eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 523886 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480118 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części: część nr 1: dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego. część nr 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a - dot. część nr 1 zamówienia i załącznik nr 1b dot. części nr 2 zamówienia do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawców przed złożeniem oferty dokładnego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, oraz z wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1a lub 1b do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 1: dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego: 1) muszą być fabrycznie nowe, 2) w oryginalnych opakowaniach producenta, 3) muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta 4) opis zawartości w języku polskim, 5) posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 6) wolne od wad technicznych, 7) kompletne oraz dobrej jakości. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów: 1) mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, 2) posiadać na opakowaniu kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, oraz datę ważności 3) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 4) wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) za równoważne zamawiający uznaje produkty, które w odniesieniu do marki i typu wskazanego sprzętu biurowego, posiadają równą (taką samą) wartość użytkową, czyli: -spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, w szczególności nie powodują wyświetlania negatywnych komunikatów na monitorze urządzenia po zainstalowaniu materiału eksploatacyjnego, a monitorowanie procesu wydruku i zużycia materiału eksploatacyjnego przebiega w identyczny sposób jak przy zastosowaniu produktów oryginalnych ( pochodzących od producenta danego sprzętu), -wydajność danego materiału eksploatacyjnego nie może być mniejsza niż wydajność oryginalnego materiału eksploatacyjnego ( producenta urządzenia), -jakość wydruku przy zastosowaniu produktów równoważnych nie może być gorsza niż przy wydrukach z zastosowaniem materiałów oryginalnych ( producenta urządzenia), w szczególności dotyczy to intensywności pokrycia tonerem/tuszem zadrukowanego materiału (papieru) oraz jego czystości w miejscach, w których nie powinien być zadrukowany ani zabrudzony, -posiadają wymiary i kształty umożliwiające prawidłowe, bezkonfliktowe umieszczenie materiału eksploatacyjnego w urządzeniu oraz nie powodują negatywnych objawów w czasie pracy urządzenia ( niezależnie od tego ile oryginalnych materiałów eksploatacyjnych jest zainstalowanych w urządzeniu), takich jak np. nieprawidłowe dźwięki wydobywające się z wnętrza urządzenia, nieprawidłowe wibracje urządzenia, częste zakleszczanie się papieru w urządzeniu przy zachowaniu zaleceń producenta związanych z prawidłową eksploatacją urządzenia, 6) nie mogą być regenerowane tzn. w procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych takie jak np. obudowy itp., 7) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia, 8) wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, 9) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności, zlecenie przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy, 10) koszty ekspertyzy rzeczoznawcy pokryje Wykonawca w sytuacji, gdy będzie z niej wynikać, że awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu,. 11) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność i jakość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego ( pochodzącego od producenta urządzenia) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera/tuszu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić dostarczone materiały eksploatacyjne na produkty oryginalne ( producenta urządzenia) bez zmiany ceny. 12) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zużytych a dostarczonych przez siebie w ramach udzielonego zamówienia materiałów eksploatacyjnych. 6. Zamawiający informuje, że drukarki wyspecyfikowane w załączniku nr 1b są na gwarancji producenta. 7. Ilości wskazane w załączniku nr 1a i załączniku nr 1b do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ). 8. Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą przez Wykonawcę do Ośrodka Pomocy Społecznej i jego komórek organizacyjnych: 1) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Falęcka 10 2) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Wiśniowa 37 3) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Filia nr I ul. Iwicka 19 4) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Filia nr II ul. Bałuckiego 5 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Kielce Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19622,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2414,49

  • Oferta z najniższą ceną: 2414,49 / Oferta z najwyższą ceną: 9188,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.