eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikObsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadaniaZadanie nr 1 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku Zadanie nr 2 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Patriotów 32 w Rybniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Rybnik: Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku Zadanie nr 2 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Patriotów 32 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 516458 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245403 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku Zadanie nr 2 - Obsługa punktu kasowego przy ul. Patriotów 32 w Rybniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest prowadzenie 2 punktów obsługi kasowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku przy: 1) ul. Kościuszki 17 (siedziba ZGM oraz ADM I), 2) ul. Patriotów 32 (ADM II), polegające na przyjmowaniu wpłat oraz dokonywaniu wypłat gotówkowych. Obowiązki Wykonawcy (dla Zadania nr 1 i 2): a) przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych z następujących tytułów: - czynszu i innych opłat oraz odsetek od najemców (użytkowników) lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i innych przypadających wpłat od klientów Zamawiającego, - kaucji mieszkaniowych, - wadium przetargowych, b) dokonywanie wypłat gotówkowych z tytułu: - zwrotu nadpłaty za czynsz oraz media, - zwrotu kosztów wynikających z wystawionych dokumentów księgowych, - z tytułu zaliczek, delegacji oraz innych rozliczeń z pracownikami Zamawiającego, - zwrotu wadium przetargowych, - innych wypłat zleconych i zatwierdzonych przez Zamawiającego, c) otwarcie rachunku pomocniczego dla Zamawiającego w celu dokonywania i rozliczania wypłat gotówkowych. Rachunek pomocniczy zasilany będzie przez Zamawiającego kwotą odpowiadającą wysokości wypłat, d) przekazywanie środków pieniężnych z tytułu przyjętych wpłat gotówkowych na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego w dniu dokonania tych operacji, bez obciążania prowizją bankową lub inną opłatą Zamawiającego oraz osób dokonujących wpłat i wypłat, e) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu w formie papierowej informacje o przyjętych wpłatach, tytułach tych wpłat oraz o wskazaniach wpłacających jak i dokonywanych wypłatach gotówkowych, w formie raportów - w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji, f) Wykonawca będzie przyjmował wpłaty w sposób i na podstawie blankietów wpłat, których wzór zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed datą uruchomienia punktu kasowego, g) realizacja wypłat dokonywana będzie na podstawie poleceń wypłaty i listy płac wystawionych przez Zamawiającego, h) Zamawiający wymaga, żeby prowadzenie punktów kasowych odbywało się w dniach i godzinach Zamawiającego tj. poniedziałki, wtorki i środy od 7.00 do 15.00, w czwartki od 7.00 do 17.00 natomiast w piątki od 7.00 do 13.00. Punkt kasowy nie może być czynny poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca będzie przyjmował nieodpłatnie wpłaty gotówkowe: - własne ZGM-u (np. rozliczenie zaliczek pracowników), - dotyczące ZFŚS (np. spłaty rat pożyczek), i) w przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostosować godziny obsługi kasowej do godzin pracy Zamawiającego, j) Wykonawca zapewni rzetelną i sprawną obsługę klientów Zamawiającego, k) Wykonawca na własny koszt dostosuje pomieszczenia punktów kasowych do warunków pozwalających na należyte wykonanie niniejszej umowy, w szczególności wyposaży je w niezbędną infrastrukturę informatyczną i teletechniczną, l) Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni z Zamawiającym sposób wizualizacji punku kasowego na zewnątrz i wewnątrz budynku. Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe, gromadzone i przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia, były gromadzone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami). Wykonawca może, w udostępnionych pomieszczeniach, poza realizacją przedmiotu zamówienia świadczyć inne usługi płatnicze na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia usługi konwojowania gotówki. W celu realizacji obowiązków wynikających z przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie kasowe na podstawie umowy najmu zawartej odrębnie dla każdego lokalu. Zakres usług zawiera SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obsługa punktu kasowego przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESKASA S.A., ul. Św. Mikołaja 8-11, 50-125 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160003,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Obsługa punktu kasowego przy ul. Patriotów 32 w Rybniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESKASA S.A., ul.Św. Mikołaja 8-11, 50-125 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107316,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.