eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07



Ogłoszenie nr 526435-N-2017 z dnia 2017-06-07 r.

Gmina Pilchowice: Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota  6 , 44145   Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pilchowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.pilchowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.pilchowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, pok. nr 4 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach
Numer referencyjny: IZP.271.334.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy polega na: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie działki w obrębie ul. Górniczej w Żernicy - na terenie działek nr 850/24, 815/10, 540/74, 1076/8, 483/25, 851/25 (km 0+0.000 do km 0+160.13). Lokalizację orientacyjną projektowanego odcinka drogi przedstawiono na mapie w skali 1:25000 (rys. nr 1) będącą elementem projektu budowlano - wykonawczego stanowiącego załącznik do niniejszego dokumentu. Ogólny zakres robót obejmuje: - Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1. - Wykonanie wyspy w rejonie końca opracowania - przewidziane jako miejsce do zawracania. - Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm. - Ułożenie korytek betonowych 30x30 wysokości 10cm na ławie betonowej z oporem C12/15 gr. 10 cm. - Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji i wejść do furtek. - Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 31.5/63 mm. Projektowane zagospodarowanie terenu istniejącego pasa drogowego przedstawiono na planie sytuacyjnym na kopii mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1:500, przetworzonej cyfrowo (rys. nr 3). Sytuacyjny zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 3,0m oraz wykonanie poboczy jako dowiązanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31.5/63 mm. Wzdłuż prawej krawędzi zostanie ułożone korytko betonowe o wymiarach 30x30x10 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Z lewej strony jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. Na odcinku projektowanej drogi od km 0+080,00 do 0+130,00 przewidziano wykonanie umocnienia skarpy występującej z prawej strony za pomocą płyt ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm ze względu na obniżenie się projektowanej niwelety w stosunku do stanu istniejącego. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa typu Holland gr. 8 cm w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki). Przebudowa zjazdów do posesji polegać będzie na zmianie geometrii poziomej (dostosowanie zjazdu do istniejącej szerokości, ze skosami w stosunku 1:1) oraz geometrii pionowej (zjazdy do posesji należy dowiązać wysokościowo do nawierzchni projektowanej drogi). Przebudowywany zjazd posiadał będzie nawierzchnię z kostki brukowej betonowej typu Holland gr. 8 cm w kolorze szarym. Przebudowa drogi nie spowoduje istotnych zmian w istniejącym stanie zagospodarowania i wykorzystania terenu. Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni istniejącej z wywozem i utylizacją; b) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni; d) Ścinanie poboczy z wywozem materiału i utylizacją; e) Korytowanie na średnią grubość 70cm z odwozem materiału i utylizacją; f) Montaż warstwy separacyjnej z geotkaniny o gramaturze 330 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m; g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki grubości 39 cm; h) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm; i) Montaż krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; j) Montaż korytek betonowych 30x30x10 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; k) Wykonanie warstwy podsypki cementowo - piaskowej 1:4 na grubości 3 cm; l) Montaż kostki betonowej brukowej typu Holland grubości 8 cm na powierzchni jezdni 666,71 m2 oraz powierzchni zjazdów 146,10 m2; m) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm na powierzchni 99 m2; n) Montaż płyt ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na skarpach mocowanych na podsypce piaskowej z wypełnieniem otworów ziemią urodzajną; o) Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; p) Pomiar powykonawczy. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Gliwickiej w Pilchowicach polega na: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach - w obrębie działek nr 858/79, 862/243, 597/92, 596/92, 94, 93, 861/243 ( km 0+0.000 do km 0+176.10). Lokalizację orientacyjną projektowanego odcinka drogi przedstawiono na mapie w skali 1: 25 000 (rys. nr 1) będącą elementem projektu budowlano - wykonawczego stanowiącego załącznik do niniejszego dokumentu. Ogólny zakres opracowania obejmuje: - Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1 (od km 0+000 - do km 0+137,30). - Wykonanie doziarnienia nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm o gr. warstwy wynoszącej 20 cm ( od km 0+137,30 do km 0+176,10). - Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. - Ułożenie korytek betonowych 30x30 wysokości 10cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. - Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji i wejść do furtek. - Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 31,5/63 mm. Projektowane zagospodarowanie terenu istniejącego pasa drogowego przedstawiono na planie sytuacyjnym na kopii mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1: 500, przetworzonej cyfrowo (rys. nr 3). Sytuacyjny zakres przebudowy wykonanie jezdni o szerokości 2,7 m oraz wykonanie poboczy jako dowiązanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm. Wzdłuż prawej krawędzi, od km 0+008 do km 0+137,30 zostanie ułożone