eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego oraz doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24



Ogłoszenie nr 514607-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Starosta Zawierciański: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego oraz doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków - 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. ul. Sienkiewicza  34 , 42-400   Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 450 71 00, e-mail sod@zawiercie.powiat.pl, faks 32 67 219 71.
Adres strony internetowej (URL): www.zawierce.powiat.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Zawierciu, Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu - Referat Zamówień Publicznych, ul. Sienkieiwcza 34,42-400 Zawiercie ,III piętro, pokój 309


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego oraz doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków - 2 zadania
Numer referencyjny: RI.II-272.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnegooraz doprowadzenie do zgodności Ksiąg wieczystych z ewidencją gruntów i budynków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadana: Zadanie nr 1: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Biskupice doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków, przejście z mapy hybrydowej na numeryczną mapę ewidencji gruntów na podstawie szkiców polowych z założenia ewidencji gruntów z 1964r. oraz pomiar sytuacyjny wszystkich budynków z wykorzystaniem operatów technicznych Powierzchnia i Ilość budynków oraz działek w obrębach obręb Powierzchnia ilość Liczba budynków (szt.) Liczba działek (szt.) Biskupice 436 ha z mapy 321 468 ujawnione w EGiB 11 Liczba budynków może ulec zmianie +/-20% Materiały do wykorzystania: Mapa zasadnicza w postaci analogowej. Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i rastrowej prowadzonej w programie GEO-Info mapa Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-INFO 7 MAPA Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 246/10/124/64 z 1964 roku -obręb Biskupice w tym szkice polowe z założenia EGiB Zadanie nr 2: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Smoleń doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków, przejście z mapy hybrydowej na numeryczną mapę ewidencji gruntu na podstawie szkiców polowych z założenia ewidencji gruntów z 1964r. ( karta mapy 7 ) pomiar budynków i znaków granicznych na podstawie mapy scaleniowej z 1943 roku oraz pomiar sytuacyjny wszystkich budynków z wykorzystaniem operatów technicznych Powierzchnia i Ilość budynków oraz działek w obrębach obręb Powierzchnia ilość Liczba budynków (szt.) Liczba działek (szt.) Smoleń 466 ha z mapy 225 642 ujawnione w EGiB 17 Liczba budynków może ulec zmianie +/-20% Materiały do wykorzystania: Mapa zasadnicza w postaci analogowej. Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i rastrowej prowadzonej w programie GEO-Info mapa Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-INFO 7 MAPA Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 246/10/2/60 z 1960 r -Smoleń w tym szkice polowe z założenia EGiB (tylko dla arkusza mapy numer 7), mapa scaleniowa z 1943 roku -obręb Smoleń oraz jednostkowe operaty techniczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 8a i 8b do SIWZ. 2. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy, zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w części XXII SIWZ. W Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesiące (warunek minimalny) i nie większą niż 36 m-cy. Wykonawca udzieli rękojmi na okres zgodny z udzieloną gwarancją.

