eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usługi ochrony mienia, budynków i ich otoczenia stanowiących własność LSSE S.A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-25



Ogłoszenie nr 515984-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.

Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.: Usługi ochrony mienia, budynków i ich otoczenia stanowiących własność LSSE S.A
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., krajowy numer identyfikacyjny 39056023100000, ul. ul. Św. Maksymiliana Kolbe  14 , 59-220  Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 277 470, e-mail kreczmanski@lsse.eu, faks 767 277 474.
Adres strony internetowej (URL): www.lsse.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
specjalna strefa ekonomiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.lsse.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.lsse.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., ul. Kolbego 14, 59-220 Legnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony mienia, budynków i ich otoczenia stanowiących własność LSSE S.A
Numer referencyjny: DA.261.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia, budynków i ich otoczenia stanowiących własność LSSE S.A. w następujących lokalizacjach: Część I obiekt biurowo-usługowy Letia Business Center w Legnicy przy ul. Rycerskiej 24, Murarskiej 2 i 3, Piastowskiej 15 a i 15 b ("budynek", "obiekt") oraz terenu wokół budynku. Część II obiekt biurowy przy ul. Złotoryjskiej 178-184 w Legnicy oraz terenu wokół budynku. Część III obiekt biurowy przy ul. Kardynała Bolesława Kominka 9 w Legnicy oraz terenu wokół budynku.

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 poz. 2142 ze zm.) - dla części I, II i III
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dla części I, II, III: - posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dla części I: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie i obsłudze obiektów biurowo-konferencyjnych klasy A* w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia na łączną kwotę brutto min 100 000,00 zł rocznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dla części II: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie i obsłudze obiektów biurowo-konferencyjnych klasy A* w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia na łączną kwotę brutto min 100 000,00 zł rocznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dla części III: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie i obsłudze obiektów biurowo-konferencyjnych klasy A* w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia na łączną kwotę brutto min 50 000,00 zł rocznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na kilka części, w zakresie zdolności technicznych i zawodowych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu gdy wykaże iż wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie i obsłudze obiektów biurowo-konferencyjnych klasy A, na łączną kwotę brutto min. 200 000,00 zł. *definicja obiektu biurowo-konferencyjnego klasy A - obiekt biurowo-konferencyjny o podwyższonym standardzie, którego cena najmu przekracza średnią rynkową wyposażone w systemy dostępu, windy oraz systemy automatyki obiektowej (BMS).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 poz. 2142 ze zm.), 2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 3. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. dla części I - 6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), b. dla części II - 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), c. dla części III - 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku BPS oddział w Legnicy nr rachunku 37 1930 1044 2280 0269 3796 0001 z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postępowaniu na Usługi ochrony mienia, budynków i ich otoczenia stanowiących własność LSSE S.A. część ............."


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie: 1) zmiana przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na wykonanie umowy; 2) zmiana terminu wykonania usługi wynikająca z działania siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie obiektywnych okoliczności pozostających poza kontrolą Stron umowy i od nich niezależnych, które uniemożliwiają realizację przez którąkolwiek z nich obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy i których to Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu niniejszej umowy ani nie mogły im zapobiec lub przezwyciężyć, w szczególności: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy, o okres trwania tych okoliczności, 3 ) przedłużanie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: obiekt biurowo-usługowy Letia Business Center w Legnicy przy ul. Rycerskiej 24, Murarskiej 2 i 3, Piastowskiej 15 a i 15 b ("budynek", "obiekt") oraz terenu wokół budynku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) Nadzór nad systemem CCTV poprzez obserwację obrazów przekazywanych