eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryRealizacja projektu pn.Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej zlokalizowanej na obszarze miasta Żory z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Żory: Realizacja projektu pn.: Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej zlokalizowanej na obszarze miasta Żory z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT.
Numer ogłoszenia: 517378 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn.: Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej zlokalizowanej na obszarze miasta Żory z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT, w ramach projektu pn. Oferta inwestycyjna od A do Żor - kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta, na które składa się: Kompleksowe opracowanie oferty inwestycyjnej Miasta, która zostanie wykorzystana przy tworzeniu: strony internetowej, aplikacji dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D, Asystenta Inwestora, materiałów promocyjnych oraz do zasilenia aplikacji dla stołu multidotykowego. Zamówienia obejmuje niżej wskazane zadania: A) Strona internetowa Etap I - Stworzenie interaktywnej strony internetowej skierowanej do inwestorów Etap II - Pozycjonowanie strony internetowej (w okresie kwiecień - maj 2013 r., tj. 2 miesiące) w wyszukiwarce o największym udziale w polskim rynku wyszukiwarek internetowych. Strona internetowa zostanie umieszczona na serwerze należącym do Zamawiającego. Etap III - Przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi systemu w siedzibie zamawiającego B) Aplikacje dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D Etap I - Stworzenie aplikacji dla kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej oraz aplikacji dla map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej. Aplikacje będą wykorzystywały opracowaną w ramach zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. Aplikacja dla kart z kodami 3D będzie wykorzystywała technologię Augmented Reality, do jej obsługi będzie potrzebny komputer z kamerą internetową i dostępem do Internetu. Aplikacja dla map z fotokodami 2D - do jej obsługi będzie potrzebny telefon komórkowy z kamerą i dostępem do Internetu. Etap II - Opracowanie graficzne, wydruk oraz dostawa 20 000 sztuk map z fotokodami 2D oferty inwestycyjnej. Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa 20 000 kompletów kart z kodami 3D oferty inwestycyjnej. Etap III - Insertowanie w prasie codziennej, ogólnopolskiej skierowanej do kadry kierowniczej firm, osób podejmujących kluczowe decyzje oraz właścicieli firm (w dwóch cyklach, po 18 500 szt.) map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej (jeden cykl) oraz kompletów kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej (drugi cykl). Minimalny jednorazowy nakład gazety to 18.500 egzemplarzy. C) Stworzenie Asystenta Inwestora - mobilnego przewodnika po inwestycjach. Będzie on działał na telefonach typu smartphone wyposażonych w funkcję GPS, kompas oraz dostęp do Internetu. Asystent musi być dostosowany do telefonów działających w oparciu o systemy operacyjne: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian. D) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa następujących materiałów promocyjnych dla inwestorów: D.1) folder inwestycyjny w ilości 1.000 szt. D.2) kostka inwestora w ilości 250 szt. D.3) torba promocyjna w ilości 500 szt., E) Stół multidotykowy Dostarczenie stołu multidotykowego wraz ze specjalnie opracowaną aplikacją offline służącą do prezentacji ofert inwestycyjnych. Aplikacja ta musi opierać się o opracowaną w ramach niniejszego zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. F) Promocja projektu F.1)opracowanie i zamieszczenie ogłoszeń prasowych oraz reklam internetowych związanych z promocją oferty inwestycyjnej. - 2 ogłoszenia prasowe muszą ukazać się w tej samej gazecie, co inserty z kartami 3D i mapy z fotokodami 2D. - Reklama internetowa w formacie Billboard 750x100 pikseli minimum 50.000 odsłon, zamieszczenie w portalu specjalistycznym, skierowanym do inwestorów. F.2) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa roll-up ów w ilości 2 szt. o wymiarach 100 x 200 cm. Zadania wchodzące w skład niniejszego zamówienia takie jak: portal internetowy z aplikacją Augmented Reality, mapa z fotokodami 2D wraz z aplikacją, karty z fotokodami 3D wraz z aplikacją, Asystent Inwestora oraz materiały promocyjne - kostka inwestora, folder inwestycyjny, roll-up