II.5) Główny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
150

II.9) Informacje dodatkowe: Pożądany termin realizacji zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - od 120 do 150 dni od dnia zawarcia Umowy 2) Zadanie nr 2 - od 120 do 150 dni od dnia zawarcia Umowy Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. (Kryteria oceny ofert opisuje Rozdział XXII niniejszej SIWZ). W określonym terminie Wykonawca przekaże Zamawiającemu gotową dokumentację zgodną z przedmiotem zamówienia, określonym w Warunkach Technicznych, stanowiących załącznik nr 8a i 8b do SIWZ oraz informację lub zaświadczenie potwierdzające przyjęcie tej dokumentacji do zasobu geodezyjnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Zawierciu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego: W zakresie zadania nr 1 - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt 1 i art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.) tj. uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 2016, poz. 65), bądź na podstawie innych właściwych przepisów. W zakresie zadania nr 2 - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt 1 i art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.) tj. uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 2016, poz. 65), bądź na podstawie innych właściwych przepisów. UWAGA: Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą, która posiada uprawnienia w zakresie 1 i 2 łącznie lub dwie osoby posiadające w/w uprawnienia odrębnie. W zakresie zadania nr 1 i 2 - co najmniej 1 osobę posiadającą znajomość i umiejętność obsługi systemu informacji przestrzennej w zakresie GEO INFO 7 MAPA, GEO-INFO Osnowa lub systemów równoważnych, pozwalającego na zasilenie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków Zamawiającego w taki sposób, aby mogły być one przejęte przez system informatyczny zgodnie z "Warunkami technicznymi" UWAGA! Wykonawca składający ofertę na dwie części może wskazać te same osoby do realizacji zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej : Dla zadania nr 1 - 1 usługę geodezyjna obejmująca swoim zakresem tworzenie lub modernizację ewidencji gruntów i budynków wraz z pomiarami co najmniej 150 budynków. Dla zadania nr 2 - 1 usługę geodezyjna obejmująca swoim zakresem tworzenie lub modernizację ewidencji gruntów i budynków wraz z pomiarami co najmniej 100 budynków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Ponadto do oferty wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA80,00
TERMIN REALIZACJI10,00
OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej Umowy zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ . 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy przy czym wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy obejmujące: 1) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy 2) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
A. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). B. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 5 a) niniejszego Rozdziału. C. Zamawiający informuje, iż dokument określony w Rozdziale XI pkt. 3 Wykonawca winien złożyć zgodnie z jego zapisami, a określone w Rozdziale XI pkt. 4 dokumenty Wykonawca winien złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego. W/w dokumenty dołączone do oferty nie będą weryfikowane przez Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Biskupice doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Biskupice doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków, przejście z mapy hybrydowej na numeryczną mapę ewidencji gruntów na podstawie szkiców polowych z założenia ewidencji gruntów z 1964r. oraz pomiar sytuacyjny wszystkich budynków z wykorzystaniem operatów technicznych Powierzchnia i Ilość budynków oraz działek w obrębach obręb Powierzchnia ilość Liczba budynków (szt.) Liczba działek (szt.) Biskupice 436 ha z mapy 321 468 ujawnione w EGiB 11 Liczba budynków może ulec zmianie +/-20% Materiały do wykorzystania: Mapa zasadnicza w postaci analogowej. Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i rastrowej prowadzonej w programie GEO-Info mapa Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-INFO 7 MAPA Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 246/10/124/64 z 1964 roku -obręb Biskupice w tym szkice polowe z założenia EGiB
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA80,00
TERMIN REALIZACJI10,00
OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Smoleń doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomiar zewnętrznych granic obrębu ewidencyjnego Smoleń doprowadzenie do zgodności Ksiąg Wieczystych z ewidencją gruntów i budynków, przejście z mapy hybrydowej na numeryczną mapę ewidencji gruntu na podstawie szkiców polowych z założenia ewidencji gruntów z 1964r. ( karta mapy 7 ) pomiar budynków i znaków granicznych na podstawie mapy scaleniowej z 1943 roku oraz pomiar sytuacyjny wszystkich budynków z wykorzystaniem operatów technicznych Powierzchnia i Ilość budynków oraz działek w obrębach obręb Powierzchnia ilość Liczba budynków (szt.) Liczba działek (szt.) Smoleń 466 ha z mapy 225 642 ujawnione w EGiB 17 Liczba budynków może ulec zmianie +/-20% Materiały do wykorzystania: Mapa zasadnicza w postaci analogowej. Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i rastrowej prowadzonej w programie GEO-Info mapa Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-INFO 7 MAPA Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 246/10/2/60 z 1960 r -Smoleń w tym szkice polowe z założenia EGiB (tylko dla arkusza mapy numer 7), mapa scaleniowa z 1943 roku -obręb Smoleń oraz jednostkowe operaty techniczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 8b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA80,00
TERMIN REALIZACJI10,00
OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.