Ogłoszenie z dnia 2005-09-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rypin: zakup sprzętu medycznego z podziałem na 6 zadań - PN_16/2005
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Wiesław Mularski, Ewa Kwiatkowska, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, e-mail: ewa.przetargi@interia.pl, http://republika.pl/szpital_rypin/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu medycznego z podziałem na 6 zadań - PN_16/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przetar nieograniczony na zakup sprzętu medycznego z podziałem na 6 zadań Nr 1 Gastrofiberoskop - szt - 1 Nr 2 Lampa operacyjna sufitowa - szt 1 Nr 3 Stół operacyjny elektryczny - szt 1 Nr 4 Aparat do znieczulania ogólnego - szt 1 Nr 5 Myjnia do endoskopów - szt 1 nr 6 Urządzenie do kontroli plodu (KTG) - szt 1. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia ogółem - 294740,00zł Zadanie nr 1 40 537,00zł zadanie nr 2 - 18 686,00zł zadanie nr 3 - 74 768,00zł zadanie nr 4 - 100 000,00zł zadanie nr 5 - 32 711,00zł zadanie nr 6 - 28 038,00zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 5600zł całość zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z informacjami określonymi w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 75% Ocena techniczna - 15% Okres udzielonej gwarancji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005, cena - 100. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38
- Świadczenie usług rehabilitanta na potrzeby uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Rypinie
- Budowa nowej przestrzeni wypoczynkowej przy ul. Nowy Rynek - II etap
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja posiadanego systemu planowania brachyterapii w zakresie sprzętowym i programowym
- Dostawa pasów magnetycznych do przymusu bezpośredniego dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa wózków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
- DOPOSAŻENIE ŚLUZ, POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I SOCJALNYCH TRAKTU OPERACYJNEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.