Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Żory: Realizacja projektu pn.: Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej zlokalizowanej na obszarze miasta Żory z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT.
Numer ogłoszenia: 517378 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn.: Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej zlokalizowanej na obszarze miasta Żory z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT, w ramach projektu pn. Oferta inwestycyjna od A do Żor - kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta, na które składa się: Kompleksowe opracowanie oferty inwestycyjnej Miasta, która zostanie wykorzystana przy tworzeniu: strony internetowej, aplikacji dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D, Asystenta Inwestora, materiałów promocyjnych oraz do zasilenia aplikacji dla stołu multidotykowego. Zamówienia obejmuje niżej wskazane zadania: A) Strona internetowa Etap I - Stworzenie interaktywnej strony internetowej skierowanej do inwestorów Etap II - Pozycjonowanie strony internetowej (w okresie kwiecień - maj 2013 r., tj. 2 miesiące) w wyszukiwarce o największym udziale w polskim rynku wyszukiwarek internetowych. Strona internetowa zostanie umieszczona na serwerze należącym do Zamawiającego. Etap III - Przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi systemu w siedzibie zamawiającego B) Aplikacje dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D Etap I - Stworzenie aplikacji dla kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej oraz aplikacji dla map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej. Aplikacje będą wykorzystywały opracowaną w ramach zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. Aplikacja dla kart z kodami 3D będzie wykorzystywała technologię Augmented Reality, do jej obsługi będzie potrzebny komputer z kamerą internetową i dostępem do Internetu. Aplikacja dla map z fotokodami 2D - do jej obsługi będzie potrzebny telefon komórkowy z kamerą i dostępem do Internetu. Etap II - Opracowanie graficzne, wydruk oraz dostawa 20 000 sztuk map z fotokodami 2D oferty inwestycyjnej. Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa 20 000 kompletów kart z kodami 3D oferty inwestycyjnej. Etap III - Insertowanie w prasie codziennej, ogólnopolskiej skierowanej do kadry kierowniczej firm, osób podejmujących kluczowe decyzje oraz właścicieli firm (w dwóch cyklach, po 18 500 szt.) map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej (jeden cykl) oraz kompletów kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej (drugi cykl). Minimalny jednorazowy nakład gazety to 18.500 egzemplarzy. C) Stworzenie Asystenta Inwestora - mobilnego przewodnika po inwestycjach. Będzie on działał na telefonach typu smartphone wyposażonych w funkcję GPS, kompas oraz dostęp do Internetu. Asystent musi być dostosowany do telefonów działających w oparciu o systemy operacyjne: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian. D) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa następujących materiałów promocyjnych dla inwestorów: D.1) folder inwestycyjny w ilości 1.000 szt. D.2) kostka inwestora w ilości 250 szt. D.3) torba promocyjna w ilości 500 szt., E) Stół multidotykowy Dostarczenie stołu multidotykowego wraz ze specjalnie opracowaną aplikacją offline służącą do prezentacji ofert inwestycyjnych. Aplikacja ta musi opierać się o opracowaną w ramach niniejszego zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. F) Promocja projektu F.1)opracowanie i zamieszczenie ogłoszeń prasowych oraz reklam internetowych związanych z promocją oferty inwestycyjnej. - 2 ogłoszenia prasowe muszą ukazać się w tej samej gazecie, co inserty z kartami 3D i mapy z fotokodami 2D. - Reklama internetowa w formacie Billboard 750x100 pikseli minimum 50.000 odsłon, zamieszczenie w portalu specjalistycznym, skierowanym do inwestorów. F.2) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa roll-up ów w ilości 2 szt. o wymiarach 100 x 200 cm. Zadania wchodzące w skład niniejszego zamówienia takie jak: portal internetowy z aplikacją Augmented Reality, mapa z fotokodami 2D wraz z aplikacją, karty z fotokodami 3D wraz z aplikacją, Asystent Inwestora oraz materiały promocyjne - kostka inwestora, folder inwestycyjny, roll-up y oraz torba, a także aplikacja dla stołu multidotykowego muszą posiadać ujednoliconą, profesjonalną i przejrzystą oprawę graficzną, adekwatną do tematyki kampanii, zaakceptowaną przez Zamawiającego. Projekty