eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsięcinyBudowa fontanny parkowej w miejscowości Osięciny, remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Powałkowice oraz budowa placów zabaw w miejscowości Borucin, Bełszewo i Zielińsk wraz z budową ogrodzenia w miejscowości Zielińsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Osięciny: Budowa fontanny parkowej w miejscowości Osięciny, remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Powałkowice oraz budowa placów zabaw w miejscowości Borucin, Bełszewo i Zielińsk wraz z budową ogrodzenia w miejscowości Zielińsk
Numer ogłoszenia: 516706 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny , ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2650030, 2650034, faks 054 2650185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa fontanny parkowej w miejscowości Osięciny, remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Powałkowice oraz budowa placów zabaw w miejscowości Borucin, Bełszewo i Zielińsk wraz z budową ogrodzenia w miejscowości Zielińsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa fontanny parkowej w miejscowości Osięciny, remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Powałkowice oraz budowa placów zabaw w miejscowości Borucin, Bełszewo i Zielińsk wraz z budową ogrodzenia w miejscowości Zielińsk Na przedmiot zamówienia składa się: A. Budowa fontanny parkowej w miejscowości Osięciny 1. Przedmiot inwestycji: Projektowany obiekt fontanna parkowa w Osięcinach, gm. Osięciny usytuowany na działce nr 134. Program inwestycji obejmuje: postawienie gotowej prefabrykowanej fontanny na płycie betonowej o wymiarach 3,00 x 3,00 m. 2. Stan istniejący: Działka jest zabudowana budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury, teren działki jest utwardzony i posiada zieleń niską i wysoką. Działka posiada wszystkie niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. 3. Projektowane zagospodarowanie: Na przedmiotowej działce projektuje się: - posadowienie fontanny parkowej betonowej w pełni przystosowanej do montażu 4. Przyłącza do fontanny Projektowana fontanna będzie posiadała doprowadzenie wody tymczasowe na okres letni wężem gumowym zbrojonym przezroczystym. Zasilanie w energię elektryczną z istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury tymczasowo na okres letni przedłużaczem 3 x 1,5 kW w otulinie gumowej. Dodatkowym zabezpieczeniem zasilania winna być osłona rurowa z PCV. Figura fontanny posiada wewnętrzną sieć kapilarów rozprowadzającą wodę w układzie zamkniętym. Fontanna jest napełniana wodą za pomocą przyłącza z węża gumowego. W okresie eksploatacji uzupełnia się stan z uwagi na parowanie. - powierzchnia działki - 384m2 5. Charakterystyka ekologiczna: Obiekt nie będzie wywierał negatywnego wpływu na istniejący drzewostan, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. B. Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Powałkowice 1. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest remont świetlicy wiejskiej w Powałkowicach Program inwestycji obejmuje: - wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych drewnianych na PCV zbrojone konstrukcją stalową, bezpieczną szybą i samozamykaczem - 160 cm szerokości x 200 cm wysokości - wymianę drzwi wewnętrzne - sztuk 3: 90 cm szerokości x 200 cm wysokości - wymianę okien dwu skrzydłowe o wymiarach 210 cm szerokości na 140 cm wysokości- sztuk 4 wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi - wymianę okien jedno skrzydłowych o wymiarach 120 cm szerokości na 140 cm wysokości - sztuk 2 wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi - malowanie ścian wewnętrznych s- farbą emulsyjną - powierzchnia ścian i sufitu-330 m2 Wymiana drzwi i okien nastąpi z zachowaniem istniejących wymiarów okiennych i drzwiowych. 2.Opis ogólny Działka ani teren, na którym jest projektowany obiekt, nie są wpisane do rejestru zabytków o nie podlegają ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obszar oddziaływania inwestycji nie wykracza poza działkę nr 100/7. Używać tylko urządzeń posiadających certyfikaty zgodności z polskimi normami. Roboty budowlane wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej. C. Budowa placu zabaw w miejscowości Borucin 1. Przedmiot inwestycji: Projektowany obiekt to zespół elementów małej architektury do zabaw dla dzieci w miejscowości Borucin, gm. Osięciny usytuowany na działce nr 76/4. Program inwestycji obejmuje: postawienie gotowych urządzeń do zabaw dla dzieci montowanych na uprzednio przygotowanych prefabrykowanych stopach fundamentowych. Elementy te winien dostarczyć wykonawca placu wyłoniony w drodze przetargu. 2. Stan istniejący: Działka nr 76/4 jest zabudowana budynkiem świetlicy wiejskiej. Teren działki jest nieutwardzony, nie posiada żadnej zieleni, jest ogrodzony. 3. Projektowane zagospodarowanie: Na przedmiotowej działce projektuje się: - usytuowanie urządzeń do zabaw dla dzieci wg załącznika mapowego, z zachowaniem 3m stref ochronnych wokół zabawek Elementy placu zabaw nie będą kolidowały z urządzeniami infrastruktury podziemnej. D. Budowa placu zabaw w miejscowości Bełszewo 1. Przedmiot inwestycji: Projektowany obiekt to zespół elementów małej architektury do zabaw dla dzieci w Bełszewie, gm. Osięciny usytuowany na działce nr 102/3. Program inwestycji obejmuje: postawienie gotowych urządzeń do zabaw dla dzieci montowanych na uprzednio przygotowanych prefabrykowanych stopach fundamentowych. Elementy te winien dostarczyć wykonawca placu wyłoniony w drodze przetargu. 2. Stan istniejący: Działka nr 102/3 jest niezabudowana. Teren działki jest nieutwardzony, nie posiada żadnej zieleni urządzonej niskiej i wysokiej. 