To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Pyzdry: Zakup i dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 79336 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51650 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Taczanowskiego 1, Pyzdry, woj. wielkopolskie, tel. 063 2768333, faks 063 2768334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: a) Płyta drogowa betonowa sześciokątna -trylinka: o wymiarach - 20 x 40 x 34 x 12 - 2340 m2 pakiety powinny zawierać elementy brzegowe oraz połówkowe b) Krawężnik do budowy nawierzchni drogowych: o wymiarach - 15 x 30 x 100 szary - 750 mb wraz z dostawą i rozładunkiem na placu budowy na terenie miasta Pyzdry wskazany przez Zamawiającego. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) parametry techniczne nasiąkliwość max. do 6% badanie na odporność na zamrażanie/rozmrażanie do 1,5 (kg/m2) badanie na ścieralność do 18 000 (mm3/5000 mm2) pozostałe wymaganiami wg normy PN-EN 1338 b) Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne i atesty dopuszczające do stosowania w drogownictwie . c) Dostawy będą realizowane w ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy, sukcesywnie na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123495.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPB Kaczmarek sp. z o.o., Folwark 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 123 495.00
- Oferta z najniższą ceną: 123 495.00 oferta z najwyższą ceną: 123 495.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.