eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa nici chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51480

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ruda Śląska: dostawa nici chirurgicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, do kontaktów: Jolanta Krowicka, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2482452, fax 032 2480118, e-mail: krowicka@szpital2.ruda-sl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital2.ruda-sl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Maria Wolska, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3401110, fax 032 3401110, e-mail: mwolska@szpital2.ruda-sl.pl, www.szpital2.ruda-sl.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Maria Wolska, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląska, tel. 032 340 1110, fax 032 3401110, e-mail: mwolska@szpital2.ruda-sl.pl, www.szpital2.ruda-sl.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej,ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1. Deklaracja zgodności CE na oferowany przedmiot zamówienia. 2. Wpis do rejestru wyrobów medycznych oferowanych nici chirurgicznych 3. Aktualne katalogi w jezyku polskim z opisem oferowanych nici chirurgicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 130 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 994,54 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 54/100), lub w zależności od zadania do którego przystępuje: zadanie 1: 1 280,19 zł zadanie 2: 4 216,03 zł zadanie 3: 20,00 zł zadanie 4: 253,30 zł zadanie 5: 140,03 zł zadanie 6: 85,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz dokument o którym mowa w pkt. VIII, ppkt 1.2 SIWZ. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej trzech zamówień, których przedmiotem była dostawa odpowiadająca wartości przedmiotu zamówienia na który składa ofertę - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VIII ppkt 2.1 SIWZ) c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ ustawy. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.). W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2. Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć odpisy z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę spółki cywilnej. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna spełnienie wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum trzy dostawy odpowiadające wartości przedmiotu zamówienia (na który składa ofertę) - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji (minimum 3 szt.). Listy referencyjne winny być wystawione przez bloki operacyjne jednostek lecznictwa zamkniętego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Zadanie: I, II, IV, V, VI cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 4. Kryteria dla zadania III w SIWZ 0 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.ruda-sl.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie szpitala lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 13:00, SPZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pokój nr 1 w Dyrekcji Szpitala, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: szwy niewchłanialne. 1) Krótki opis: szwy niewchłanialne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: szwy wchłanialne. 1) Krótki opis: szwy wchłanialne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: taśma do szycia narządów miąższowych. 1) Krótki opis: taśma do szycia narządów miąższowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: nici stalowe do wszczepień chirurgicznych. 1) Krótki opis: nici stalowe do wszczepień chirurgicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: nici okulistyczne. 1) Krótki opis: nici okulistyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: nici okulistyczne. 1) Krótki opis: nici okulistyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. jakość 30 3. okres kredytowania 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.