przez kamery na monitor znajdujący się w portierni. W tym obserwacja obiektu i terenu, monitorowanie parkingu (teren zaznaczony na zielono na poniższym rzucie) oraz parkujących tam samochodów, 2) Reagowanie na alarmy zgłaszane przez system sygnalizacji pożaru. Szkolenie z obsługi systemu zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, 3) Reagowanie na alarmy zgłaszane przez system zarządzania budynkiem BMS poprzez natychmiastowe zgłaszanie pojawiających się alarmów Zamawiającego. Szkolenie z obsługi systemu zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, 4) Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu poddanego ochronie obiektu przez pracowników Zamawiającego lub inne upoważnione przezeń osoby, w tym najemców, 5) Sprawdzanie opuszczenia poddanego ochronie obiektu przez osoby obce, po zamknięciu obiektu, 6) Ciągłe, aktywne przebywanie pracownika ochrony Wykonawcy na terenie objętego ochroną obiektu - według harmonogramu służb ochrony i rozkładu czasu ochrony, 7) Kontrola osób wchodzących i wychodzących z obiektu - w celu zweryfikowania uprawnień do ich przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również prowadzenie stosownej ewidencji w "Książce Służby", 8) Wzywanie osób nie posiadających uprawnień do przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również osób zakłócających porządek, do opuszczenia chronionego obiektu, 9) Ujmowanie osób stwarzających oczywiste i bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, jak również ochranianego mienia - z zastosowaniem w razie potrzeb środków przymusu bezpośredniego podczas wykonywania czynności ujęcia w granicach dopuszczonych przepisami prawa oraz niezwłoczne powiadamianie o tym fakcie organów Policji i przekazanie ujętych przybyłym funkcjonariuszom, 10) Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającego usterek i naruszeń w zabezpieczeniu obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń, 11) Współdziałanie ze służbami ochrony przeciwpożarowej w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 12) Ujawnianie faktów kradzieży i niszczenia mienia poddanego ochronie, zatrzymywanie osób ujętych w czasie popełnienia przestępstwa w celu bezzwłocznego przekazania Policji, natychmiastowe powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego i właściwych organów o stwierdzonych przestępstwach, 13) W przypadku stwierdzenia nienależytego zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą, bądź stwierdzenia stanu sprzecznego z wymogami bhp i bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezzwłoczne wzywanie Zamawiającego do usunięcia usterek w podanym mu terminie, 14) Przyjęcie od osób wyznaczonych do wykonywania czynności objętych umową pisemnego oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości, które uzyskają w związku z wykonywaniem czynności w obiektach i na terenie Zamawiającego i niezwłoczne złożenie pod adresem Zamawiającego pisemnego zapewnienia, że takie oświadczenia zostały złożone, 15) Oznakowanie obiektu, w którym Wykonawca wykonuje usługi ochrony - w formie i miejscach zaakceptowanych przez Strony niniejszej umowy, 16) Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru (w tym biała lub niebieska koszula z kołnierzykiem, ciemna marynarka, spodnie, czarne buty) oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki, telefony komórkowe), 17) Pracownicy ochrony muszą wyglądać schludnie i cechować się kulturą osobistą, 18) Pracownicy ochrony muszą być w stanie psychofizycznym umożliwiającym prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z umowy, 19) Zobowiązanie pracowników ochrony do realizacji zadań ochrony w oparciu o wykazy osób, firm, samochodów, kluczy itp., wykazy mienia dostarczone przez Zamawiającego, 20) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego, 21) Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia, 22) Zobowiązanie pracowników ochrony do przestrzegania zapisów Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego Obiektu ochranianego, w tym powinni znać zasady postępowania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia i umieć praktycznie posługiwać się podręcznym sprzętem gaśniczym, 23) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz innych przepisów prawa, 24) Zobowiązanie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z działalnością Zamawiającego oraz uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi, 25) Prowadzenie czynności w ramach usług z należytą starannością ewidencjonowanie, wydawanie, przyjmowanie kluczy. Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego obiektu i terenu. