Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-02-24
Og³oszenie nr 515674-N-2020 z dnia 2020-02-24 r.
Administracja Zasobów Komunalnych: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego przy ul. Jesionowej 2 we W³oc³awku."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Administracja Zasobów Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
34088848500000, ul.
ul. Ostrowska
30
,
87-800
W³oc³awek, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
54 414 48 50, e-mail
poczta@azm.wloclawek.pl, faks
54 414 48 84.
Adres strony internetowej (URL): http://www.azk.wloclawek.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.azk.wloclawek.pl/?app=przetargi
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Tekst jedn. Dz.U. 2018 poz. 2188 z pó¼n. zm.), osobi¶cie lub poprzez pos³añca.
Adres:
Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, pokój nr 15, 87-800 W³oc³awek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego przy ul. Jesionowej 2 we W³oc³awku."
Numer referencyjny:
ZP.271.3.2020.
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja na zlecenie Zamawiaj±cego robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego po³o¿onego przy ul. Jesionowej 2 we W³oc³awku zlokalizowanego na dzia³ce nr 65/35 KM 49/1., polegaj±cych na ociepleniu ¶cian zewnêtrznych i stropodachu z wymian± pokrycia dachu z blachy falistej na blachodachówkê, wymian± starych okien na kondygnacjach budynku, zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysami inwestorskimi oraz Szczegó³ow± Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte s± w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ, przy czym zgodnie z tre¶ci± w/w za³±cznika w zakres robót budowlanych wchodzi: - demonta¿ istniej±cego pokrycia dachowego z blachy falistej ceramicznej wraz z obróbkami, - demonta¿ ³acenia dachu, - czê¶ciowy demonta¿ konstrukcji wiê¼by dachowej ca 20%, dodatkowo do napraw miejscowych przyjêto ca 25%, - zabezpieczenie przeciwogniowe i przeciwgrzybiczne istniej±cej wiê¼by dachowej - czterokrotnie (ka¿da warstwa w innym kolorze w celu kontroli ilo¶ci na³o¿onych warstw), - rozebranie (ok 25 cm poni¿ej po³aci) i ponowne przemurowanie kominów z ceg³y klinkierowej, - wykonanie nowych czapek kominowych z betonu C20/25 zabezpieczonych farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne, - ocieplenie dachu oraz stropu nad ostatni± kondygnacj± styropianem gr. 26 cm wraz z wykonaniem nadbitki na istniej±ce belki stropowe oraz krokwie z krawêdziaków 8x12 cm i u³o¿eniem pod³ogi z p³yt OSB gr. min 22 mm na poddaszu nieu¿ytkowym, - u³o¿enie na istniej±cych krokwiach folii paroprzepuszczalnej (zewn) oraz paroizolacyjnej (wewn), - monta¿ nowych ³at 3,8x6xcm, - wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkê - kolor czerwieñ naturalna, - monta¿ ³aw i stopni kominiarskich - monta¿ p³otków przeciw¶niegowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana obróbek blacharskich - ogniomury, pasów pod i nadrynnowych, kominówki, itp, - wymiana wy³azu dachowego na nowy 75x94 cm w kolorze bia³ym - pomiar z natury, - ustawienie i rozbiórka rusztowañ systemowych, - odbicie lu¼nych, odparzonych tynków na elewacji wraz z uzupe³nieniem tynku, - ocieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem EPS 070 gr. 16 cm wraz z malowaniem ¶cian zgodnie z kolorystyk± - ocieplenie o¶cie¿y styropianem EPS 070 gr. 2 cm wraz z malowaniem w kolorze bia³ym, - ocieplenie coko³u styropianem ekstrudowanym gr. 8 cm, - u³o¿enie p³ytek klinkierowych na cokole w kolorze RAL 0117, - demonta¿ rur wentylacyjnych lokatorskich wraz z ponownym monta¿em po ociepleniu ¶cian wraz z wpuszczeniem rur w bruzdy w ¶cianach elewacji,, - u³o¿enie p³ytek mrozoodpornych, antypo¶lizgowych i monta¿em wycieraczki 60x40cm - wymiana okna 115x40 cm, PCV w kolorze bia³ym Uk<1,1 W/m2K - zgodnie z zestawieniem stolarki, - wymiana drzwi wej¶ciowych do budynku - drzwi stalowe z warstw± termoizoalcyjn± o wymiarach 1,15x2,25 cm, 1,17x2,10 cm - zgodnie z zestawieniem stolarki, - wymiana opaski betonowej wokó³ budynku, - prze³o¿enie chodnik przed elewacj± wej¶ciow± - wywóz i utylizacja wszystkich materia³ów z rozbiórki, - uporz±dkowanie terenu po robotach budowlanych. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmuj± wszystkie czynno¶ci maj±ce na celu wykonanie ociepleñ ¶cian budynków metod± lekk± - mokr± ( tzw. BSO - bezspoinowy system ocieplenia) Specyfikacja obejmuje wykonanie ocieplenia przy u¿yciu warstwy styropianu mocowanych klejowymi mieszankami przygotowanymi fabrycznie, lub ³±cznikami mechanicznymi typu ko³ki.
