Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-03-06
Og³oszenie nr 521508-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.
Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach: Nadbudowa budynku szko³y (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. M³ynarskiej 17 (2)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach, krajowy numer identyfikacyjny
36224846100000, ul.
M³ynarska
17
,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
25 644 78 17, , e-mail
sekretariat@ckziu.siedlce.pl, , faks
25 633 64 10.
Adres strony internetowej (URL): www.ckziu.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://ckziusiedlce.ssdip.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ckziusiedlce.ssdip.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ wy³±cznie w formie pisemnej.
Adres:
Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. M³ynarska 17
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Nadbudowa budynku szko³y (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. M³ynarskiej 17 (2)
Numer referencyjny:
G.2130.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: "Nadbudowa budynku szko³y (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. M³ynarskiej 17 (2)" - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ Rozdzia³ 5: Przedmiot Zamówienia oraz w dokumentacji technicznej, stanowi±cej za³±czniki do SIWZ: Za³. Nr 1 : Projekt budowlany, Za³. Nr 2 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45262700-8 |
45312310-3 |
45312311-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-07-01 | 2019-08-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± gospodarcz± zgodn± z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³. Fakt op³acenia polisy musi wynikaæ z jej tre¶ci (kopia) lub innego za³±czonego dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu), (def. wykonania zadania: protokó³ odbioru lub dokument równowa¿ny) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania o warto¶ci szacunkowej 70 000,00 PLN brutto, obejmuj±cego budowê, rozbudowê, przebudowê lub remont budynku u¿yteczno¶ci publicznej. b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót w
specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. c) Wymieniona wy¿ej osoba musi byæ wpisana na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaæ aktualne za¶wiadczenie wydane przez tê izbê. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane z 1994 r. pod warunkiem ich równowa¿no¶ci z wymaganymi przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
9.2. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca: a) o¶wiadczenie (orygina³) Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³. Nr 5 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej na jednym o¶wiadczeniu podpisuj± siê wszyscy partnerzy lub w imieniu ich wszystkich o¶wiadczenie podpisuje jedynie ich pe³nomocnik - lider. W nag³ówku o¶wiadczenia nale¿y wpisaæ nazwê Wykonawcy, tj. konsorcjum, spó³ki cywilnej itp.). b) o¶wiadczenie (orygina³) Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - Za³. Nr 6 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej o¶wiadczenie osobno sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub pe³nomocnik umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy w imieniu ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - osobno). 9.3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 9.2. (Za³. Nr 5 i Za³. Nr 6). 9.7. O¶wiadczenie (orygina³) o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - Za³. Nr 8 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku oferty wspólnej o¶wiadczenie osobno sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub pe³nomocnik umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy w imieniu ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - osobno). 9.12. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku oferty wspólnej informacjê osobno sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie); - Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; - Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert. 9.13. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku oferty wspólnej odpis osobno sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie); - Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. - Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert. 9.14. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, sk³ada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 9.12. - 9.13.; 9.15. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonywanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (niebêd±cemu podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy) sk³ada w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumenty wymienione w pkt 9.12. - 9.13.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
9.8. Wykaz robót budowlanych (Za³. Nr 9 do SIWZ), w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 7.2. ppkt 3), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty z których mo¿na jasno potwierdziæ ww. kryteria.
9.9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji.
9.10. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (Za³. Nr 10 do SIWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w celu wykazania spe³niania warunku, o którym mowa w 7.2. pkt 3) ppkt b) i c).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.1. Oferta - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ, 9.4. Dowód wniesienia wadium - kopia (forma pieniê¿na) lub orygina³ (pozosta³e formy zgodne z Pzp) dokumentu. 9.5. Pe³nomocnictwo (orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia) osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów (w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przedsiêbiorcy wystêpuj±cy wspólnie musz± upowa¿niæ jednego spo¶ród siebie jako przedstawiciela pozosta³ych - lidera do zaci±gania i rozporz±dzania prawem w sprawach zwi±zanych z przedmiotem postêpowania, a jego upowa¿nienie musi byæ udokumentowane pe³nomocnictwem podpisanym przez pozosta³ych przedsiêbiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli). 9.6. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (orygina³) - Za³. Nr 7 do SIWZ (je¿eli dotyczy) 9.11. Wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (je¶li dotyczy) - Za³. Nr 11 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14.1. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ (do up³ywu terminu sk³adania ofert) wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100).
14.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) w pieni±dzu
b) porêczeniach bankowych;
c) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo - kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
14.3. Wadium wnoszone:
- Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr: 62 1020 1026 0000 1202 0264 2676
prowadzony w banku PKO Bank Polski z adnotacj± :
"Wadium - zamówienie nr G.2130.3.2019. Zwrot na konto nr : ......................"
Kopia dowodu wp³aty musi byæ za³±czona do oferty.
- W formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
- Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y wskazaæ Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. M³ynarska 17. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.
- Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu - dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba ¿e wynika to z przepisów prawa.
14.4. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.
