Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Izabelin: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN
Numer ogłoszenia: 522264 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin , ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego w gminie Izabelin. Zamówienie obejmuje wykonywanie czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Zakres zamówienia: 1) Utrzymanie użytkowanej części cmentarza o łącznej powierzchni 5445 m2, przede wszystkim: a) systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada (8 miesięcy), b) systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy), c) systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy), d) usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące), e) usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące), f) odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w tygodniu w miesiącach styczeń, luty, marzec oraz grudzień (17 tygodni), g) wyposażenie cmentarza w jeden kontener typu KP-7 na odpady, opróżnianie raz w tygodniu + dodatkowo po cztery razy w miesiącach kwiecień, październik i grudzień, wraz z wywozem i utylizacją (łącznie opróżnienie 64 szt. kontenerów w roku), h) zapewnienie gotowości do odśnieżania na wypadek pogrzebu, w miesiącach: styczeń, luty, marzec, grudzień..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbioru odpadów w Gminie Izabelin
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3. Kopia wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbioru odpadów w Gminie Izabelin. 4. Kopia aktualnego wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych w Gminie Izabelin. 5. Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej (CEIDG). Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane zgodnie z odpisem z KRS lub rejestru, lub notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, pok. 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.