eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępicePrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół oraz dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym w dni nauki szkolnej oraz osób dorosłych z terenu gminy Kępice skierowanych przez OPS w okresie od 03.02.2014r. do 31.12.2014r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Kępice: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół oraz dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym w dni nauki szkolnej oraz osób dorosłych z terenu gminy Kępice skierowanych przez OPS w okresie od 03.02.2014r. do 31.12.2014r
Numer ogłoszenia: 526400 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576359, faks 059 8576359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/kepice/ops_kepice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół oraz dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym w dni nauki szkolnej oraz osób dorosłych z terenu gminy Kępice skierowanych przez OPS w okresie od 03.02.2014r. do 31.12.2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół oraz dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym w dni nauki szkolnej oraz osób dorosłych z terenu gminy Kępice skierowanych przez OPS w okresie od 03.02.2014r. do 31.12.2014r. do niżej wymienionych placówek: 1) Szkoły Podstawowej z oddziałem przedszkolnym w Warcinie - ok. 60 osób 2) Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Barcinie - ok. 40 osób, 3) Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Biesowicach - ok. 50 osób, 4) Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Korzybiu - ok. 40 osób, 5) Zespołu Szkół w Kępicach - ok. 45 osób, 6) Gimnazjum w Kępicach - ok. 45 osób, 2. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną z normą żywieniową , muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego (wg Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP). 3. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci i winny być przygotowane z komponentów zakupionych przez Wykonawcę. Od poniedziałku do piątku posiłek składa się z dwóch dań tj.: 1) I danie - zupa (250 ml) + chleb (50g), 2) II danie - cztery razy w tygodniu danie mięsne lub rybne + kompot zawierające sztukę mięsa w sosie lub kotlet schabowy lub udziec z kurczaka lub kotlet z piersi drobiowej lub kotlet mielony lub pulpety lub schab pieczony lub filet rybny lub paluszki rybne ( min.150g) oraz dodatek w postaci ziemniaków, zamiennie ryż lub kasza (min. 200g), surówkę lub jarzyny gotowane (min. 100g), kompot lub napój(250 ml), jeden raz w tygodniu danie jarskie typu: naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, krokiety lub danie z makaronem itp. o minimalnej gramaturze 250 g + napój lub kompot (250 ml). 4. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu dekady (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 5. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie transportem spełniającym wymagania konieczne do zapewnienia właściwych warunków higienicznych i zdrowotnych, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków, oraz zadba o czystość termosów do transportu posiłków. 6. Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 280 (liczba ta w trakcie roku 2014 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu o ok. 10%). W przypadku zmiany liczby posiłków, Wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 7. Określona przez Zamawiającego liczba osób objętych posiłkiem jest wartością prognozowaną, ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia . 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie leżało to w interesie Zamawiającego. W związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu jadłospisu dekadowego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach najpóźniej w czwartek na kolejny okres dekadowy. 10. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych placówek wyłącznie w dni nauki szkolnej, najpóźniej do godz.12.30. 11. Zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, posiłek w formie cateringu musi zostać wydany w czasie do 4 godzin od momentu jego sporządzenia (wyprodukowania). 12. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły lub wskazanym pracownikiem i kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej lub inną osobą upoważnioną w zakresie realizacji dożywiania (przyjmowanie zgłoszeń, rezygnacja z posiłków, itp.). 13. Wykonawca zapewnia talerze i sztućce dla wszystkich wydawanych posiłków. 14. Zamawiający nie dopuszcza sztućców oraz talerzy z tworzyw sztucznych (plastiki, papierowe itp.). 15. Dla zachowania bezpieczeństwa BHP wykorzystane naczynia i sztućce winny zostać usunięte z placówki niezwłocznie po zakończeniu posiłku. 16. UWAGA!. Zamawiający informuje Wykonawców, że obiekt kuchni i jadalni w Zespole Szkół w Kępicach jest w zarządzaniu przez podmiot zewnętrzny na zasadach najmu, w związku z czym należy ten fakt uwzględnić w sporządzanej ofercie, w szczególności w zakresie zapewnienia wyposażenia w postaci talerzy i sztućców. Bliższych informacji udziela Dyrekcja Zespołu Szkół w Kępicach, ul. Szkolna 1, 77-230 Kępice telefon: (59) 8576631; fax: (59) 8576101; email: spke@op.pl) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.30.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nie wyższej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania - oswiadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie w zakresie wykonywania uslug objetych zamówieniem - oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuja odpowiednim potencjalem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: dysponuja lokalem przystosowanym do sporzadzania posilków, zgodnie z wymogami Panstwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - dokument potwierdzajacy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuja sobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej umozliwiajacej realizacje zamówienia - oswiadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przykładowy jadłospis dekadowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Klauzula społeczna - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia - menu, 2) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, 3) zmian niezależnych od stron wynikających z siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/kepice/ops_kepice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice - Pokój nr 121.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice - Pokój nr 121.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W czasie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli w zakresie należytego wykonywania warunków umowy i przestrzegania istotnych jej elementów tj.: 1) terminowość dostaw, 2) norm jakościowych posiłków pod względem kalorycznym, 3) norm jakościowych posiłków pod względem temperatury, 4) norm jakościowych posiłków pod względem gramatury, 5) zgodności posiłków z ustalonym i zaakceptowanym, przez upoważnione i wymagane osoby, menu, 6) przestrzegania czystości, przepisów BHP i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2. W przypadku kiedy co najmniej dwa lub więcej z elementów, określonych w pkt 1, będzie realizowane z rażącym naruszeniem i zostanie odpowiednio udokumentowane, Zamawiający będzie miał prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy z zachowaniem prawa do naliczenia kary umownej w wysokości 10% łącznej wartości zamówienia. 3. Należy mieć na względzie konsekwencje powyższej nienależytej realizacji zamówienia, gdyż zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wyklucza wykonawców, z którymi dany Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.