14.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
14.6. Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u.
14.7. Wykonawca winien uwzglêdniæ wszystkie zapisy dotycz±ce zatrzymania wadium.
14.8. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Za³. 12 do SIWZ - wzór Umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnie sporz±dzonego aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Terminy dokonania poszczególnych czynno¶ci wskazanych w umowie mog± byæ zmienione w nastêpuj±cych sytuacjach : 1) w przypadku opó¼nienia w rozpoczêciu lub realizacji robót budowlanych lub dostaw, odbiorach robót, uzyskaniu pozwolenia na u¿ytkowanie, rozliczeniu inwestycji - o ile opó¼nienie nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy; 2) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych lub zamiennych niezbêdnych do wykonania podstawowego zakresu prac, których realizacja wymaga zmiany terminu wykonania prac; 3) w przypadku zmian w dokumentacji maj±cych wp³yw na termin wykonania inwestycji; 4) w razie zak³ócenia toku robót budowlanych przez protesty spo³eczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne organy nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbañ niezawinionych przez Wykonawcê; 5) je¿eli w otoczeniu budowy rozpoczêto realizacjê robót, które uniemo¿liwiaj± dostêp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny byæ wykonane wcze¶niej; 6) w razie braku mo¿liwo¶ci wykonania zamówienia zgodnie z dostarczon± dokumentacj± i przekazanym placem budowy; 7) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej - zmiana wymaga zgody obu stron. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony nie mog³y wcze¶niej przewidzieæ i którym nie mog³y przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych. 3. Podstaw± do ustalenia nowego terminu bêdzie ilo¶æ dni powoduj±ca uzasadnione wstrzymanie lub przed³u¿enie wykonywania robót. 4. Oprócz sytuacji wymienionych w art. 144 pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmian w nastêpuj±cych przypadkach: 1) sytuacji wymienionych w ust. 2; 2) dokonania zmian w dokumentacji technicznej; 3) zmiany ceny, gdy: a) nast±pi urzêdowa zmiana stawki podatku VAT; b) zamawiaj±cy ograniczy lub rozszerzy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwi±zania lub materia³y. - podstaw± ustalenia nowej ceny bêd± niezmienione ceny, stawki i narzuty z kosztorysu ofertowego. 4) podwykonawstwa - za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego : a) powierzenia podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy, b) powierzenia podwykonawcom czê¶ci robót, mimo o¶wiadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia z³o¿onego przez Wykonawcê w ofercie, 5) pozosta³ym, w szczególno¶ci : a) w przypadku zastosowania materia³ów i technologii innych ni¿ okre¶lone w umowie, pod warunkiem, ¿e ich parametry techniczne i jako¶ciowe nie bêd± gorsze ni¿ wskazane w umowie - zmiana wymaga zgody obu stron; b) zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego w szczególno¶ci obni¿enia kosztów realizacji robót lub podwy¿szenie standardu realizowanej roboty; c) nieprzewidywalnym na etapie wszczêcia postêpowania, którego wprowadzenie jest niezbêdne do realizacji zamówienia; d) zmiany formy organizacyjno - prawnej , przekszta³cenia lub po³±czenia siê wykonawców; e) doprecyzowania zapisów umowy. 5. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 2) uzasadnienie zmian - w szczególno¶ci: prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót, 3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Zamawiaj±cy nie przed³u¿y terminu wykonania umowy, je¿eli zmiana bêdzie wymuszona uchybieniem (np. zbyt pó¼ne z³o¿enie odpowiedniego wniosku) lub naruszeniem umowy przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski (PL)
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawy ob³o¿eñ chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. Jana Paw³a II w Siedlcach
- "Termomodernizacja dwóch budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bli¼niaczej w miejscowo¶ci Lipniak gmina Wi¶niew."
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3675W w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od koñca m. Józefin do skrzy¿owania z drog± Kotuñ - Wilczonek"
- Zakup szkoleñ z zakresu umiejêtno¶ci interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników bezpo¶redniej obs³ugi klientów oraz Inspektorów kontroli Oddzia³u ZUS w Siedlcach
- dostawy gazów medycznych w butlach, tlenu medycznego w butlach ze zintegrowanym zaworem, butli z mieszanin± tlenu i podtlenku azotu do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg le¶nych na terenie RDLP Warszawa, RDLP Bia³ystok i RDLP Olsztyn
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. D±brówka i msc. Borek - obszar skrzy¿owania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szko³y w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa mieszkañ wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orl±t Lwowskich w Nysie
- Budowa sieci dróg gminnych nr 106529L oraz 112435L w miejscowo¶ci Kalinówka, Wilczopole, Kazimierzówka, Kliny - ETAP I
- Budowa drogi gminnej nr 112440L w miejscowo¶ci Wilczopole, Kalinówka, G³usk
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3675W w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od koñca m. Józefin do skrzy¿owania z drog± Kotuñ - Wilczonek"
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody ¦liwnik
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.