3. Projektowane zagospodarowanie: Na przedmiotowej działce projektuje się: - usytuowanie urządzeń do zabaw dla dzieci wg załącznika mapowego, z zachowaniem 3m stref ochronnych wokół zabawek Elementy placu zabaw nie będą kolidowały z urządzeniami infrastruktury podziemnej. 4. Zestawienie powierzchni - powierzchnia działki - 384m2 5. Charakterystyka ekologiczna: Obiekt nie będzie wywierał negatywnego wpływu na istniejący drzewostan, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. E. Budowa placu zabaw w miejscowości Zielińsk 1. Przedmiot inwestycji: Projektowany obiekt to zespół elementów małej architektury do zabaw dla dzieci w Zielińsku, gm. Osięciny usytuowany na działce nr 67/1. Program inwestycji obejmuje: postawienie gotowych urządzeń do zabaw dla dzieci montowanych na uprzednio przygotowanych prefabrykowanych stopach fundamentowych. Elementy te winien dostarczyć wykonawca placu wyłoniony w drodze przetargu. Dodatkowym zamierzeniem inwestycyjnym będzie budowa ogrodzenia długości 128 m z siatki ocynkowanej na słupkach o rozstawie co 2,50 m. Projektowane słupki stalowe fi 50 mm zakotwić w cokoliku betonowym o wym. 0,25 x 0,30 m betonowym zagłębionym na głębokości 1,00 m. 2. Stan istniejący: Działka jest niezabudowana, teren działki jest nieutwardzony nie posiada żadnej zieleni. W północnej części działki przebiegają sieci wodociągowa oraz telekomunikacyjna. 3. Projektowane zagospodarowanie: Na przedmiotowej działce projektuje się: - usytuowanie urządzeń do zabaw dla dzieci wg załącznika mapowego, z zachowaniem 3 m stref ochronnych wokół zabawek - zieleń - na całej powierzchni przewiduje się trawniki, a także urządzenia zieleni niskiej i wysokiej wykonanej przez lokalną społeczność - przewiduje się wykonanie ogrodzenia projektowanego placu zabaw Elementy placu zabaw nie będą kolidowały z urządzeniami infrastruktury podziemnej. 4. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia działki - 1000 m2 5. Charakterystyka ekologiczna: Obiekt nie będzie wywierał negatywnego wpływu na istniejący drzewostan, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. 6. Inne dane: Działka ani teren, na którym jest projektowany obiekt, nie jest wpisana do rejestru zabytków i nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obszar oddziaływania inwestycji nie wykracza poza działkę nr 67/1. Używać tylko urządzeń posiadających certyfikaty zgodności z polskimi normami. Roboty montażowe wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej. F. Budowa ogrodzenia w miejscowości Zielińsk 1. Przedmiot inwestycji: Projektowany obiekt to ogrodzenie długości 128 m z siatki ocynkowanej na słupkach o rozstawie co 2,5 m. Projektowane słupki stalowe fi 50 mm zakotwić w cokoliku betonowym o wym. 0,25 x 0,30 m betonowym zagłębionym na głębokości 1,00 m. 2. Stan istniejący: Działka jest niezabudowana, teren działki jest nieutwardzony nie posiada żadnej zieleni. W północnej części działki przebiegają sieci wodociągowa oraz telekomunikacyjna. 3. Projektowane zagospodarowanie: Na przedmiotowej działce projektuje się: - usytuowanie urządzeń do zabaw dla dzieci wg załącznika mapowego, z zachowaniem 3m stref ochronnych wokół zabawek - zieleń - na całej powierzchni przewiduje się trawniki, a także urządzenie zieleni niskiej i wysokiej wykonanej przez lokalną społeczność. - przewiduje się wykonanie ogrodzenia projektowanego placu zabaw Elementy placu zabaw nie będą kolidowały z urządzeniami infrastruktury podziemnej. 4. Zestawienie powierzchni - powierzchnia działki - 1000m2 5. Charakterystyka ekologiczna: Obiekt nie będzie wywierał negatywnego wpływu na istniejący drzewostan, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)dokumentacja projektowa b) przedmiar robót c) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przedstawione w/w dokumentacji projektowej, siwz, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, siwz i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, ze oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy. Zaleca się wizytację przyszłego placu budowy. Zamówienie poniżej 5.000.000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych zero groszy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Osięciny KDBS Oddział Osięciny 72 9550 0003 2002 0000 0101 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Budowa fontanny, remont świetlicy i budowa placów zabaw. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed­siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 10 stycznia 2013 r. do godz. 9: 45. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 ppkt 4.1 siwz i art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie: - co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego na łączną kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł brutto lub jednego zadania na kwotę nie mniejszą niż 7.500,00 zł brutto oraz - co najmniej dwóch zadań z zakresu budowy obiektu małej architektury na łączną kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł brutto lub jednego zadania na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.4. lit. a i b siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Druk oferty; dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych przepisów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3 Zmiana osób na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. I Armii Wojska Polskiego 14 , sekretariat- pokój nr 19, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich i Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości: Kościelna Wieś, Bełszewo, Borucin, Konary, Borucinek, Krotoszyn, Powałkowice, Osięciny oraz budowa placów zabaw w miejscowości: Zielińsk, Borucin, Bełszewo współfinansowanego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.