Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Pyzdry: Zakup i dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 51650 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Taczanowskiego 1, 62-310 Pyzdry, woj. wielkopolskie, tel. 063 2768333, faks 063 2768334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina@pyzdry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: a) Płyta drogowa betonowa sześciokątna -trylinka: o wymiarach - 20 x 40 x 34 x 12 - 2340 m2 pakiety powinny zawierać elementy brzegowe oraz połówkowe b) Krawężnik do budowy nawierzchni drogowych: o wymiarach - 15 x 30 x 100 szary - 750 mb wraz z dostawą i rozładunkiem na placu budowy na terenie miasta Pyzdry wskazany przez Zamawiającego. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) parametry techniczne nasiąkliwość max. do 6% badanie na odporność na zamrażanie/rozmrażanie do 1,5 (kg/m2) badanie na ścieralność do 18 000 (mm3/5000 mm2) pozostałe wymaganiami wg normy PN-EN 1338 b) Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne i atesty dopuszczające do stosowania w drogownictwie . c) Dostawy będą realizowane w ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy, sukcesywnie na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a)którzy złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami w wyznaczonym terminie, b)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy winni spełnić następujące wymogi : a)prowadzić działalność w przedmiocie i zakresie zgodnym z zakresem przedstawionym w złożonej przez siebie ofercie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia potwierdzony stosownym dokumentem (np. zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej, odpis z KRS itp.) b)sposób zapłaty - zgodnie ze złożoną oferta w drodze polecenia przelewu w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury za dostawę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych ( załącznik), 2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych (załącznik), 3.Aktualny dokument (wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający w ciągu ostatnich 6 miesięcy od daty złożenia oferty) potwierdzający zdolność wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie niniejszego zamówienia - oryginał lub potwierdzona kserokopia (zgodnie z pkt. IV ust.2a) 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia co najmniej dwóch referencji dotyczących dostaw materiałów budowlanych na inwestycje miejskie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pyzdry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta
ul. Taczanowskiego 1
62-310 Pyzdry.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Taczanowskiego 1 62-310 Pyzdry.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.