eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Modernizacja przedszkola nr 5 i 6 (p.poż.) w Iławie. Postępowanie znakZP.271.8.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Iława: Modernizacja przedszkola nr 5 i 6 (p.poż.) w Iławie. Postępowanie znak: ZP.271.8.2015.
Numer ogłoszenia: 52525 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27333 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przedszkola nr 5 i 6 (p.poż.) w Iławie. Postępowanie znak: ZP.271.8.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu istniejących budynków przedszkoli miejskich nr 5 i 6 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego . Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (dwóch części): 1) Część 1 - modernizacja przedszkola miejskiego nr 5. Przedmiot zamówienia części 1 obejmuje w szczególności: a) Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, b) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, c) Dostawa i montaż klapy dymowej, d) Wykonanie instalacji wodociągowej p.poż (hydranty wewnętrzne) e) Wykonanie robót ogólnobudowlanych 2) Część 2 - modernizacja przedszkola miejskiego nr 6. Przedmiot zamówienia części 2 podzielony jest na II etapy i obejmuje w szczególności: a) Etap I: - Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, - Wykonanie instalacji wodociągowej p.poż (hydranty wewnętrzne) - Wykonanie instalacji oddymiania i wentylacji pożarowej wraz z dostawą i montażem klap dymowych, - Termin realizacji robót dla etapu I - od dnia 01.07.2015r do 10.08.2015r b) Etap II: - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - Wykonanie robót ogólnobudowlanych - Termin realizacji etapu II - od dnia 01.07.2016r do 10.08.2016r c) Zamawiający informuje, że dopuszcza realizację zamówienia w całości (bez dzielenia na etapy) w okresie od 01.07.2015r do 10.08.2015r z zastrzeżeniem, iż płatność za etap II nastąpi w I kwartale 2016 roku zgodnie z zapisem załącznika nr 4 - wzór umowy część 2 - §11 ust.27 umowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót SIWZ, oraz wzorach umów wraz załącznikami dla każdej części. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami, przedmiarami robót dla każdej części oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5. Wykonawca w cenie oferty (części 1 i 2) ma uwzględnić koszt wykonania uzupełnień okładzin ścian i podłóg (np. terakoty, wykładzin itd.), których ubytki wystąpią w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - patrz także załącznik nr 6 i 6a do SIWZ - poglądowa dokumentacja fotograficzna. 6. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do posprzątania pomieszczeń. Koszty sprzątania należy uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca do realizacji robót ,oprócz kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy, o którym mowa w §VI ust. pkt 3 ppkt 3.2) SIWZ, musi zapewnić osoby niezbędne do realizacji zamówienia tj. kierownika robót w specjalności sanitarnej - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, oraz kierownika robót w specjalności elektroenergetycznej - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia 8. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45433000-7,45311000-0 , 31625200-5, 45316000-5, 45332200-5, 45000000-7. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 10. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną jego część lub obydwie części. 11. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę. 12. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót (dla części 1 i 2) pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach robót oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, 13. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.30.00 - 45.43.30.00 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: modernizacja przedszkola miejskiego nr 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMIENIARSTWO BŁYSK-POL Piotr Bedra, Złotowo 90B, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109203,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142113,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.