Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Jelenia Góra: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 137 szt. stolarki otworowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGLPołudnie w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 52485 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, fax 075 6428201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 137 szt. stolarki otworowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGLPołudnie w Jeleniej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 137 szt. stolarki otworowej na stolarkę z PCV koloru białego, z mikrowentylacją, nawiewnikami typu GECCO lub równoważnymi o parametrach nie gorszych niż oryginał, o profilach 5 komorowych, z szybami podwójnie zespolonymi o wsp. przenikania ciepła U=1,1 lub mniejszym w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości - dla części I w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części II w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), które należy wnieść przed terminem składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić składając oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 1 lit. c) SIWZ oraz dokumenty określone w rozdz. VI pkt 1 lit.d), e), f), g) SIWZ, 2.posiada doświadczenie zawodowe i w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oraz daty i miejsca wykonania. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VI pkt 1 lit. i) SIWZ, 3. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, zezwalające na kierowanie budową. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VI pkt 1 lit. h) SIWZ, 4.posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentem określonym w rozdz. VI pkt 1 lit. j) SIWZ, 5.wniósł wadium spełniające wymagania niniejszej SIWZ. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić przedkładając dowód wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg określony w pkt 2,3,5 winien zostać spełniony przez wykonawców łącznie. Natomiast wymóg określony w pkt 1 i 4 winien zostać spełniony przez każdego wykonawcę osobno. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do specyfikacji, b)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do specyfikacji, c)dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - stwierdzający status prawny lub formę prawną wykonawcy oraz uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi przetargu. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie (tzw. konsorcjum), e)umowę spółki cywilnej, f)pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym bądź umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie), g)pisemne zobowiązanie (oświadczenie) osoby, o której mowa w rozdz. V pkt 3 SIWZ o podjęciu się funkcji kierownika budowy (z podaniem rodzaju uprawnień, adresem robót) wraz z odpisami uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, h)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w rozdz. V pkt 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do specyfikacji. Dokumenty potwierdzające, że wykazane w Załącznik Nr 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie powinny w sposób jednoznaczny określić miejsce realizacji poszczególnych zadań oraz ich wartość. i)polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j)dowód wniesienia wadium, k)warunki techniczne dla stolarki PCV określone w rozdz. III pkt.3 - aprobata techniczna ITB stwierdzająca dopuszczenie oferowane okien pcv do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP, - atest higieniczny PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane profile okienne można stosować w obiektach użyteczności publicznej, - orzeczenie o nie zapalności oferowanych profili okiennych, - certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone jednokomorowe, - certyfikat zgodności Ośrodka Badań i Certyfikacji na okucia do okien. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1 lit. d) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra Opłata: Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie w cenie 0,20 zł za 1 stronę..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - ROM-I - 68 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 127,05 m2, parapety wewnętrzne o szer. do 20 cm - 74,29 mb, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 0,78 mb;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROM-II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - ROM-II - 69 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 123,90 m2, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 120,35 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.