eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cz³opaOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie miasta i gminy Cz³opa.



Og³oszenie z dnia 2020-03-16



Og³oszenie nr 524105-N-2020 z dnia 2020-03-16 r.

Miasto i Gmina Cz³opa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie miasta i gminy Cz³opa.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Cz³opa, krajowy numer identyfikacyjny 57079149000000, ul. ul. Strzelecka  2 , 78-630  Cz³opa, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 67 259 10 69, , e-mail umig@czlopa.pl, , faks 672 591 065.
Adres strony internetowej (URL): bip.czlopa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne bip.czlopa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://bip.czlopa.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.czlopa.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie miasta i gminy Cz³opa.
Numer referencyjny: IGOS.271.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w postêpowaniu przetargu nieograniczonego na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie miasta i gminy Cz³opa I. Charakterystyka Miasta i Gminy Cz³opa a) Powierzchnia Powierzchnia Gminy 348 km2 b) Liczba nieruchomo¶ci: ? W IV kwartale 2019 roku w Gminie Cz³opa odbierano odpady komunalne od 1257 w³a¶cicieli nieruchomo¶ci c) Liczba so³ectw: Liczba so³ectw: 12 w tym 30 miejscowo¶ci. So³ectwa: Mielêcin, Wo³owe Lasy, Jaglice, Trzebin, Drzonowo, Pieczyska, Przelewice, Szczuczarz, Dzwonowo, Za³om, Golin, Bukowo, d) Liczba mieszkañców: Liczba mieszkañców zameldowanych na terenie gminy: 5 021, w tym w mie¶cie 2 326 mieszkañców i na terenie wiejskim 2 695 mieszkañców. 1. W mie¶cie i gminie Cz³opa w I, II, III, IV kwartale roku 2019 r. z nieruchomo¶ci zamieszka³ych odebrano nastêpuj±ce ilo¶ci odpadów komunalnych z podzia³em na poszczególne frakcje: KOD ODPADU RODZAJ ODPADU MASA ODPADU (Mg) 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 02, 20 01 99, 20 03 07 Selektywnie zbierane odpady komunale 42,9 20 03 01 Niesegregowane odpady komunalne 416,46 SUMA 459,36 Szacunkowa masa odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania w okresie trwania zamówienia: - 459,36 Mg, w tym 416,46 Mg zmieszanych, niesegregowanych odpadów komunalnych i 42,9 Mg odpadów gromadzonych w sposób selektywny. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powsta³ych i zebranych na wszystkich nieruchomo¶ciach zamieszka³ych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta i gminy Cz³opa. 1.1. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych, 1.2. Wykonawca na czas trwania umowy w ramach zaoferowanej ceny zobowi±zany jest do: a) zaopatrzenia w formie nieodp³atnej dzier¿awy w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w pojemniki na odpady, b) worki do segregacji. 1.3. Wykonawca zobowi±zany jest do oznaczenia pojemników danej nieruchomo¶ci poprzez np. umieszczenie opisu okre¶laj±cego nieruchomo¶æ dla której jest on przeznaczony. Propozycjê opisu pojemnika przedstawi wykonawca przed podpisaniem umowy do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu. 2. Przepisy prawa maj±ce wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zgodnie z : b) Uchwa³± Nr XXVII/194/2013 Rady Miejskiej w Cz³opie z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów; c) Uchwa³± Nr XXIV/178/2013 Rady Miejskiej w Cz³opie w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Miasta i Gminy Cz³opa; d) Uchwa³± nr XVIII/322/16 Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzglêdnieniem perspektywy na lata 2023 - 2028. Pojemniki powinny byæ utrzymywane w odpowiednim stanie technicznym, a w szczególno¶ci poprzez sta³± naprawê ich szczelno¶ci, Odbiór (wywóz) niesegregowanych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych: 1) w mie¶cie - raz w tygodniu 2) na wsiach - co dwa tygodnie. b) Zmieszane odpady komunalne zebrane od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu miasta i gminy Cz³opa, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegaj±ce biodegradacji oraz pozosta³o¶ci z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do sk³adowania, Wykonawca zobowi±zany jest przekazywaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, do odpowiedniej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (zwany RIPOK) wyznaczonej dla Gminy Cz³opa. W przypadku awarii RIPOK, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia odpadów na w³asny koszt do instalacji przewidzianej do zastêpczej obs³ugi, do której przypisana jest Gmina Cz³opa, zgodnie z obowi±zuj±cym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego. 2. Rodzaje odpadów komunalnych selektywnie odbieranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. 1. tworzywa sztuczne, metal, 2. szk³o, 3. papier, 4. odpady ulegaj±ce biodegradacji. Do selektywnego gromadzenia odpadów nale¿y stosowaæ pojemniki/worki oznaczone nastêpuj±cymi kolorami: 1) zielonym - z przeznaczeniem na szk³o kolorowe, 2) bia³ym - na szk³o bia³e, 3) niebieskim - z przeznaczeniem na makulaturê, 4) ¿ó³tym - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, 5) br±zowym - z przeznaczeniem na odpady ulegaj±ce biodegradacji. Do selektywnego gromadzenia odpadów nale¿y stosowaæ pojemniki o pojemno¶ci : 1) na nie wiêcej ni¿ dwie osoby - w rozmiarze 30 l, 2) na nie mniej ni¿ 3 osoby i nie wiêcej ni¿ 4 osoby - w rozmiarze 60 l, 3) na nie mniej ni¿ 5 osób i nie wiêcej ni¿ 6 osób - w rozmiarze 90 l, 4) na nie mniej ni¿ 7 osób i nie wiêcej ni¿ 9 osób - w rozmiarze 120 l, 5) powy¿ej 9 osób - w rozmiarze 240 l. Na terenach zabudowy jednorodzinnej dopuszcza siê stosowanie worków do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorach odpowiadaj±cych pojemnikom do selektywnego gromadzenia odpadów. Worki musz± byæ wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemo¿liwiaj±cego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, zawieraæ trwa³e oznaczenie Wykonawcy lub jego logo. Czêstotliwo¶æ odbioru odpadów zbieranych selektywnie od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych: 1) w mie¶cie - 1 raz w miesi±cu, 2) na wsiach - 1 raz w miesi±cu. Odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu nieruchomo¶ci zamieszka³ych odbywaæ siê bêdzie w nastêpuj±cych frakcjach: tworzywa sztuczne, metal szk³o, makulatura, bioodpady. Wykonawca na wniosek zamawiaj±cego zorganizuje zbiórkê w uzgodnionym z Zamawiaj±cym terminie : mebli oraz innych odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego, opon z samochodów osobowych.

II.5) G³ówny kod CPV: 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-05-01   lub zakoñczenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: * Aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Cz³opa, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku - o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach; * Aktualne zezwolenie na transport odpadów; * Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 2) W celu potwierdzenia spe³nienia warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w rozdziale 6 pkt. 1 ppkt. 2 lit c SIWZ, zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku us³ug ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
zawodowej okre¶lonego w rozdziale 6 pkt. 1 ppkt. 2 lit c SIWZ, zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku us³ug ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) Aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Cz³opa zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku - o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach; b) Aktualne zezwolenie na transport odpadów; c) Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
wykazywanie przez wykonawcê masy odebranych odpadów poprzez o¶wiadczenie wykonawcy, z³o¿one w pisemnym sprawozdaniu z realizacji umowy, w danym miesi±cu jej obowi±zywania, wraz z za³±czonymi dowodami wa¿enia odpadów (tzw. kwitami wagowymi) oraz koresponduj±cymi z tymi kwitami wagowymi karta10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.