Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Ciechocinek: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw, owoców i warzyw mrożonych oraz ryb i przetworów rybnych do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 51980 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION , ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, faks 054 2836370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriummswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw, owoców i warzyw mrożonych oraz ryb i przetworów rybnych do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.23.40.00 - Ryby wędzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) 2.Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 2.1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.3. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić podwykonawcy wykonanie części zamówienia w ramach niniejszego zadania musi wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ, jeśli nie ma zamiaru zlecenia nie musi wypełniać wwym. załącznika. 2.4. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) zostanie odrzucona jako oferta nieważna. 2.5. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a). oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum, b). oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c). wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d). jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e). zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f). wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriummswia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Sanatorium MSWiA ORION
ul. Warzelniana 1
87-720 Ciechocinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 08:45, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, sekretariat - pokój 109 na I piętrze ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa świeżych owoców i warzyw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa owoców i warzyw mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa ryb i przetworów rybnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic w sezonie 2024/2025 w Ciechocinku
- dostawa zimowych warzyw i kiszonek
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, zamków meblowych, wierteł i śrub dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 3 zadaniach
- Renowacja bocznej płyty boiska trawiastego na Stadionie Miejskim w Ciechocinku
- dostawa urządzeń rehabilitacyjnych
- Przebudowa, nadbudowa i remont części pomieszczeń Szpitala Uzdrowiskowego nr III "Markiewicz"
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa ryb mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- "Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki mieszczącej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Czechowicach-Dziedzicach w 2025 r."
- "Dostawa ryb i mrożonek dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku na rok 2024
- CUW.26.14.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Białogardzie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.