graficzne wszystkich zadań wchodzących w skład niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Dokumentację zdjęciową dotyczącą terenów inwestycyjnych oraz Miasta, wykonaną na potrzeby niniejszego zamówienia (dopuszczalne będą rendery lub materiał zdjęciowy wraz z postprodukcją) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania. W razie braku akceptacji konieczne jest wykonanie nowych zdjęć i uzyskanie akceptacji. Wszystkie zadania niniejszego zamówienia przed ich odbiorem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej będzie dotyczyła około 30 propozycji inwestycyjnych, w tym 4 projektów inwestycyjnych (tj. Zespół Pałacowo-Parkowy; Modernizacja targowiska; Centrum Tenisowe i Centrum Hotelowe) oraz terenów inwestycyjnych mieszczących się na terenie miasta Żory, o łącznej powierzchni około 127 ha. Wykonawca musi złożyć pod rygorem odrzucenia oferty załącznik nr 8 do oferty. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. A) Strona internetowa Etap I - Stworzenie interaktywnej strony internetowej skierowanej do inwestorów Etap II - Pozycjonowanie strony internetowej (w okresie kwiecień - maj 2013 r., tj. 2 miesiące) w wyszukiwarce o największym udziale w polskim rynku wyszukiwarek internetowych. Strona internetowa zostanie umieszczona na serwerze należącym do Zamawiającego. Etap III - Przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi systemu w siedzibie zamawiającego B) Aplikacje dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D Etap I - Stworzenie aplikacji dla kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej oraz aplikacji dla map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej. Aplikacje będą wykorzystywały opracowaną w ramach zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. Aplikacja dla kart z kodami 3D będzie wykorzystywała technologię Augmented Reality, do jej obsługi będzie potrzebny komputer z kamerą internetową i dostępem do Internetu. Aplikacja dla map z fotokodami 2D - do jej obsługi będzie potrzeby telefon komórkowy z kamerą i dostępem do Internetu. Etap II - Opracowanie graficzne, wydruk oraz dostawa 20 000 sztuk map z fotokodami 2D oferty inwestycyjnej. Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa 20 000 kompletów kart z kodami 3D oferty inwestycyjnej. Etap III - Insertowanie w prasie codziennej, ogólnopolskiej skierowanej do kadry kierowniczej firm, osób podejmujących kluczowe decyzje oraz właścicieli firm (w dwóch cyklach, po 18 500 szt.) map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej (jeden cykl) oraz kompletów kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej (drugi cykl). Minimalny jednorazowy nakład gazety to 18.500 egzemplarzy. C) Stworzenie Asystenta Inwestora - mobilnego przewodnika po inwestycjach. Będzie on działał na telefonach typu smartphone wyposażonych w funkcję GPS, kompas oraz dostęp do Internetu. Asystent musi być dostosowany do telefonów działających w oparciu o systemy operacyjne: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian. D) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa następujących materiałów promocyjnych dla inwestorów: D.1) folder inwestycyjny w ilości 1.000 szt. D.2) kostka inwestora w ilości 250 szt. D.3) torba promocyjna w ilości 500 szt., E) Stół multidotykowy Dostarczenie stołu multidotykowego wraz ze specjalnie opracowaną aplikacją offline służącą do prezentacji ofert inwestycyjnych. Aplikacja ta musi opierać się o opracowaną w ramach niniejszego zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. F) Promocja projektu F.1)opracowanie i zamieszczenie ogłoszeń prasowych oraz reklam internetowych związanych z promocją oferty inwestycyjnej. - 2 ogłoszenia prasowe muszą ukazać się w tej samej gazecie, co inserty z kartami 3D i mapy z fotokodami 2D. - Reklama internetowa w formacie Billboard 750x100 pikseli minimum 50.000 odsłon, zamieszczenie w portalu specjalistycznym, skierowanym do inwestorów. F.2) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa roll-up ów w ilości 2 szt. o wymiarach 100 x 200 cm. Zadania wchodzące w skład niniejszego zamówienia takiej jak: portal internetowy z aplikacją Augmented Reality, mapa z fotokodami 2D wraz z aplikacją, karty z fotokodami 3D wraz z aplikacją, Asystent Inwestora oraz materiały promocyjne - kostka inwestora, folder inwestycyjny, roll-up y oraz torba, a także aplikacja dla stołu multidotykowego muszą posiadać ujednoliconą, profesjonalną i przejrzystą oprawę graficzną, adekwatną do tematyki kampanii, zaakceptowaną