eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninWDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W RAMACH ZADANIA - ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KONINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Konin: WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W RAMACH ZADANIA - ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KONINIE
Numer ogłoszenia: 52234 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8010 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W RAMACH ZADANIA - ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KONINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego systemu zarządzania energią cieplną w niżej wymienionych obiektach oświatowych w Koninie: 1)Gimnazjum nr 1, ul. Benesza 2; 2)Przedszkole nr 2, ul. Noskowskiego 4; 3)Przedszkole nr 4, ul. Turkusowa 1; 4)Przedszkole nr 11, ul. Sosnowa 8; 5)Przedszkole nr 31, ul. Różyckiego 3; 6)Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Turkusowa 1a; 7)Zespół Szkół Budowlanych, ul. Budowlanych 6. Przedmiot zamówienia obejmuje (oddzielnie dla każdego obiektu): 1)wykonanie dokumentacji projektowej systemu zarządzania energią cieplną; 2)wykonanie robót związanych z montażem: -urządzeń umożliwiających sterowanie za pomocą modułu telemetrycznego parametrami instalacji centralnego ogrzewania; -sterowania pompą cyrkulacyjną ciepłej wody za pomocą modułu telemetrycznego; -modułu telemetrycznego; -urządzeń, które przekazując poprzez moduł telemetryczny dane umożliwią przeprowadzenie pełnej analizy zużycia energii cieplnej, tj.: a) modułu komunikacyjnego do licznika energii cieplnej, b)urządzeń przekazujących informacje o parametrach temperatury i ciśnienia instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody; -systemu ograniczania dostawy ciepłej wody użytkowej oraz systemu zabezpieczającego pomieszczenie i systemu wykrywającego zalanie pomieszczenia węzła cieplnego (przedmiotowe systemy tylko w Szkole Podstawowej nr 15); 3)wykonanie wszystkich niezbędnych robót hydraulicznych, elektrycznych i AKPiA (aparatura kontrolno pomiarowa i automatyka); 4)wykonanie i nadzór nad montażem systemu zarządzania energią obejmujący wykonawstwo i uruchomienie; 5)przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu; 6)opracowanie dokumentacji powykonawczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 32.44.10.00 - Sprzęt telemetryczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTAL- SERWIS Sp.zo.o., ul. Staszica 15, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398298,60

  • Oferta z najniższą ceną: 398298,60 / Oferta z najwyższą ceną: 565800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.