korytko betonowe o wymiarach 30x30x10 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Z lewej strony jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. Końcowy odcinek przebudowywanej drogi (od km 0+137,30 do km 0+176,10 ) przewidziano do wykonania jako nawierzchnię z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa typu Holland grub. 8 cm w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki). Przebudowa zjazdów do posesji polegać będzie na przełożeniu kostki brukowej betonowej wraz z wyrównaniem istniejącej podbudowy. Przebudowa drogi nie spowoduje istotnych zmian w istniejącym stanie zagospodarowania i wykorzystania terenu Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni istniejącej z wywozem i utylizacją; b) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni; d) Ścinanie poboczy z wywozem materiału i utylizacją; e) Korytowanie na średnią grubość 70cm z odwozem materiału i utylizacją; f) Montaż warstwy separacyjnej z geotkaniny o gramaturze 330 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m; g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki grubości 39 cm; h) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm; i) Wykonanie w km 0+137,30 do km 0+176,10 warstwy jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm na powierzchni 98,30 m2; j) Montaż krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; k) Montaż korytek betonowych 30x30x10 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; l) Wykonanie warstwy podsypki cementowo - piaskowej 1:4 na grubości 3 cm; m) Montaż kostki betonowej brukowej typu Holland grubości 8 cm na powierzchni jezdni 390,72 m2 oraz powierzchni zjazdów do przełożenia 69,00 m2; n) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm na powierzchni 16,90 m2; o) Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; p) Pomiar powykonawczy. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej dróg gminnych. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacje w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie znaków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na plac magazynowy spółki gminnej PPK z siedzibą w Pilchowicach. Zamawiający wskaże dokładne miejsce składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania takich jak m.in. kostka betonowa, kostka kamienna, kruszywo z rozbiórki, frez i inne oraz urządzeń. Transport materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania odbywać się powinien w takich warunkach aby transportowany materiał nie uległ zniszczeniu bądź uszkodzeniu. W cenie ofertowej należy przewidzieć zabezpieczenie przewożonych materiałów nadających się do ponownego wbudowania. Przewożony materiał w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy zdać za pokwitowaniem w celu ilościowego rozliczenia Wykonawcy z materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. Dotyczy Zadania nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym drogi powiatowej ul. Górniczej wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. Dotyczy Zadania nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy: Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska zezwolenie zarządcy drogi powiatowej ul. Górniczej w Żernicy - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót zgodę na zajęcie pasa drogowego celem przeprowadzenia robót w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 ze zm.); koszty z tytułu uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego, o których mowa w art. 40 ust. 1, ust. 2 pkt 1 ww. ustawy dnia zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub Inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233140-2
45233200-1
45233220-7
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 229115,06
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla zadania nr 1 a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane związane z budową lub przebudową dróg z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej lub związane z budową lub przebudową dróg z nawierzchnią bitumiczną - o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Zdolność zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Dla zadania nr 2 a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane związane z budową lub przebudową dróg z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Zdolność zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. Zdolność zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 6 i 6a do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 5 i 5a do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy; za przejaw siły wyższej Strony uznają w szczególności: - klęski żywiołowe, w tym trzęsienie ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne, - akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd., - działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych (należy przez to rozumieć warunki atmosferyczne odbiegające od typowych mających wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie ze szczegółową specyfiką techniczną uniemożliwiają prowadzenie robót), c) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od zamawiającego, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), e) braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, f) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez zamawiającego, g) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, h) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, i) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek wykonawcy, 2) Rezygnacja z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego zamawiający rezygnuje. 3) Zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku: a) zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jej zastępstwie osoby spełniającej warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach" (oznaczenie sprawy: IZP.271.334.2017), b) zmiany przedstawicieli zamawiającego na wniosek zamawiającego, c) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Przebudowa dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach" (oznaczenie sprawy: IZP.271.334.2017), wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy. 4) Zawieszenie przez zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, b) braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. 5) Zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od zamawiającego) zmianą wynagrodzenia. 3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy wykonawca winien dostarczyć do zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-23, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy polega na: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie działki w obrębie ul. Górniczej w Żernicy - na terenie działek nr 850/24, 815/10, 540/74, 1076/8, 483/25, 851/25 (km 0+0.000 do km 0+160.13). Lokalizację orientacyjną projektowanego odcinka drogi przedstawiono na mapie w skali 1:25000 (rys. nr 1) będącą elementem projektu budowlano - wykonawczego stanowiącego załącznik do niniejszego dokumentu. Ogólny zakres robót obejmuje: - Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1. - Wykonanie wyspy w rejonie końca opracowania - przewidziane jako miejsce do zawracania. - Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm. - Ułożenie korytek betonowych 30x30 wysokości 10cm na ławie betonowej z oporem C12/15 gr. 10 cm. - Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji i wejść do furtek. - Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 31.5/63 mm. Projektowane zagospodarowanie terenu istniejącego pasa drogowego przedstawiono na planie sytuacyjnym na kopii mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1:500, przetworzonej cyfrowo (rys. nr 3). Sytuacyjny zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 3,0m oraz wykonanie poboczy jako dowiązanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31.5/63 mm. Wzdłuż prawej krawędzi zostanie ułożone korytko betonowe o wymiarach 30x30x10 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Z lewej strony jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. Na odcinku projektowanej drogi od km 0+080,00 do 0+130,00 przewidziano wykonanie umocnienia skarpy występującej z prawej strony za pomocą płyt ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm ze względu na obniżenie się projektowanej niwelety w stosunku do stanu istniejącego. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa typu Holland gr. 8 cm w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki). Przebudowa zjazdów do posesji polegać będzie na zmianie geometrii poziomej (dostosowanie zjazdu do istniejącej szerokości, ze skosami w stosunku 1:1) oraz geometrii pionowej (zjazdy do posesji należy dowiązać wysokościowo do nawierzchni projektowanej drogi). Przebudowywany zjazd posiadał będzie nawierzchnię z kostki brukowej betonowej typu Holland gr. 8 cm w kolorze szarym. Przebudowa drogi nie spowoduje istotnych zmian w istniejącym stanie zagospodarowania i wykorzystania terenu. Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni istniejącej z wywozem i utylizacją; b) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni; d) Ścinanie poboczy z wywozem materiału i utylizacją; e) Korytowanie na średnią grubość 70cm z odwozem materiału i utylizacją; f) Montaż warstwy separacyjnej z geotkaniny o gramaturze 330 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m; g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki grubości 39 cm; h) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm; i) Montaż krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; j) Montaż korytek betonowych 30x30x10 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; k) Wykonanie warstwy podsypki cementowo - piaskowej 1:4 na grubości 3 cm; l) Montaż kostki betonowej brukowej typu Holland grubości 8 cm na powierzchni jezdni 666,71 m2 oraz powierzchni zjazdów 146,10 m2; m) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm na powierzchni 99 m2; n) Montaż płyt ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na skarpach mocowanych na podsypce piaskowej z wypełnieniem otworów ziemią urodzajną; o) Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; p) Pomiar powykonawczy. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej dróg gminnych. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacje w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie znaków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na plac magazynowy spółki gminnej PPK z siedzibą w Pilchowicach. Zamawiający wskaże dokładne miejsce składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania takich jak m.in. kostka betonowa, kostka kamienna, kruszywo z rozbiórki, frez i inne oraz urządzeń. Transport materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania odbywać się powinien w takich warunkach aby transportowany materiał nie uległ zniszczeniu bądź uszkodzeniu. W cenie ofertowej należy przewidzieć zabezpieczenie przewożonych materiałów nadających się do ponownego wbudowania. Przewożony materiał w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy zdać za pokwitowaniem w celu ilościowego rozliczenia Wykonawcy z materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. Dotyczy Zadania nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym drogi powiatowej ul. Górniczej wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. Dotyczy Zadania nr 1: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Górniczej w Żernicy: Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska zezwolenie zarządcy drogi powiatowej ul. Górniczej w Żernicy - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót zgodę na zajęcie pasa drogowego celem przeprowadzenia robót w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 ze zm.); koszty z tytułu uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego, o których mowa w art. 40 ust. 1, ust. 2 pkt 1 ww. ustawy dnia zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub Inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45233140-2, 45233200-1, 45233220-7, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 136163,66
