eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części .
Numer ogłoszenia: 480118 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy , ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, w podziale na 2 części: część nr 1: dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego. część nr 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a - dot. część nr 1 zamówienia i załącznik nr 1b dot. części nr 2 zamówienia do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawców przed złożeniem oferty dokładnego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, oraz z wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1a lub 1b do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 1: dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego: 1)muszą być fabrycznie nowe, 2)w oryginalnych opakowaniach producenta, 3)muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta 4)opis zawartości w języku polskim, 5)posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 6)wolne od wad technicznych, 7) kompletne oraz dobrej jakości. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów: 1) mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, 2) posiadać na opakowaniu kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, oraz datę ważności 3) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 4) wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) za równoważne zamawiający uznaje produkty, które w odniesieniu do marki i typu wskazanego sprzętu biurowego, posiadają równą, taką samą wartość użytkową, czyli: -spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, w szczególności nie powodują wyświetlania negatywnych komunikatów na monitorze urządzenia po zainstalowaniu materiału eksploatacyjnego, a monitorowanie procesu wydruku i zużycia materiału eksploatacyjnego przebiega w identyczny sposób jak przy zastosowaniu produktów oryginalnych,pochodzących od producenta danego sprzętu, - wydajność danego materiału eksploatacyjnego nie może być mniejsza niż wydajność oryginalnego materiału eksploatacyjnego,producenta urządzenia, -jakość wydruku przy zastosowaniu produktów równoważnych nie może być gorsza niż przy wydrukach z zastosowaniem materiałów oryginalnych -producenta urządzenia, w szczególności dotyczy to intensywności pokrycia tonerem, tuszem zadrukowanego materiału - papieru oraz jego czystości w miejscach, w których nie powinien być zadrukowany ani zabrudzony, - posiadają wymiary i kształty umożliwiające prawidłowe, bezkonfliktowe umieszczenie materiału eksploatacyjnego w urządzeniu oraz nie powodują negatywnych objawów w czasie pracy urządzenia - niezależnie od tego ile oryginalnych materiałów eksploatacyjnych jest zainstalowanych w urządzeniu, takich jak np. nieprawidłowe dźwięki wydobywające się z wnętrza urządzenia, nieprawidłowe wibracje urządzenia, częste zakleszczanie się papieru w urządzeniu przy zachowaniu zaleceń producenta związanych z prawidłową eksploatacją urządzenia, 6) nie mogą być regenerowane tzn. w procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych takie jak np. obudowy itp., 7) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia, 8) wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, 9) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności, zlecenie przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy, 10) koszty ekspertyzy rzeczoznawcy pokryje Wykonawca w sytuacji, gdy będzie z niej wynikać, że awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu,. 11) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność i jakość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego - pochodzącego od producenta urządzenia lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, tuszu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić dostarczone materiały eksploatacyjne na produkty oryginalne - producenta urządzenia- bez zmiany ceny. 12) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zużytych a dostarczonych przez siebie w ramach udzielonego zamówienia materiałów eksploatacyjnych. 6. Zamawiający informuje, że drukarki wyspecyfikowane w załączniku nr 1b są na gwarancji producenta. 7. Ilości wskazane w załączniku nr 1a i załączniku nr 1b do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli - załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą przez Wykonawcę do Ośrodka Pomocy Społecznej i jego komórek organizacyjnych: 1) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Falęcka 10 2) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Wiśniowa 37 3) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Filia nr I ul. Iwicka 19 4) OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Filia nr II ul. Bałuckiego 5 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia zakresu, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2, 30.19.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 dostaw stanowiących przedmiot zamówienia dla każdej części z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do przepisu art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany te są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w szczególności w przypadkach wymienionych poniżej: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę; b) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji dostawy przedmiotu umowy; c) zmiana podmiotowa Wykonawcy dopuszczalna jest wyłącznie w sytuacji, gdy nie pociąga za sobą przeniesienia praw i obowiązków wykonawcy umowy na osobę trzecią w trybie art. 519 k.c.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10 02-545 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10 02-545 Warszawa II piętro pok. zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 1: dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego: 1) muszą być fabrycznie nowe, 2) w oryginalnych opakowaniach producenta, 3) muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta 4) opis zawartości w języku polskim, 5) posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 6) wolne od wad technicznych, 7) kompletne oraz dobrej jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części nr 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów: 1) mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, 2) posiadać na opakowaniu kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, oraz datę ważności 3) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 4) wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) za równoważne zamawiający uznaje produkty, które w odniesieniu do marki i typu wskazanego sprzętu biurowego, posiadają równą (taką samą) wartość użytkową, czyli: - spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, w szczególności nie powodują wyświetlania negatywnych komunikatów na monitorze urządzenia po zainstalowaniu materiału eksploatacyjnego, a monitorowanie procesu wydruku i zużycia materiału eksploatacyjnego przebiega w identyczny sposób jak przy zastosowaniu produktów oryginalnych ( pochodzących od producenta danego sprzętu), - wydajność danego materiału eksploatacyjnego nie może być mniejsza niż wydajność oryginalnego materiału eksploatacyjnego ( producenta urządzenia), - jakość wydruku przy zastosowaniu produktów równoważnych nie może być gorsza niż przy wydrukach z zastosowaniem materiałów oryginalnych ( producenta urządzenia), w szczególności dotyczy to intensywności pokrycia tonerem/tuszem zadrukowanego materiału (papieru) oraz jego czystości w miejscach, w których nie powinien być zadrukowany ani zabrudzony, - posiadają wymiary i kształty umożliwiające prawidłowe, bezkonfliktowe umieszczenie materiału eksploatacyjnego w urządzeniu oraz nie powodują negatywnych objawów w czasie pracy urządzenia ( niezależnie od tego ile oryginalnych materiałów eksploatacyjnych jest zainstalowanych w urządzeniu), takich jak np. nieprawidłowe dźwięki wydobywające się z wnętrza urządzenia, nieprawidłowe wibracje urządzenia, częste zakleszczanie się papieru w urządzeniu przy zachowaniu zaleceń producenta związanych z prawidłową eksploatacją urządzenia, 6) nie mogą być regenerowane tzn. w procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych takie jak np. obudowy itp., 7) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia, 8) wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, 9) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności, zlecenie przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy, 10) koszty ekspertyzy rzeczoznawcy pokryje Wykonawca w sytuacji, gdy będzie z niej wynikać, że awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu,. 11) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność i jakość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego ( pochodzącego od producenta urządzenia) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera/tuszu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić dostarczone materiały eksploatacyjne na produkty oryginalne ( producenta urządzenia) bez zmiany ceny. 12) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zużytych a dostarczonych przez siebie w ramach udzielonego zamówienia materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.