przez Zamawiającego. Projekty graficzne wszystkich zadań wchodzących w skład niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Dokumentację zdjęciową dotyczącą terenów inwestycyjnych oraz Miasta, wykonaną na potrzeby niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania. W razie braku akceptacji konieczne jest wykonanie nowych zdjęć i uzyskanie akceptacji. Wszystkie zadania niniejszego zamówienia przed ich odbiorem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej będzie dotyczyła około 30 propozycji inwestycyjnych, w tym 4 projektów inwestycyjnych (tj. Zespół Pałacowo-Parkowy w Baranowicach; Modernizacja targowiska; Centrum Tenisowe i Centrum Hotelowe) oraz terenów inwestycyjnych mieszczących się na terenie miasta Żory, o łącznej powierzchni około 127 ha. Wykonawca musi złożyć pod rygorem odrzucenia oferty załącznik nr 9 do oferty. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 72.24.30.00 - Usługi programowania 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9000 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: a) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostarczeniu, zainstalowaniu, skonfigurowaniu, uruchomieniu, wdrożeniu i utrzymaniu (przez min. 12 miesięcy) systemu informatycznego składającego się co najmniej z: portalu internetowego z wykorzystaniem elementów Augmented Reality oraz aplikacji z wykorzystaniem elementów Augmented Reality o wartości ww. portalu i ww. aplikacji łącznie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. b) co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu systemu o funkcjonalności co najmniej porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu określoną w punkcie 2.2. załącznika nr 3 do SIWZ z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie. c) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprogramowaniu i uruchomieniu aplikacji służącej do prezentacji danych, dedykowanej do obsługi na stole multidotykowym z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie. W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać wartości dotyczące wymaganego zakresu prac i tylko te prace należy wymienić. Zamawiający dopuszcza realizację ww. usług określonych w lit. a i b i c w ramach jednej umowy (zamówienia) pod warunkiem, że poszczególne części tej umowy będą odpowiadały wyżej określonym warunkom udziału w przedmiotowym postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi oszacowanymi na sumę nie mniejszą niż 300 000 zł, potwierdzonymi informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przyczyna/okoliczności: Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek-zmiana w umowie/aneks: Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT Przyczyna/okoliczności: Wystąpienie zdarzeń losowych - itp., Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie wykonania zamówienia Przyczyna/okoliczności: Konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezależnych od Wykonawcy Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało uzyskanie opinii lub uzgodnień. Przyczyna/okoliczności: Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, Skutek - zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy Przyczyna/okoliczności: Rezygnacja z części prac na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe prace zostały wykonane Przyczyna/okoliczności: Zmiana modelu oferowanego sprzętu Skutek - zmiana w umowie/aneks: Wykonawca dostarczy nowszy model w tej samej cenie, a zmiana ta podyktowana będzie zaprzestaniem produkcji modelu sprzętu zadeklarowanego w ofercie. Przyczyna/okoliczności: Zmiana zadeklarowanej w ofercie prasy z uwagi na okoliczności korzystne dla Zamawiającego a nieprzewidziane w chwili składania ofert Skutek - zmiana w umowie/aneks: Wykonawca wykonana zamówienie z użyciem korzystnej dla Zamawiającego prasy bez zmiany wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu Przedmiotowe, Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, Informacja, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85 % w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 - wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Wydziału Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta w Żorach.
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 4 części
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjnej dotyczącej poprawy świadomości ekologicznej mieszkańców
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
więcej: Materiały audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.