y oraz torba, a także aplikacja dla stołu multidotykowego muszą posiadać ujednoliconą, profesjonalną i przejrzystą oprawę graficzną, adekwatną do tematyki kampanii, zaakceptowaną przez Zamawiającego. Projekty graficzne wszystkich zadań wchodzących w skład niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Dokumentację zdjęciową dotyczącą terenów inwestycyjnych oraz Miasta, wykonaną na potrzeby niniejszego zamówienia (dopuszczalne będą rendery lub materiał zdjęciowy wraz z postprodukcją) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania. W razie braku akceptacji konieczne jest wykonanie nowych zdjęć i uzyskanie akceptacji. Wszystkie zadania niniejszego zamówienia przed ich odbiorem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej będzie dotyczyła około 30 propozycji inwestycyjnych, w tym 4 projektów inwestycyjnych (tj. Zespół Pałacowo-Parkowy; Modernizacja targowiska; Centrum Tenisowe i Centrum Hotelowe) oraz terenów inwestycyjnych mieszczących się na terenie miasta Żory, o łącznej powierzchni około 127 ha. Wykonawca musi złożyć pod rygorem odrzucenia oferty załącznik nr 8 do oferty. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. A) Strona internetowa Etap I - Stworzenie interaktywnej strony internetowej skierowanej do inwestorów Etap II - Pozycjonowanie strony internetowej (w okresie kwiecień - maj 2013 r., tj. 2 miesiące) w wyszukiwarce o największym udziale w polskim rynku wyszukiwarek internetowych. Strona internetowa zostanie umieszczona na serwerze należącym do Zamawiającego. Etap III - Przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi systemu w siedzibie zamawiającego B) Aplikacje dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D Etap I - Stworzenie aplikacji dla kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej oraz aplikacji dla map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej. Aplikacje będą wykorzystywały opracowaną w ramach zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. Aplikacja dla kart z kodami 3D będzie wykorzystywała technologię Augmented Reality, do jej obsługi będzie potrzebny komputer z kamerą internetową i dostępem do Internetu. Aplikacja dla map z fotokodami 2D - do jej obsługi będzie potrzeby telefon komórkowy z kamerą i dostępem do Internetu. Etap II - Opracowanie graficzne, wydruk oraz dostawa 20 000 sztuk map z fotokodami 2D oferty inwestycyjnej. Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa 20 000 kompletów kart z kodami 3D oferty inwestycyjnej. Etap III - Insertowanie w prasie codziennej, ogólnopolskiej skierowanej do kadry kierowniczej firm, osób podejmujących kluczowe decyzje oraz właścicieli firm (w dwóch cyklach, po 18 500 szt.) map z fotokodami 2D kompleksowej oferty inwestycyjnej (jeden cykl) oraz kompletów kart z kodami 3D kompleksowej oferty inwestycyjnej (drugi cykl). Minimalny jednorazowy nakład gazety to 18.500 egzemplarzy. C) Stworzenie Asystenta Inwestora - mobilnego przewodnika po inwestycjach. Będzie on działał na telefonach typu smartphone wyposażonych w funkcję GPS, kompas oraz dostęp do Internetu. Asystent musi być dostosowany do telefonów działających w oparciu o systemy operacyjne: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian. D) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa następujących materiałów promocyjnych dla inwestorów: D.1) folder inwestycyjny w ilości 1.000 szt. D.2) kostka inwestora w ilości 250 szt. D.3) torba promocyjna w ilości 500 szt., E) Stół multidotykowy Dostarczenie stołu multidotykowego wraz ze specjalnie opracowaną aplikacją offline służącą do prezentacji ofert inwestycyjnych. Aplikacja ta musi opierać się o opracowaną w ramach niniejszego zamówienia ofertę inwestycyjną Miasta. F) Promocja projektu F.1)opracowanie i zamieszczenie ogłoszeń prasowych oraz reklam internetowych związanych z promocją oferty inwestycyjnej. - 2 ogłoszenia prasowe muszą ukazać się w tej samej gazecie, co inserty z kartami 3D i mapy z fotokodami 2D. - Reklama internetowa w formacie Billboard 750x100 pikseli minimum 50.000 odsłon, zamieszczenie w portalu specjalistycznym, skierowanym do inwestorów. F.2) Opracowanie graficzne, wydruk, produkcja i dostawa roll-up ów w ilości 2 szt. o wymiarach 100 x 200 cm. Zadania wchodzące w skład niniejszego zamówienia takiej jak: portal internetowy z aplikacją Augmented Reality, mapa z fotokodami 2D wraz z aplikacją, karty z fotokodami 3D wraz z aplikacją, Asystent Inwestora oraz materiały promocyjne - kostka