Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2020-04-02
Og³oszenie nr 528810-N-2020 z dnia 2020-04-02 r.
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy: Budowa Szko³y Podstawowej w systemie kontenerowym w Nowej Wsi w formule zaprojektuj wybuduj
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
52696600000000, ul.
ul. Ratuszowa
5
,
64-510
Wronki, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
672 545 300, e-mail
przetargi@wronki.pl, faks
672 545 328.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wronki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.wronki.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.wronki.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Wronki ul Ratuszowa 5, 64-510 Wronki (sekretariat -biuro nr 6 - I piêtro).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa Szko³y Podstawowej w systemie kontenerowym w Nowej Wsi w formule zaprojektuj wybuduj
Numer referencyjny:
NIiPP.271.17.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego), uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ, pozwolenia na budowê, wybudowanie obiektu i uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany zosta³ w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (za³±cznik nr 10) oraz dodatkowych postanowieniach do programu funkcjonalno -u¿ytkowego (za³±cznik nr 11).
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
71200000-0 |
71220000-6 |
71221000-3 |
71250000-5 |
71320000-7 |
71420000-8 |
71248000-8 |
45210000-2 |
45100000-8 |
45300000-0 |
45200000-9 |
45300000-0 |
45200000-9 |
45212000-6 |
45111291-4 |
45223210-1 |
45310000-3 |
45400000-1 |
45450000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
-
Informacje dodatkowe
-
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
-
Informacje dodatkowe
-
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) obejmuj±ce:
a) opracowanie projektu budowlanego,
b) opracowanie projektu wykonawczego,
c) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
d) opracowanie przedmiarów robót,
e) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót,
na budowê/przebudowê/rozbudowê budynku o¶wiaty, o powierzchni u¿ytkowej min. 200,00 m2.
Ww. zamówienie musia³o obejmowaæ swym zakresem wykonanie projektów bran¿y budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej oraz posiadaæ ostateczn± decyzjê o zatwierdzeniu projektu budowlanego
i udzieleniu pozwolenia na budowê/przebudowê/rozbudowê budynku o¶wiaty (za³±cznik nr 6a);
2) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem by³a dostawa/budowa/przebudowa/rozbudowa budynku w systemie kontenerowym wraz z niezbêdn± infrastruktur±, tj.: instalacj± elektryczn±, wodno-kanalizacyjn±, ogrzewania, teletechniki, wentylacji (za³±cznik nr 6b);
3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które posiadaj± uprawnienia do projektowania, tj.:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci architektonicznej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia do projektowania),
b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce
im równowa¿ne uprawnienia do projektowania),
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
(lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia do projektowania),
d) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia do projektowania),
e) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci drogowej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia do projektowania);
Wykonawca w celu spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu mo¿e wskazaæ piêæ osób posiadaj±cych odpowiednio uprawnienia wskazane w lit. a, b, c, d i e. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wskazanie osoby posiadaj±cej jednocze¶nie kilka rodzajów ww. uprawnieñ.
4) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane, tj.:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce
im równowa¿ne uprawnienia do projektowania),
b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno-sanitarnej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia
do projektowania),
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia do projektowania);
Wykonawca w celu spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu mo¿e wskazaæ trzy osoby posiadaj±ce odpowiednio uprawnienia wskazane w lit. a, b i c. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wskazanie osoby posiadaj±cej jednocze¶nie kilka rodzajów ww. uprawnieñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
-
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. UWAGA: Z³o¿enie na wezwanie Zamawiaj±cego dokumentów wymienionych w pkt 1-3 bêdzie obligowa³o wy³±cznie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
6.3. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej Lub zawodowej okre¶lonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
1) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu us³ug z³o¿onego przez Wykonawcê (za³±cznik nr 6a do SIWZ) wraz z za³±cznikami - dowodami.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji
o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót z³o¿onego przez Wykonawcê (za³±cznik nr 6b do SIWZ) wraz z za³±cznikami - dowodami;
3) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób z³o¿onego przez Wykonawcê (za³±cznik nr 6c do SIWZ) wraz z za³±cznikami - dowodami.
UWAGA: Z³o¿enie na wezwanie Zamawiaj±cego ww. dokumentów bêdzie obligowa³o wy³±cznie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.1. Do oferty wykonawca do³±cza: a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczeñ stanowi± Za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ. b) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - w którym Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania poszczególnych elementów robót wraz z ich wycen± i podaniem czasookresów wykonania poszczególnych robót. Podane warto¶ci nale¿y wpisaæ po zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót stanowi tre¶æ oferty i nie podlega uzupe³nieniu. c) pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (wówczas pe³nomocnictwo musi zostaæ udzielone do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). d) dowód wniesienia wadium. e) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych a art 13 lub art 14 RODO. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ. f) graficzn± koncepcjê rozk³adu pomieszczeñ budynku rzut poziomem przyziemia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 z³. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji:
je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
10.4.2. je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem ,,Wadium dot. NIiPP.271.17.2020". Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±.
Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w formach, o których mowa
w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
Je¿eli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Je¿eli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie
w tych formach okre¶lona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu zamieszczenia og³oszenia
w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
W przypadku wadium wniesionego w pieni±dzu oraz w formie gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Budowa Szko³y Podstawowej w systemie kontenerowym w Nowej Wsi" w formule zaprojektuj wybuduj" oznaczenie sprawy: NIiPP.271.17.2020
Za zgod± zamawiaj±cego wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy wadium na jedn± lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi byæ dokonana z zachowanotniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia oferty kwot± wadium.
W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
-
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
-
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
-
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mog± byæ dokonywane jedynie w sposób zgodny art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i mog± byæ wprowadzane w przypadkach ni¿ej opisanych. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê, przy czym druga strona powinna ustosunkowaæ siê do propozycji zmiany w terminie 3 dni roboczych od dnia dorêczenia jej wniosku strony inicjuj±cej dokonanie zmiany. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania robót budowlanych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian projektowych, które s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania b³êdów w tej dokumentacji. 3. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, a w szczególno¶ci: a) klêski ¿ywio³owe; b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce przez okres co najmniej np. 14 dni prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: obfite opady deszczu, gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi; c) niewypa³y i niewybuchy; 2) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego przez okres co najmniej 14 dni. 3) Przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac w szczególno¶ci brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; 4) Inne: a) wyst±pienie robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, b) przed³u¿anie siê procedur administracyjnych nie wynikaj±cych z wy³±cznej winy Wykonawcy, c) przed³u¿anie siê procedur w zwi±zku z przed³u¿aj±cymi siê decyzjami gestorów sieci nie wynikaj±cych z wy³±cznej winy Wykonawcy. 4. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmian w ilo¶ci i jako¶ci robót budowlanych lub innych czynno¶ci jakie Zamawiaj±cy uzna za niezbêdne, a Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania siê do takich zmian oraz zapewniæ zastosowanie siê do takich zmian przez podwykonawców, zmiany te w szczególno¶ci mog± polegaæ na: a) zmniejszeniu ilo¶ci, zakresu prac, robót, czynno¶ci, b) pominiêciu poszczególnych prac, robót, czynno¶ci, c) wykonaniu robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego. 2) Wykonawca mo¿e proponowaæ wprowadzenie zmian w zakresie okre¶lonym w ust. 6 pkt 1. Wprowadzenie takich zmian mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 3) Wykonawca nie jest upowa¿niony do wprowadzania jakichkolwiek zmian dotycz±cych wykonywanych prac, robót, czynno¶ci bez pisemnego polecenia lub pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 4) Wszystkie wprowadzone zgodnie z powy¿szymi przepisami zmiany dotycz±ce prac, robót, czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± inwestycji zostan± niezw³ocznie ujête przez Wykonawcê w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 5) Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) mog± byæ podstaw± zwiêkszenia wynagrodzenia wy³±cznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, i¿ ceny materia³ów lub urz±dzeñ zastêpuj±cych wycofane z produkcji lub rynku s± wy¿sze od proponowanych w ofercie, o co najmniej 10%. Wzrost wynagrodzenia mo¿e zostaæ wówczas ustalony o nie wiêcej ni¿ 10 % ró¿nicy w cenie. 6) Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit. e mog± byæ wprowadzane w sytuacjach, odpowiadaj±cych przes³ankom do udzielenia zamówieñ dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednak¿e w tym ostatnim przypadku Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. 5. Ka¿da ze wskazywanych w pkt. 4 lit. a - b) zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cym innym zakresie: 1) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ; 2) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT). W przypadku podwy¿szenia stawki VAT wynagrodzenie w z³ brutto ulegnie podwy¿szeniu, a w przypadku obni¿enia - zmniejszeniu. Zmiana stawki VAT nie wp³ynie na zmianê kwoty w z³ netto; 3) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, 4) zmiana podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy. 7. Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami; c) udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 9. Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 10. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym §, mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie o okres niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres uwzglêdniaj±cy faktyczn± niemo¿no¶æ wykonania przedmiotu umowy. 11. W zakresie zlecania przez Zamawiaj±cego dodatkowych prac, robót, czynno¶ci Zamawiaj±cy jest zobowi±zany uwzglêdniæ przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ na dodatkowe zlecenie Zamawiaj±cego prace dodatkowe, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów, po podpisaniu przez strony umowy, ustalaj±cej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
-
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach.
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostaw± produktów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
wiêcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.