Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-10-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych budynku przeznaczonego na ośrodek rehabilitacyjny dla osób chorych na SM w Bornem Sulinowie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Szczecinecki, do kontaktów: Andrzej Stępień, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3724488, fax 094 3729256, e-mail: starostwo@powiat.szczecinek.pl, www.powiat.szczecinek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych budynku przeznaczonego na ośrodek rehabilitacyjny dla osób chorych na SM w Bornem Sulinowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych budynku przeznaczonego na ośrodek rehabilitacyjny dla osób chorych na SM w Bornem Sulinowie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Borne Sulinowo, ul. Szpitalna 5 - DPS. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne obejmują: zmianę instalacji wentylacji grawitacyjnej na mechaniczną, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., ppoż., pochwyty dla niepełnosprawnych, konstrukcje nośne stalowe, stolarkę aluminiową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Wykonawca akceptuje termin zapłaty za faktury - 30 dni, 3. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 4. Wykonawca w ciągu poprzednich 5 lat wykonał z należytą starannością minimum jedną robotę instalacji wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych. 5. Wykonawca posiada obrót firmy minimum 500 (pięćset) tysięcy złotych za rok 2004 oraz wykazany zysk, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków; Spełnianie warunków będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawcy muszą spełniać wszystkie ww. warunki. Dokumenty i oświadczenia, które oferenci muszą dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2. Oświadczenie, że oferent akceptuje termin zapłaty za faktury - 30 dni. 3. Oświadczenie, że oferent udzieli na wykonane roboty minimum 3 lata gwarancji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalnościach, które są niezbędne do wykonania ww, robót oraz zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa), 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania wniosków (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 8. Bilans oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 1 roku (2004), a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów (pełnomocnictwo zgodne z przepisami prawa, opatrzone znaczkami skarbowymi), 10. W przypadku konsorcjum: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; pełnomocnictwo dla jednego wykonawcy do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2005, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. 28 Lutego 16, pokój 106.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Szczecinku
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
- DOSTAWA - GAZY MEDYCZNE
- Budowa drogi leśnej dojazdu pożarowego nr 18 - I etap.
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Stawigudzie
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.