eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa obsługa i wykonanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Wrocław: Kompleksowa obsługa i wykonanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław
Numer ogłoszenia: 51534 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269691 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych, ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa i wykonanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa i dokonywanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław. 2. Zamawiający zleca a Wykonawca, na podstawie każdorazowego zamówienia przyjmuje do wykonania - naprawę, usuwanie awarii, w obiektach i pomieszczeniach: 2.1.Budynek Dworca WROCŁAW NADODRZE, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.2.Budynek biurowy, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.3.Budynek ekspedycji towarowej, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.4.Hala PK EZT, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.5.Zaplecze socjalne Grupa F, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.6.Zaplecze socjalne Grupa I, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.7.Warsztat - Schronisko, ul Paczkowska 26, Wrocław 2.8.Pomieszczenia sekcji PRSM w lokomotywowni, ul. Paczkowska 26, Wrocław 2.9. Budynek, ul. Pułaskiego 50a we Wrocławiu, 2.10 Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, ul. Małachowskiego 9, Wrocław, 2.11. Pomieszczenia biurowo-magazynowe , ul. Pułaskiego 48, Wrocław, 2.12. Pomieszczenia w budynku WARS , ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.13. Pomieszczenia kasowe PRSP Wrocław, na st. Wrocław Główny, 2.14. Budynek biurowy ROS, ul. Sucha 10-12, Wrocław 2.15. Budynek administracyjno - warsztatowy, ul. Krakowska 7, Jelenia Góra, 2.16. Pomieszczenia drużyn pociągowych, budynek Dworca, Jelenia Góra 2.17. Budynek za 5 peronem Legnica, 2.18. Pomieszczenia kasowe, Legnica - budynek Dworca, 2.19. Magazyn Zakładowy (dawne Laboratorium), ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.20. Pomieszczenia socjalno-biurowe, Węgliniec - budynek Dworca, 2.21. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Głogów - budynek Dworca, 2.22. Budynek magazynowo-biurowy, ul. Szpitalna, Kłodzko, 2.23. Pomieszczenia kasowe, Kłodzko-budynek Dworca, 2.24. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Oleśnica - budynek Dworca, 2.25. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Ścinawa - budynek Dworca, 2.26. Pomieszczenia socjalne, Jelcz Laskowice - budynek Dworca, 2.27. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Wołów - budynek Dworca, 2.28. Pomieszczenie kasowe, Bierutów - budynek Dworca, 2.29. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Bolesławiec - budynek Dworca, 2.30. Pomieszczenie kasowe, Strzelin - budynek Dworca, 2.31 .Pomieszczenie socjalne, Międzylesie - budynek Dworca, 2.32. Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne w obrębie działek Zamawiającego w wyżej wymienionych lokalizacjach, 2.33. Place i drogi dojazdowe, urządzenia i budowle w obrębie działek Zamawiającego w wyżej wymienionych lokalizacjach . Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z niektórych pomieszczeń i obiektów wymienionych w ust. 2, z przyczyn finansowych , organizacyjnych. 3. Zakres usług związanych z budownictwem obejmuje: 3.1. dokonywanie napraw w branżach:konstrukcyjno-budowlanej tj. naprawy dachów (również instalacji wentylacyjnych,odgromowych), robót stolarskich, ciesielskich, ślusarskich, murarskich , na instalacjach wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania c.o., wentylacyjnych, na instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych ( w tym wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności zabezpieczeń przeciwporażeniowych oraz działania wyłączników różnicowo- prądowych) oraz innych drobnych napraw związanych z konserwacją i utrzymaniem obiektów w należytym stanie wraz z usługami transportowymi,powiązanymi z zamówieniem; 3.2. dokonywanie napraw awaryjnych w branżach określonych w pkt1 , a nadto: zabezpieczenie miejsca awarii w taki sposób, by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi lub mienia obiektu oraz usunięcia awarii w zakresie ustalonym z Zamawiającym oraz skuteczne ograniczenie bądź wyeliminowanie ewentualnego zagrożenia bezpieczeństwa lub dalszych strat materialnych zabezpieczenia przed rozszerzaniem się awarii, jak również usunięcia skutków awarii, 3.3. realizowanie usługi budowlanej będzie na podstawie każdorazowo udzielonego przez Zamawiającego zamówienia dla konkretnego zakresu robót, polegającego na naprawie, naprawie awaryjnej, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi, w sposób zapewniający spełnienie bezpieczeństwa: ruchu kolejowego, konstrukcji, pożarowego, użytkowania, ochrony środowiska. O stopniu kwalifikacji danej naprawy -pilna, awaryjna decyduje Zamawiający. 3.4. Zamawiający zastrzega, iż zlecając dane zamówienie może określić wymagane materiały i sprzęt oraz rozwiązania technologiczne odnośnie wykonania usługi odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz ich jakości. Zamawiający zastrzega prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót z przyczyn finansowych, organizacyjnych; 3.5. usługi związane z budownictwem , sposób ich wykonania , materiały, muszą być zgodniez wymaganiami : 3.5.1. Prawa budowlanego, 3.5.2. zastosowane materiały budowlane powinny posiadać: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, aprobaty, atesty, 3.5.3. sztuki budowlanej, 3.6. dysponowanie środkami technicznymi , umożliwiającymi zaopatrzenie w energię elektryczną i niezbędne media , w przypadkach gdy będzie to niezbędne, a Zamawiający nie będzie posiadał dostępu do mediów o potrzebnych parametrach, Zamawiający zastrzega, iż przed przystąpieniem do wykonania usługi budowlanej, wskaże materiały , które Wykonawca winien odzyskać i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Inne nie wskazane materiały, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest w miejscu usuwania awarii do zabezpieczenia mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika oraz przywrócenia terenu wykonania prac do stanu pierwotnego . Wszelkie wyłączenia na sieciach i instalacjach nie należących do Zamawiającego oraz formalności z tym związane, zostaną wykonane przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie i na własny koszt. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia kosztorysu wstępnego dla wykonania robót remontowych, a następnie jego uzgodnienia dla realizacji zamówienia. 2) sporządzenie kosztorysu powykonawczego dla rozliczenia naprawy awaryjnej i robót remontowych zgodnie z zamówieniem. Wykonawca ma sporządzić kosztorys na roboty budowlane na jego podstawie wykonać i rozliczać kosztorysem powykonawczym roboty. 3) Zgłoszone telefonicznie naprawy awaryjne będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu fakt usunięcia awarii bądź zakończenia remontu celem dokonania odbioru, 3.9. Przedmiotem odbioru będą usługi związane z budownictwem objęte zamówieniem. Wykonawca przy wykonywaniu umowy, zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z prowadzonej przez niego działalność gospodarczej. Odbiór usługi nastąpi na podstawie złożonego u Zamawiającego kosztorysu powykonawczego w ciągu 3 dni po dniu oznaczonym w zamówieniu, jako zakończenie wykonanej usługi oraz za potwierdzonym protokołem odbioru wykonanej usługi, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. (Zał. nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonym projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORBUD Usługi Ogólnobudowlane Stasiak Jerzy, ul. Jana Matejki 13/19, 50-333 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.