To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Wrocław: Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywne) artykułów do sprzątania oraz środków czystości dla jednostek policji województwa dolnośląskiego..
Numer ogłoszenia: 51505 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19751 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywne) artykułów do sprzątania oraz środków czystości dla jednostek policji województwa dolnośląskiego...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywne) artykułów do sprzątania oraz środków czystości dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: - część 1 zamówienia obejmuje dostawę papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe, - część 2 zamówienia obejmuje dostawę środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe, - część 3 zamówienia obejmuje dostawę materiałów do sprzątania, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 c do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe, 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie złożonego przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego. 4.Zamawiający w zakresie części 2 zamówienia, wymaga aby zaproponowane produkty (cały asortyment) posiadały karty charakterystyki produktu .Wszystkie produkty winny być opatrzone etykietą w języku polskim zawierającą skład chemiczny produktu oraz instrukcję użycia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1 zamówienia obejmuje dostawę papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Zaopatrzeniowe MAWA spółka jawna, ul. Budowlanych 1, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38134,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41640,00
Oferta z najniższą ceną: 41640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66442,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: część 2 zamówienia obejmuje dostawę środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe,.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Krygiel, ul. Kołomłyńska 2/2, 59-330 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21266,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14791,40
Oferta z najniższą ceną: 14791,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32821,20
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: część 3 zamówienia obejmuje dostawę materiałów do sprzątania, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 c do siwz - minimalne wymagania techniczno- użytkowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
- Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21089,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22555,00
Oferta z najniższą ceną: 22555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34962,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.