jakości oraz pełnowartościowe bez wad, posiadać określony termin przydatności do spożycia oraz właściwe atesty, certyfikaty stosownie do obowiązujących przepisów, odpowiadać Polskim Normom. Dostawa zamówionej partii towaru loco magazyn Zamawiającego - obiekt Hutnik -Punkt Żywienia w terminie 24 godzin od otrzymania zamówienia. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie do 6 razy w tygodniu oprócz niedziel i ustawowo określonych świąt w/g cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty w uzgodnionych godzinach do magazynu Zamawiającego w Wieńcu Zdroju przy ulicy Leśnej 1 na podstawie otrzymanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Czas realizowania dostaw - 24 godziny od przyjęcia zamówienia, w ilości uzgodnionej z upoważnionymi przez Zamawiającego osobami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Dostawców w postępowaniu: posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł., w stosunku do Dostawcy wydana została pozytywna decyzja przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. w stosunku do Dostawcy wydana została przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej pozytywna decyzja o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych środków transportu koniecznych przy przewozie mięsa. Dostawca ma wdrożony system HACCP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Dostawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 do SIWZ. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - według załącznika nr 3 Decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych środków transportu koniecznych przy przewozie mięsa. Zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony, że Dostawca ma wdrożony system HACCP. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art.23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( dokumenty winny być wystawione przez w/w odbiorców przedmiotu zamówienia za okres wpisany do załącznika)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wieniec-zdroj.cil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju przy ulicy Zdrojowej 2 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat w budynku Zarządu Spółki Uzdrowisko Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju przy ulicy Zdrojowej 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.