eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Naprawa, konserwacja, przeglądy techniczne pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Wejherowo, jednostek organizacyjnych Gminy Wejherowo i Ochotniczych Straży Pożarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Wejherowo: Naprawa, konserwacja, przeglądy techniczne pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Wejherowo, jednostek organizacyjnych Gminy Wejherowo i Ochotniczych Straży Pożarnych
Numer ogłoszenia: 52688 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, konserwacja, przeglądy techniczne pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Wejherowo, jednostek organizacyjnych Gminy Wejherowo i Ochotniczych Straży Pożarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów Urzędu Gminy Wejherowo oraz będących w posiadaniu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Bolszewie, Gościcinie, Gowinie, Gniewowie, Górze, Kniewie, Orlu, Reszkach i Zbychowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) badania techniczne pojazdów, wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2003 r w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2003 r. Nr 227, poz. 2250 z późn. zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach, 2) okresowe przeglądy techniczne, 3) naprawy wynikające z przeglądów technicznych, 4) naprawy powstałe w wyniku awarii, 5) naprawy powypadkowe, w tym blacharskie i lakiernicze, 6) serwis instalacji urządzeń elektrycznych i elektronicznych, 7) holowanie niesprawnych samochodów oraz pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów, 3. Wykaz samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów Urzędu Gminy Wejherowo oraz będących w posiadaniu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Bolszewie, Gościcinie, Gowinie, Gniewowie, Górze, Kniewie, Orlu, Reszkach i Zbychowie, podlegających niniejszemu zamówieniu, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pojazdów lub jego wycofanie z wykazu pojazdów w przypadku zbycia lub nabycia nowego. W przypadku nabycia nowych pojazdów w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca dla tych pojazdów przedstawi Wykaz noram czasu napraw, zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz w terminie do 7 dni od powiadomienia o zaistniałym fakcie przez Zamawiającego. 4. Wykonawca obowiązany jest do: 1) stosowania w naprawach części oryginalnych fabrycznie nowych. Ewentualne zastosowanie, w sytuacjach szczególnych, części nieoryginalnych - zamienników (wyłącznie w porozumieniu z Zamawiającym), muszą one odpowiadać parametrom materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta. W przypadku użycia zamienników podstawą obliczania ich wartości będzie cennik Wykonawcy dla klienta końcowego z uwzględnieniem marży oferowanej przez Wykonawcę, 2) odholowania pojazdu z miejsca awarii na terenie gminy Wejherowo do warsztatu, na własny koszt, 3) odbioru poszczególnych podzespołów od Zamawiającego po uzgodnieniu z Zamawiającym miejsca i terminu przekazania, 4) przyjmowania w pierwszej kolejności samochodów Zamawiającego, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji terminu usługi, 5) niewykonywania na sprzęcie Zamawiającego napraw innych niż zlecone. Wykonanie nieuzgodnionej naprawy nie będzie rodziło, po stronie Zamawiającego, obowiązku zapłaty za wykonaną usługę, 6) wykonywania naprawy w sposób zgodny ze sztuką oraz wiedzą techniczną, przy zastosowaniu najbardziej skutecznych środków. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) samochody do konserwacji i naprawy, będą przyjmowane na podstawie zleceń częściowych, każdorazowo wystawianych przez przedstawiciela Zamawiającego, 2) w zleceniu częściowym zostanie wskazany zakres prac do wykonania, 3) samochody na przeglądy techniczne będą przyjmowane na podstawie zleceń jednorazowych, 4) Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu, do akceptacji, kalkulację kosztów naprawy, 5) naprawa pojazdów zostanie rozpoczęta niezwłocznie i zakończona w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych. Przy naprawach i remontach, wymagających oczekiwania na dostawę części, termin wykonania usługi może ulec wydłużeniu za zgodą Zamawiającego, 6) Wykonawca udziela gwarancji na robociznę oraz zastosowane części, na warunkach określonych w umowie. 6. Przeglądy okresowe OT-1 oraz OT-2 będą rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe, wskazane przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej. Ceny winny obejmować wszelkie koszty wykonania przeglądu, w tym robociznę, koszty zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, podatek oraz marżę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykonania wszystkich, wskazanych w kalkulacji, przeglądów. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zakres prac wykonywanych w przypadku okresowych przeglądów technicznych musi być zgodny z zakresem wyszczególnionym w załącznikach nr 5 oraz 5a do SIWZ. 7. Pozostałe naprawy i usługi serwisowe rozliczane będą na podstawie czasu naprawy, stawki roboczogodziny, określonej przez Wykonawcę w ofercie cenowej oraz ceny zakupu części uwzględniającej marżę Wykonawcy. Zamawiający zakłada, iż jedna roboczogodzina stanowi 60 minut. 8. Wykonawca ma obowiązek, każdorazowo po dokonaniu naprawy, z wymianą części lub materiałów eksploatacyjnych, do wystawionej faktury VAT, dołączyć kopie oryginałów dowodów ich zakupu. 9. Miejsce realizacji zamówienia: Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy, a gdy pojazd ulegnie uszkodzeniu na drodze po odholowaniu pojazdu, z miejsca awarii przekazanie nastąpi w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie położonym w odległości maksymalnie 20 km odsiedziby Wykonawcy. W przypadku konieczności napraw poszczególnych podzespołów, a nie całych pojazdów, Wykonawca odbierze je od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym miejsca i terminu przekazania sprzętu do naprawy z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 4. Na ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) Co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, uwzględniając części zamienne i materiały eksploatacyjne, 2) wykonywał badania techniczne pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów oraz samochodów specjalnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2003 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2003 r. Nr 227, poz. 2250 z późn. zm.) Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach - wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich nazwy i adresu Zamawiającego, przedmiotu zamówienia - zakresu usługi, okresu świadczenia danej usługi, wartości brutto zamówienia wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy PZP - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 2 pkt 1 ustawy PZP Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj.: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub - Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa. - Wypełniony załącznik nr 1a do siwz - kalkulacja cenowa przeglądów OT-1 oraz OT-2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość marży - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 4) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt. 1 do 3 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, 5) zmiany pojazdów lub ich wycofanie z serwisu w przypadku zbycia/nabycia nowego, 6) Pozostałe zmiany określone w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.