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Gliwickiej w Pilchowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej - odnoga ul. Gliwickiej w Pilchowicach polega na: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach - w obrębie działek nr 858/79, 862/243, 597/92, 596/92, 94, 93, 861/243 ( km 0+0.000 do km 0+176.10). Lokalizację orientacyjną projektowanego odcinka drogi przedstawiono na mapie w skali 1: 25 000 (rys. nr 1) będącą elementem projektu budowlano - wykonawczego stanowiącego załącznik do niniejszego dokumentu. Ogólny zakres opracowania obejmuje: - Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1 (od km 0+000 - do km 0+137,30). - Wykonanie doziarnienia nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm o gr. warstwy wynoszącej 20 cm ( od km 0+137,30 do km 0+176,10). - Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. - Ułożenie korytek betonowych 30x30 wysokości 10cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. - Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji i wejść do furtek. - Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 31,5/63 mm. Projektowane zagospodarowanie terenu istniejącego pasa drogowego przedstawiono na planie sytuacyjnym na kopii mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1: 500, przetworzonej cyfrowo (rys. nr 3). Sytuacyjny zakres przebudowy wykonanie jezdni o szerokości 2,7 m oraz wykonanie poboczy jako dowiązanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm. Wzdłuż prawej krawędzi, od km 0+008 do km 0+137,30 zostanie ułożone korytko betonowe o wymiarach 30x30x10 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Z lewej strony jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ułożonym częścią najazdową od strony pobocza. Końcowy odcinek przebudowywanej drogi (od km 0+137,30 do km 0+176,10 ) przewidziano do wykonania jako nawierzchnię z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa typu Holland grub. 8 cm w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki). Przebudowa zjazdów do posesji polegać będzie na przełożeniu kostki brukowej betonowej wraz z wyrównaniem istniejącej podbudowy. Przebudowa drogi nie spowoduje istotnych zmian w istniejącym stanie zagospodarowania i wykorzystania terenu Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni istniejącej z wywozem i utylizacją; b) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni; d) Ścinanie poboczy z wywozem materiału i utylizacją; e) Korytowanie na średnią grubość 70cm z odwozem materiału i utylizacją; f) Montaż warstwy separacyjnej z geotkaniny o gramaturze 330 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m; g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki grubości 39 cm; h) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm; i) Wykonanie w km 0+137,30 do km 0+176,10 warstwy jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm ułożonej rozściełaczem grubości 20 cm na powierzchni 98,30 m2; j) Montaż krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; k) Montaż korytek betonowych 30x30x10 cm na ławie betonowej C12/15 na grubości 10 cm; l) Wykonanie warstwy podsypki cementowo - piaskowej 1:4 na grubości 3 cm; m) Montaż kostki betonowej brukowej typu Holland grubości 8 cm na powierzchni jezdni 390,72 m2 oraz powierzchni zjazdów do przełożenia 69,00 m2; n) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 31,5/63 mm na powierzchni 16,90 m2; o) Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych; p) Pomiar powykonawczy. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych - odnogi ul. Górniczej w Żernicy oraz odnogi ul. Gliwickiej w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej dróg gminnych. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacje w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie znaków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na plac magazynowy spółki gminnej PPK z siedzibą w Pilchowicach. Zamawiający wskaże dokładne miejsce składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania takich jak m.in. kostka betonowa, kostka kamienna, kruszywo z rozbiórki, frez i inne oraz urządzeń. Transport materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania odbywać się powinien w takich warunkach aby transportowany materiał nie uległ zniszczeniu bądź uszkodzeniu. W cenie ofertowej należy przewidzieć zabezpieczenie przewożonych materiałów nadających się do ponownego wbudowania. Przewożony materiał w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy zdać za pokwitowaniem w celu ilościowego rozliczenia Wykonawcy z materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub Inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45233140-2, 45233200-1, 45233220-7, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 92951,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.