eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Iławy. Postępowanie znakOO-341/15/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Iława: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/15/08
Numer ogłoszenia: 51994 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/15/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULIC KRAJOWYCH, WOJEWÓDZKICH, POWIATOWYCH, GMINNYCH, PARKINGÓW, PLACÓW, PARKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH (1943 szt. opraw) ORAZ OŚWIETLENIA ILUMINACYJNEGO (54 szt. opraw) NA TERENIE MIASTA IŁAWY, o łącznej ilości opraw - 1997 sztuk. 2. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV, Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego . 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres zadań objętych zamówieniem: a) Konserwację oświetlenia ulicznego przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, miejskich, osiedlowych oraz parkingów, b) Konserwację oświetlenia parkowego placów, parków, parkingów i ciągów pieszych, c) Konserwację i remonty oświetlenia przystanków autobusowych, d) Konserwację i remonty oświetlenia iluminacyjnego kościołów przy ulicach: Kościelnej, Lipowy Dwór i 1 Maja, pomnika przy skwerze Żeromskiego oraz fontanny na jeziorze Jeziorak Mały. e) Uruchomienie-demontaż, konserwację i remonty oświetlenia oraz zasilenia energetycznego fontanny na jeziorze Jeziorak Mały. 2) Szczegółowy zakres prac związanych z konserwacją, obsługą oraz naprawą 1997 opraw na terenie miasta obejmuje: a) bieżącą kontrolę sprawności źródeł światła (bez wezwania jakichkolwiek służb miejskich), b) bieżącą współpracę z ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Olsztynie Rejon Energetyczny Iława, w zakresie prawidłowości eksploatacji oświetlenia na warunkach POROZUMIENIA W SPRAWIE ZASAD WSPÓŁPRACY PRZY EKSPLOATACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO. c) wymianę źródeł światła w czasie nie dłuższym niż 24 h od momentu zgłoszenia , d) naprawę w ciągu 24 h opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, gdy uległy one uszkodzeniu, e) wymianę opraw oświetleniowych nie nadających się do naprawy - należy przyjąć przy wyliczeniu ceny ofertowej wymianę 25 opraw Malaga SGS-102 o mocy 100-250W wraz ze źródłem światła (w terminach i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym), f) naprawę w ciągu 24 h, kabla, przewodu linii napowietrznej, elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.), g) naprawę w ciągu 48 h, słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy w przypadku, h) naprawę, konserwację szafek oświetleniowych, i) czyszczenie i malowanie skorodowanych wysięgników, j) czyszczenie i malowanie skorodowanych słupów parkowych w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym, k) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po wykonanych robotach (naprawy: nawierzchni jezdni, chodników, terenów zielonych i tym podobnych), l) utrzymywanie na bieżąco w nienagannej czystości kloszy - dotyczy oświetlenia parków, placów, parkingów i ciągów pieszych, m) mycie opraw w miarę potrzeb w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - dotyczy oświetlenia ulic i parkingów, n) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz zwrotne potwierdzanie ich usunięcia, o) całodobową dyspozycyjność w zakresie sytuacji nadzwyczajnych zagrażających bezpieczeństwu mienia, p) w przypadku prowadzenia prac w pasie drogowym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, opracowanie organizacji ruchu i zatwierdzenie jej oraz wprowadzenia organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, q) utylizację wymienionych (wyeksploatowanych) lamp rtęciowych i sodowych, r) sporządzenie, każdorazowo na koniec miesiąca rozliczeniowego, krótkiej informacji o stanie oświetlenia oraz wykonywanych czynnościach, s) przyjęcie do konserwacji oświetlenia nowo wybudowane punkty oświetlenia oraz sieci kablowe, w trakcie trwania umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia, t) wykonywanie stosownych sprawdzeń w terenie oraz wydawanie opinii dla Zamawiającego, do uzgadniania dokumentacji technicznych dotyczących oświetlenia ulicznego, u) uczestniczenie w odbiorach nowo wybudowanych punktów oświetlenia oraz sieci kablowych, v) zgłaszanie do projektu budżetu miasta niezbędnych zadań do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego - do dnia 30.09.2008r. w) sporządzenie informacji o stanie oświetlenia objętego konserwacją - do dnia 31.01.2009 r x) bieżące odpowiadanie na zapytania pisemne i telefoniczne, y) ponadto inne prace i czynności niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Informacja dodatkowa istotna przy wyliczeniu ceny ofertowej - każdy podmiot przed przystąpieniem do prac na urządzeniach będących w eksploatacji energetyki zobowiązany jest dokonać zgłoszenia do odpowiednich służb ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Olsztynie Rejon Energetyczny Iława, ul. Wodna 1 oraz dokonać stosownych opłat. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia podwykonawcami. Ze względu na specjalistyczny rodzaj prac związanych z lokalizacją kabli, zamawiający dopuszcza zawarcie przez wykonawcę umowy dzierżawy, najmu lub leasingu sprzętu do lokalizacji kabli wraz z obsług

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt.. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11), niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącą przedmiot tego zamówienia (konserwacja oświetlenia ulicznego) obejmującego co najmniej 1900 opraw w okresie jednego roku. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.5). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.. 3.2 Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik robót w zakresie sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych. minimalne wymagania 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lata jako kierownik robót w dziedzinie instalacji elektroenergetycznych umożliwiającej kierowanie robotami w specjalności elektroenergetycznej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji lub sieci elektroenergetycznych umożliwiające kierowanie robotami w specjalności elektroenergetycznej (Kserokopię uprawnień należy dołączyć do oferty), doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy, osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa b) 3 pracowników posiadających uprawnienia PPN do prac w pobliżu napięcia i pod napięciem. Minimalne wymagania 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym 3 lata doświadczenia w wykonywaniu prac w pobliżu napięcia i pod napięciem (kserokopię uprawnień należy dołączyć do oferty.) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.6) SIWZ 3.3 Wykonawca musi dysponować przez 24 h/dobę specjalistycznym sprzętem gwarantującym wykonanie prac w terminie i założonym zakresie: a) podnośnikiem montażowym na podwoziu samochodowym o masie całkowitej nie przekraczającej 3t - 1 szt., b) żurawiem samochodowym - 1 szt. c) samochodem ciężarowym o ładowności do 5t - 1 szt., d) samochodem dostawczym o ładowności do 1t - 1 szt., e) wozem pomiarowym z możliwością lokalizacji uszkodzeń kabli - 1 szt. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 6 do SIWZ, o którym mowa o którym mowa w § VII. pkt.7) SIWZ 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca musi wykazać, że przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) 5. W zakresie warunku, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy w ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 2 i wzoru nr 3, o którym mowa w § VII ust.1 ppkt.2) i 4) SIWZ. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykonawca musi załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 3), 5) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia) - zgodnie z wzorem Nr 4. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , (wg wzoru nr 5), a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 7) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 6. 8) Oświadczenie, że przez cały okres realizacji umowy będzie utrzymywał pogotowie techniczne 24 h/dobę - wg wzoru nr 7. 9) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana). 11) Pełnomocnik do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.