Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Zamość: Dostawa papieru do kopiarek, drukarek,fax-ów i plotera dla prokuratur okręgu zamojskiego
Numer ogłoszenia: 516536 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do kopiarek, drukarek,fax-ów i plotera dla prokuratur okręgu zamojskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kopiarek, fax-ów i plotera dla następujących prokuratur okręgu zamojskiego 1)Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47,22-400 Zamość, 2)Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj,ul. Kościuszki 29, 3)Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie,22-500 Hrubieszów,ul. H.Dobrzańskiego 7, 4)Prokuratura Rejonowa w Janowie Lub.,23-300 Janów Lub.,ul.Wojska Polskiego 19a, 5)Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie,22-300 Krasnystaw,ul. Poniatowskiego 31, 6)Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lub. 22-600 Tomaszów Lub.,ul. Żwirki i Wigury 2, 7)Prokuratura Rejonowa w Zamościu,22-400 Zamość, ul. Wyszyńskiego 2. Opis parametrów papieru oraz maksymalne ilości zawiera Załącznik Nr 4 do siwz Załącz-nik Nr 2 do umowy. 2.Kod CPV: 30.19.76.44-2 - papier kserograficzny 30.19.76.30-1- papier do drukowania Lp. Opis materiału Jednostka miary Ilość Cena jed-nostkowa brutto Wartość brut-to 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. Papier kserograficzny typu Pollux A3, 80g, białość 1612, gładkość 18050, grubość 1083, nieprzezroczystość 90 ryza v500 ark ryza 40 2. Papier kserograficzny typu Pollux A4, 80g, białość 1612, gładkość 18050, grubość 1083, nieprzezroczystość 90 ryza 500 ark ryza 6100 3. Papier do plotera HP Designjet 510-42 , 297 mmx 50 m 90g297x50 90 g rola 10 4. Papier do plotera HP Designjet 510-42, 420 mmx50m90 g420x50 90 g rola 10 5. Razem pozycje 1-4 6. Razem słownie złotych brutto 3.Podane wyżej ilości są maksymalne i mogą być niewykorzystane przez zamawiającego bez żadnych konsekwencji dla niego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne rosz-czenia. 4.Możliwe jest składanie ofert równoważnych przez co należy rozumieć papier o innej nazwie, który będzie posiadał takie same właściwości i parametry jak te podane w tabeli. Należy zaznaczyć wyrób równoważny. 5.Użytkowanie zaproponowanego przez wykonawcę papieru nie może powodować utraty gwa-rancji na sprzęt użytkowany przez zamawiającego. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
jakie przetargi wygrała firma
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
- Serwis Urządzeń Biurowych Infotech sp. z o.o, ul. Lwowska 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55549,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66243,80
Oferta z najniższą ceną: 66243,80 / Oferta z najwyższą ceną: 79510,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Jako jedyne kryterium oceny ofert Zamawiający przyjął cenę i przypisał jej wagę 100 procent. Oferty oceniane były w skali 100 pkt. Najkorzystniejszą ofertą była ta , która uzyskała największą ilość punktów. Najwięcej punktów, 100 uzyskała Oferta Nr 3 Infotech Serwis Urządzeń Biurowych sp. z o.o., ul. Lwowska 61, 22-400 Zamość. Uzasadnienie prawne Art. 91 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami oraz pkt XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r. - nr 2
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.