To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Izabelin: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I
PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN
Numer ogłoszenia: 61192 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522264 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZP/U/18/ROŚ/2013 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W GMINIE IZABELIN 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego w gminie Izabelin. Zamówienie obejmuje wykonywanie czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Zakres zamówienia: 1) Utrzymanie użytkowanej części cmentarza o łącznej powierzchni 5445 m2, przede wszystkim: a) systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w miesiącu od kwietnia do listopada (8 miesięcy), b) systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy), c) systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285 m2, raz w miesiącu od maja do października (6 miesięcy), d) usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1010 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące), e) usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza na powierzchni 285 m2, trzy razy w roku w miesiącach kwiecień, październik, listopad (3 miesiące), f) odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza na powierzchni 1045 m2, raz w tygodniu w miesiącach styczeń, luty, marzec oraz grudzień (17 tygodni), g) wyposażenie cmentarza w jeden kontener typu KP- 7 na odpady, opróżnianie raz w tygodniu + dodatkowo po cztery razy w miesiącach kwiecień, październik i grudzień, wraz z wywozem i utylizacją (łącznie opróżnienie 64 szt. kontenerów w roku), h) zapewnienie gotowości do odśnieżania na wypadek pogrzebu, w miesiącach: styczeń, luty, marzec, grudzień..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOBŁYSK" s.c. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI KRYSTYNA NOWIK, DARIUSZ KOWALIK
jakie przetargi wygrała firma
"TOBŁYSK" s.c. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI KRYSTYNA NOWIK, DARIUSZ KOWALIK
- TOBŁYSK S.C. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI Tadeusz i Krystyna Nowik, Dariusz Kowalik, ul. Sadowa 28, 05-080 Hornówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50787,00
Oferta z najniższą ceną: 50787,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50787,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.