Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Domaniów: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w okresie: 01.01.2013-28.06.2013 - przetarg II
Numer ogłoszenia: 522004 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Domaniów , Domaniów 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3017726, faks 071 3017870.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w okresie: 01.01.2013-28.06.2013 - przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2013 r. do 28.06.2013 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Usługa obejmuje dowóz dzieci z miejsca ich zamieszkania (z przystanków w każdej miejscowości ustalonych przez Zamawiającego) do Szkoły Podstawowej w Goszczynie i Zespołu Szkół w Domaniowie oraz do Zespołu Szkół w Wierzbnie, a także powrót z w/w szkół do domu. Dowóz będzie się odbywał w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Koordynatorem przewozów jest Gminny Zespół Oświaty w Domaniowie w imieniu, którego działają dyrektorzy w/w szkół, którzy będą nadzorowali prawidłowość wykonywanej usługi zgodnie z umową oraz SIWZ. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków, w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed 1 stycznia 2013 r. Bilety miesięczne będą zakupione przez Zamawiającego najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem nowego miesiąca. 2. Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży na niżej wymienionych trasach w dwóch oddzielnych częściach przedmiotu zamówienia: Część I Trasa I: Marszowice(15 osób) -Miłonów(3osoby) - Sobocisko- Wierzbno (ok. godz. 7.20) - 18 uczniów Trasa II: Gęsice(12osób)- Swojków(18osób) - Wierzbno (ok. godz. 7.20)- 30 uczniów Trasa III: Teodorów(12osób) - Janków- Wierzbno (ok. godz. 7.20) - 12 uczniów Trasa IV: Kuny(10osób) - Polwica- Wierzbno (ok. godz. 7.20) - 10 uczniów Trasa V - Gęsice(2osoby)- Piskorzów(2 osoby) - Oława (ok. godz. 7.50)- 4 uczniów Trasa VI - Teodorów (1osoba) -Oława (ok. godz. 7.50)- 1 uczeń Trasa VII: Domaniów - Piskorzówek (1osoba ? biletu) - Kuchary(2osoby ? biletu) - Danielowice(2osoby ? biletu) - Gostkowice(1 osoba ? biletu) - Nowojowice (3osoby ? biletu) - (ok. godz. 15.00) - 9 uczniów Trasa VIII: Wierzbno - Marszowice (ok. godz.13.10) Trasa IX: Wierzbno- Piskorzów - Swojków - Gęsice (ok. godz.13.45) Trasa X: Wierzbno - Janków - Teodorów - Sobocisko - Miłonów - Marszowice -Polwica -Kuny -(ok. godz. 13.45) Trasa XI - Oława - Piskorzów - Gęsice -(ok. godz. 13.45) Trasa XII -Oława - Teodorów-(ok. godz. 13.45) ? biletu - bilet tylko w jedną stronę, pozostałe bilety oznaczają przejazd w dwie strony. Część II Trasa I: Chwastnica(6osób) - Wierzbno (ok. godz. 7.20) Trasa II: Wierzbno- Chwastnica (ok. godz.13.45) Dla części II dopuszcza się przewóz poza komunikacją publiczną kursową 3. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego ulgowego), przy założeniach: bilety będą wykupione na pełne miesiące (łącznie 6 miesięcy) koniec roku szkolnego 28.06.2013 r. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy. Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych (szczegóły w projekcie umowy). 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higienicznych, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, 2) zapewnienia bezpieczeństwa podczas dowozu uczniów, 3) przestrzegania przepisów BHP i p.poż, 4) zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom. 5) zapewnienia niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego autobusu w razie awarii, 6) utrzymania autobusów w należytym stanie technicznym, porządku i czystości 7) ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia 8) ubezpieczenia autobusu i przewożonych uczniów na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi. Kod CPV: 60.13.00.00-8 6. Dowozy będą odbywać się w ramach komunikacji publicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o należy przedłożyć potwierdzone za zgodność kopie 2 (dwóch) dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z aktualnymi badaniami technicznymi (dla każdej z części zamówienia). W przypadku składania ofert na obie części należy przedłożyć 4 (cztery) dowody rejestracyjne pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z aktualnymi badaniami technicznymi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zapewnienie co najmniej 2 kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży (dla każdej z części). W przypadku składania ofert na obie części należy zapewnić co najmniej 4 kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży - należy wypełnić i przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.4.7. Druk (Formularz oferty), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4.4.8. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). 4.4.9. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. - zaakceptowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nastąpi zmiana postanowień obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiany urzędowej stawki VAT Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Przekształcenia przedmiotowego wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.