II.5) G³ówny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45421000-4 |
45260000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci min. 300 000 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e: a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 1 robotê polegaj±c± na termomodernizacji budynku mieszkalnego za kwotê minimum 300 000 z³ brutto; b) dysponuje kadr± przewidzian± do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne za wykonanie robót budowlanych, w szczególno¶ci do realizacji zamówienia dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i pe³nienia funkcji Kierownika budowy, pozwalaj±ce pe³niæ samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê.* Osoby wskazane przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdz. V pkt. 1 ppkt 2.3 lit. b) SIWZ powinny posiadaæ ww. uprawnienia budowlane, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz.1186 ze zmianami) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku wykonawców (osób) zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do ww., zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.). Wzór o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt. 2-4 stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ), 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy, 2. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy), 3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¶li dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIA£ CENTRUM WE W£OC£AWKU, nr: 11 1020 5170 0000 1902 0110 5147, z dopiskiem na przelewie: Wadium: Nr postêpowania ZP.271.3.2020. 4. Wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywaæ Gminê Miasto W³oc³awek reprezentowan± przez Jana Basierskiego - Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych we W³oc³awku z siedzib± ul. Ostrowska 30, 87-800 W³oc³awek. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem "WADIUM", a jego kopia spiêta razem z ofert±. 7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, w tre¶ci dokumentu musz± byæ wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, a je¿eli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno byæ zaznaczone, ¿e sk³ada on ofertê wspóln± wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia (argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1222/17; KIO 1224/17), z zastrze¿eniem, ¿e gwarancja wadialna wystawiona po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku S±du Najwy¿szego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17). 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Ca³kowita cena oferty brutto | 60,00 |
Rêkojmia i gwarancja | 34,00 |
Termin p³atno¶ci faktury | 6,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy, na podstawie jakiego zostanie zawarta umowa z wybranym Wykonawc±, stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie art. 144 ustawy PZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w przypadkach okre¶lonych we wzorze umowy: § 13 1. Oprócz przypadków, o których mowa w tre¶ci art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) konieczno¶ci dokonania wymiany osób, o których mowa w tre¶ci niniejszej umowy, po którejkolwiek ze stron niniejszej umowy; 2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku: a) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej; b) skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia, lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot tego zamówienia, przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nastêpuje o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych; c) wyst±pienia kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nastêpuje o liczbê dni, niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej; d) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji, dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik do umowy, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nastêpuje o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, z zastrze¿eniem ust 4; e) dokonanie zmiany postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 i 6 ustawy PZP, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi maksymalnie o liczbê dni wynikaj±c± z przygotowanego na t± okoliczno¶æ i podpisanego przez strony umowy protoko³u konieczno¶ci, 3) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiaj±cego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w umowie, a jednocze¶nie w sposób niepowoduj±cy zwiêkszenia (zmiany) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w jego ofercie, stanowi±cej za³±cznik do umowy, oraz zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 3; 4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy; 5) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu niemniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. Konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt 3, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materia³y budowlane, przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mog± byæ u¿yte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zast±pienia ich innymi materia³ami budowlanymi; 2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi³a zmiana przepisów prawa budowlanego; 3) w czasie realizacji budowy zmieniaj± siê warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma); 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materia³y budowlane b±d¼ inn± technologiê wykonania robót. 3. Wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d, nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianê tre¶ci umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego s± jawne i podlegaj± udostêpnieniu od chwili ich otwarcia, z wyj±tkiem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¶li Wykonawca w terminie sk³adania ofert zastrzeg³, ¿e nie mog± one byæ udostêpniane i jednocze¶nie wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie, zgodnie z uchwa³± SN z 20 pa¼dziernika 2005 (sygn. Ill CZP 74/05), ich odtajnieniem.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez Wykonawcê z³o¿one w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiêbiorstwa", lub spiête (zszyte) oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oznaczaæ bêdzie, ¿e wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie niniejszego postêpowania s± jawne bez zastrze¿eñ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy, bêdzie przys³ugiwa³o prawo zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie Zamawiaj±cy uzna za skuteczne wy³±cznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia, jednocze¶nie wyka¿e, i¿ dane informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI G£ÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla samochodów s³u¿bowych i sprzêtu
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej M³odzie¿owego Domu Kultury w Bartoszycach
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowi±cych zasób komunalny gminy, administrowanych i zarz±dzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piêtrze w budynku Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w ¯ukowie
wiêcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.