eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyzdryZakup i dostawa materiałów budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Pyzdry: Zakup i dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 79336 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51650 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Taczanowskiego 1, Pyzdry, woj. wielkopolskie, tel. 063 2768333, faks 063 2768334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: a) Płyta drogowa betonowa sześciokątna -trylinka: o wymiarach - 20 x 40 x 34 x 12 - 2340 m2 pakiety powinny zawierać elementy brzegowe oraz połówkowe b) Krawężnik do budowy nawierzchni drogowych: o wymiarach - 15 x 30 x 100 szary - 750 mb wraz z dostawą i rozładunkiem na placu budowy na terenie miasta Pyzdry wskazany przez Zamawiającego. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) parametry techniczne nasiąkliwość max. do 6% badanie na odporność na zamrażanie/rozmrażanie do 1,5 (kg/m2) badanie na ścieralność do 18 000 (mm3/5000 mm2) pozostałe wymaganiami wg normy PN-EN 1338 b) Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne i atesty dopuszczające do stosowania w drogownictwie . c) Dostawy będą realizowane w ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy, sukcesywnie na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123495.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPB Kaczmarek sp. z o.o., Folwark 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 123 495.00
  • Oferta z najniższą ceną: 123 495.00 oferta z najwyższą ceną: 123 495.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.