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie obiektu. Odnotowywanie w "Książce służby" przebiegu służby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: obiekt biurowy przy ul. Złotoryjskiej 178-184 w Legnicy oraz terenu wokół budynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) Nadzór nad systemem CCTV poprzez obserwację obrazów przekazywanych przez kamery na monitor znajdujący się w portierni. W tym obserwacja obiektu i terenu, monitorowanie parkingu (teren zaznaczony na zielono na poniższym rzucie) oraz parkujących tam samochodów, 2) Reagowanie na alarmy zgłaszane przez system sygnalizacji pożaru. Szkolenie z obsługi systemu zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, 3) Pracownik ochrony zobowiązany jest do uzbrajania i rozbrajania, istniejącego w obiekcie, elektronicznego systemu alarmowego zgodnie z okresowo aktualizowanym przez Zamawiającego harmonogramem, 4) Nadzór i kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych oraz natychmiastowe podejmowanie stosownych działań w razie ich uaktywnienia, w tym współdziałanie ze służbami interwencyjnymi monitorującymi sygnały z systemu alarmowego i podejmującymi interwencje w razie jego uaktywnienia, 5) Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu poddanego ochronie obiektu przez pracowników Zleceniodawcy lub inne upoważnione przezeń osoby, w tym najemców, 6) Sprawdzanie opuszczenia poddanego ochronie obiektu przez osoby obce, po zamknięciu obiektu, 7) Ciągłe, aktywne przebywanie pracownika ochrony Zleceniobiorcy na terenie objętego ochroną obiektu - według harmonogramu służb ochrony i rozkładu czasu ochrony, 8) Kontrola osób wchodzących i wychodzących z obiektu - w celu zweryfikowania uprawnień do ich przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również prowadzenie stosownej ewidencji w "Książce Służby", 9) Wzywanie osób nie posiadających uprawnień do przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również osób zakłócających porządek, do opuszczenia chronionego obiektu, 10) Ujmowanie osób stwarzających oczywiste i bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, jak również ochranianego mienia - z zastosowaniem w razie potrzeb środków przymusu bezpośredniego podczas wykonywania czynności ujęcia w granicach dopuszczonych przepisami prawa oraz niezwłoczne powiadamianie o tym fakcie organów Policji i przekazanie ujętych przybyłym funkcjonariuszom, 11) Niezwłoczne zgłaszanie Zleceniodawcy usterek i naruszeń w zabezpieczeniu obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń, 12) Współdziałanie ze służbami ochrony przeciwpożarowej w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 13) Ujawnianie faktów kradzieży i niszczenia mienia poddanego ochronie, zatrzymywanie osób ujętych w czasie popełnienia przestępstwa w celu bezzwłocznego przekazania Policji, natychmiastowe powiadamianie przedstawicieli Zleceniodawcy i właściwych organów o stwierdzonych przestępstwach, 14) W przypadku stwierdzenia nienależytego zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą, bądź stwierdzenia stanu sprzecznego z wymogami bhp i bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezzwłoczne wzywanie Zleceniodawcy do usunięcia usterek w podanym mu terminie, 15) Przyjęcie od osób wyznaczonych do wykonywania czynności objętych umową pisemnego oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości, które uzyskają w związku z wykonywaniem czynności w obiektach i na terenie Zleceniodawcy i niezwłoczne złożenie pod adresem Zleceniodawcy pisemnego zapewnienia, że takie oświadczenia zostały złożone, 16) Oznakowanie obiektu, w którym Zleceniobiorca wykonuje usługi ochrony - w formie i miejscach zaakceptowanych przez Strony niniejszej umowy, 17) Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru (w tym biała lub niebieska koszula z kołnierzykiem, ciemna marynarka, spodnie, czarne buty) oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki, telefony komórkowe), 18) Pracownicy ochrony muszą wyglądać schludnie i cechować się kulturą osobistą, 19) Pracownicy ochrony muszą być w stanie psychofizycznym umożliwiającym prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z umowy, 20) Zobowiązanie pracowników ochrony do realizacji zadań ochrony w oparciu o wykazy osób, firm, samochodów, kluczy itp., wykazy mienia dostarczone przez Zamawiającego, 21) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zleceniodawcę, 22) Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia, 23) Zobowiązanie pracowników ochrony są do przestrzegania zapisów Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego Obiektu ochranianego, w tym powinni znać zasady postępowania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia i umieć praktycznie posługiwać się podręcznym sprzętem gaśniczym, 24) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz innych przepisów prawa, 25) Zobowiązanie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z działalnością Zleceniodawcy oraz uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi, 26) Prowadzenie czynności w ramach usług z należytą starannością ewidencjonowanie, wydawanie, przyjmowanie kluczy. Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego obiektu i terenu. Informowanie Zleceniodawcy o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie obiektu. Odnotowywanie w "Książce służby" przebiegu służby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: obiekt biurowy przy ul. Kardynała Bolesława Kominka 9 w Legnicy oraz terenu wokół budynku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) Reagowanie na alarmy zgłaszane przez system sygnalizacji pożaru. Szkolenie z obsługi systemu zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, 2) Rozbrajanie, istniejącego w obiekcie, elektronicznego systemu alarmowego i otwieranie drzwi wejściowych obiektu z momentem każdorazowego przystąpienia do czynności ochrony bezpośredniej oraz zamykanie drzwi wejściowych i uzbrajanie elektronicznego systemu alarmowego niezwłocznie z chwilą zaprzestania czynności ochrony bezpośredniej, 3) Nadzór nad systemem CCTV poprzez obserwację obrazów przekazywanych przez kamery na monitor znajdujący się w portierni. W tym obserwacja obiektu i terenu (teren zaznaczony na zielono na poniższym rzucie), 4) Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu poddanego ochronie obiektu przez pracowników Zamawiającego lub inne upoważnione przezeń osoby, w tym najemców, 5) Sprawdzanie opuszczenia poddanego ochronie obiektu przez osoby obce, po zamknięciu obiektu, 6) Ciągłe, aktywne przebywanie pracownika ochrony Wykonawcy na terenie objętego ochroną obiektu - według harmonogramu służb ochrony i rozkładu czasu ochrony, 7) Kontrola osób wchodzących i wychodzących z obiektu - w celu zweryfikowania uprawnień do ich przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również prowadzenie stosownej ewidencji w "Książce Służby", 8) Wzywanie osób nie posiadających uprawnień do przebywania w obiekcie poddanym ochronie, jak również osób zakłócających porządek, do opuszczenia chronionego obiektu, 9) Ujmowanie osób stwarzających oczywiste i bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, jak również ochranianego mienia - z zastosowaniem w razie potrzeb środków przymusu bezpośredniego podczas wykonywania czynności ujęcia w granicach dopuszczonych przepisami prawa oraz niezwłoczne powiadamianie o tym fakcie organów Policji i przekazanie ujętych przybyłym funkcjonariuszom, 10) Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającego usterek i naruszeń w zabezpieczeniu obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń, 11) Współdziałanie ze służbami ochrony przeciwpożarowej w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 12) Ujawnianie faktów kradzieży i niszczenia mienia poddanego ochronie, zatrzymywanie osób ujętych w czasie popełnienia przestępstwa w celu bezzwłocznego przekazania Policji, natychmiastowe powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego i właściwych organów o stwierdzonych przestępstwach, 13) W przypadku stwierdzenia nienależytego zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą, bądź stwierdzenia stanu sprzecznego z wymogami bhp i bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezzwłoczne wzywanie Zamawiającego do usunięcia usterek w podanym mu terminie, 14) Przyjęcie od osób wyznaczonych do wykonywania czynności objętych umową pisemnego oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości, które uzyskają w związku z wykonywaniem czynności w obiektach i na terenie Zamawiającego i niezwłoczne złożenie pod adresem Zamawiającego pisemnego zapewnienia, że takie oświadczenia zostały złożone, 15) Oznakowanie obiektu, w którym Wykonawca wykonuje usługi ochrony - w formie i miejscach zaakceptowanych przez Strony niniejszej umowy, 16) Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru (w tym biała lub niebieska koszula z kołnierzykiem, ciemna marynarka, spodnie, czarne buty) oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki, telefony komórkowe), 17) Pracownicy ochrony muszą wyglądać schludnie i cechować się kulturą osobistą, 18) Pracownicy ochrony muszą być w stanie psychofizycznym umożliwiającym prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z umowy, 19) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego, 20) Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia, 21) Zobowiązanie pracowników ochrony są do przestrzegania zapisów Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego Obiektu ochranianego, w tym powinni znać zasady postępowania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia i umieć praktycznie posługiwać się podręcznym sprzętem gaśniczym, 22) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz innych przepisów prawa, 23) Zobowiązanie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z działalnością Zamawiającego oraz uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi, 24) Prowadzenie czynności w ramach usług ochrony z należytą starannością, ewidencjonowanie, wydawanie, przyjmowanie kluczy. Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego obiektu i terenu. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie obiektu. Odnotowywanie w "Książce służby" przebiegu służby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.