inwestora, folder inwestycyjny, roll-up y oraz torba, a także aplikacja dla stołu multidotykowego muszą posiadać ujednoliconą, profesjonalną i przejrzystą oprawę graficzną, adekwatną do tematyki kampanii, zaakceptowaną przez Zamawiającego. Projekty graficzne wszystkich zadań wchodzących w skład niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Dokumentację zdjęciową dotyczącą terenów inwestycyjnych oraz Miasta, wykonaną na potrzeby niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania. W razie braku akceptacji konieczne jest wykonanie nowych zdjęć i uzyskanie akceptacji. Wszystkie zadania niniejszego zamówienia przed ich odbiorem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Kampania promocyjna oferty inwestycyjnej będzie dotyczyła około 30 propozycji inwestycyjnych, w tym 4 projektów inwestycyjnych (tj. Zespół Pałacowo-Parkowy w Baranowicach; Modernizacja targowiska; Centrum Tenisowe i Centrum Hotelowe) oraz terenów inwestycyjnych mieszczących się na terenie miasta Żory, o łącznej powierzchni około 127 ha. Wykonawca musi złożyć pod rygorem odrzucenia oferty załącznik nr 9 do oferty. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 72.24.30.00 - Usługi programowania 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9000 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: a) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostarczeniu, zainstalowaniu, skonfigurowaniu, uruchomieniu, wdrożeniu i utrzymaniu (przez min. 12 miesięcy) systemu informatycznego składającego się co najmniej z: portalu internetowego z wykorzystaniem elementów Augmented Reality oraz aplikacji z wykorzystaniem elementów Augmented Reality o wartości ww. portalu i ww. aplikacji łącznie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. b) co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu systemu o funkcjonalności co najmniej porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu określoną w punkcie 2.2. załącznika nr 3 do SIWZ z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie. c) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprogramowaniu i uruchomieniu aplikacji służącej do prezentacji danych, dedykowanej do obsługi na stole multidotykowym z podaniem jej wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie. W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać wartości dotyczące wymaganego zakresu prac i tylko te prace należy wymienić. Zamawiający dopuszcza realizację ww. usług określonych w lit. a i b i c w ramach jednej umowy (zamówienia) pod warunkiem, że poszczególne części tej umowy będą odpowiadały wyżej określonym warunkom udziału w przedmiotowym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi oszacowanymi na sumę nie mniejszą niż 300 000 zł, potwierdzonymi informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przyczyna/okoliczności: Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek-zmiana w umowie/aneks: Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT Przyczyna/okoliczności: Wystąpienie zdarzeń losowych - itp., Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie wykonania zamówienia Przyczyna/okoliczności: Konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezależnych od Wykonawcy Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało uzyskanie opinii lub uzgodnień. Przyczyna/okoliczności: Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, Skutek - zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy Przyczyna/okoliczności: Rezygnacja z części prac na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Skutek - zmiana w umowie/aneks: Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe prace zostały wykonane Przyczyna/okoliczności: Zmiana modelu oferowanego sprzętu Skutek - zmiana w umowie/aneks: Wykonawca dostarczy nowszy model w tej samej cenie, a zmiana ta podyktowana będzie zaprzestaniem produkcji modelu sprzętu zadeklarowanego w ofercie. Przyczyna/okoliczności: Zmiana zadeklarowanej w ofercie prasy z uwagi na okoliczności korzystne dla Zamawiającego a nieprzewidziane w chwili składania ofert Skutek - zmiana w umowie/aneks: Wykonawca wykonana zamówienie z użyciem korzystnej dla Zamawiającego prasy bez zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu Przedmiotowe, Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, Informacja, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85 % w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 - wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.