Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Nowy Sącz: Dostawa drukarek laserowych sieciowych oraz drukarek kodów kreskowych dla Wydziałów Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych Apelacji Krakowskiej.
Numer ogłoszenia: 52491 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, fax 018 4482146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych sieciowych oraz drukarek kodów kreskowych dla Wydziałów Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych Apelacji Krakowskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę drukarek laserowych sieciowych w ilości - 29 szt. Dostawę drukarek kodów kreskowych w ilości - 12 szt. DRUKARKA LASEROWA SIECIOWA 1. Tryb koloru Czarno - biały 2. Rozdzielczość wydruku Naturalna 600x600 dpi. ulepszona 1200x1200 dpi 3. Prędkość wydruku 43 strony na minutę 4. Wydajność 250 000 stron na miesiąc 5. Podajnik papieru A4 na 500 arkuszy (dla gramatury ok.80g m²) Wielofunkcyjny na 100 arkuszy (dla gramatury ok.80g m²) Wbudowany moduł druku dwustronnego (duplex) 6. Pamięć 128 MB rozszerzalna do 512 MB 7. Interfejsy Wbudowana kartaFast Ethernet 10 100. Wejście RJ45, USB 2.0 8. Inne Kabel UTP połączeniowy, obustronnie zakończony wtykami RJ45 o długości min. 5 m i spełniający wymagania min. Kategorii 5 9. Wymagane normy Urządzenie wyprodukowane zgodnie z wymaganiami ISO 9001 DRUKARKA KODÓW KRESKOWYCH 1. Prędkość wydruku 140mm sek 2. Szerokość wydruku 100 mm 3. Rodzaj wydruku Teksty, kody kreskowe i grafika 4. Wydajność 1500 etykiet dziennie 5. Rozdzielczość wydruku 200 dpi 6. Metoda wydruku Termotransferowa, możliwość druku na folii polietylenowej 7. Wejścia 1 port szeregowy lub 1 port równoległy lub 1 port USB 8. Pamięć operacyjna 8 MB pamięć DRAM. 4 MB pamięć Flash. Dodatkowy slot CF na karty 9. Karta sieciowa Wbudowanu Ethernet 10Mb s, RJ45 10. Dodatkowe wymagania Metalowy korpus, odklejak, możliwość rozszerzenia pamięci operacyjnej, wielkość zasobnika na etykiety umożliwiająca zastosowanie rolek etykiet o średnicy min. 185 mm, czcionki True Type, możliwość rozszerzenia tablicy czcionek, sterowniki drukarki dla Windows NT 2000 XP, instrukcja użytkownika w języku polskim zawierająca opis metody kontroli poprawności pracy czytnika i jego użycia, wydruk kodów: CODE 39, Inteleaved2 5, UPCA, UPCE, EAN-8, EAN-13, CODE128. 11. Materiały eksploatacyjne Wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne do wydruku 25 000 etykiet (rozmiar etykiet: wysokość od 50 do 70 mm, szerokość od 80 do 90 mm) (folia polietylenowa, taśma, itp.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienie wymogów podanych w SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) 2. Zakres rzeczowy dostawy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ). 4. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ). 9. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz, ul. Pijarska 3 pok. 125.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Nowym Saczu 33-300 Nowy Sącz ul Pijarskiej 3 - sekretariat Dyrektora Sądu pok. 223.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.