Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Konin: dostawa zestawu narzędzi neurochirurgicznych wraz z kontenerami do przechowywania, wiertarki pneumatycznej szybkoobrotowej z wyposażeniem do neurochirurgii i kasetą do sterylizacji Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji, do kontaktów: Andrzej Falkiewicz Anna Czajkowska, ul. Sosnowa 14, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2424897, fax 063 2424897, e-mail: wdikonin@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://republika.pl/wdikonin/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawu narzędzi neurochirurgicznych wraz z kontenerami do przechowywania, wiertarki pneumatycznej szybkoobrotowej z wyposażeniem do neurochirurgii i kasetą do sterylizacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie ul. Szpitalna 45. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet 1 Dostawa zestawu narzędzi neurochirurgicznych wraz z kontenerami do przechowywania. Pakiet 2 Dostawa wiertarki pneumatycznej szybkoobrotowej z wyposażeniem do neurochirurgii i kasetą do sterylizacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, którym jest dostawa narzędzi chirurgicznych o wartości wynoszącej co najmniej a. 200.000zł Brutto dla wykonawców pakietu 1 b.100.000zł Brutto dla wykonawców pakietu 2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeni dokumentów potwierdzających ich nalezyte wykonanie. 7. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykoawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowdzonej działalności. 8. Wypełniona i podpisana specyfikacja cenowo-asortymentowa. 9. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do używania oraz oznakowane znakiem CE. 10.Oryginalne katalogi z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. 11.Opis udzielonej gwarancji na minimum 36 m-cy. 12.Oświadczenie wykonawcy o posiadanym serwisie w Polsce. 13.Wykonawca dostarczy na otwarcie ofert minimum 10 różnych narzędzi celem weryfikacji zgodności. 14.Wypełniony formularz ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 327.000 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust 1 Ustawy a. posiada uprawnienia do wykonywanie określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zadania - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej jedo zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, którym jest dostawa narzędzi neurochirurgicznych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto dla pakietu 1 i 100.000 zł brutto dla pakietu 2. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. 5. Zaoferują wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i używania oznakowane znakiem CE. 6. Przyjmą warunki określone w projekcie umowy. 7. Zapewnią serwis krajowy autoryzowany przez producenta. 8. Udzielą gwarancji na całość asortymentu nie mniej niż 36 m-cy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na postawie złożonych dokumentów. Spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, którym jest dostawa narzędzi chirurgicznych o wartości wynoszącej co najmniej a. 200.000zł Brutto dla wykonawców pakietu 1 b. 100.000zł Brutto dla wykonawców pakietu 2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeni dokumentów potwierdzających ich nalezyte wykonanie. 7. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykoawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowdzonej działalności. 8. Wypełniona i podpisana specyfikacja cenowo-asortymentowa. 9. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do używania oraz oznakowane znakiem CE. 10.Oryginalne katalogi z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. 11.Opis udzielonej gwarancji na minimum 36 m-cy. 12.Oświadczenie wykonawcy o posiadanym serwisie w Polsce. 13.Wykonawca dostarczy na otwarcie ofert minimum 10 różnych narzędzi celem weryfikacji zgodności. 14.Wypełniony formularz ofertowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/wdikonin/. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym, przelewem,lub w kasie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 10:30, Wojewódzka Dyrekcjia Inwestycji w Koninie ul. Sosnowa 14.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet 1. 1) Krótki opis: Zestaw narzędzi neurochirurgicznych wraz z kontenerami do sterylizacji i przechowywania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 227.000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet 2. 1) Krótki opis: Wiertarka pneumatyczna szybkoobrotowa z wyposażeniem do neurochirurgii i kasetą do sterylizacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 100.000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wieży endoskopowej do zabiegów fetoskopowych
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem platform elektrochirurgicznych w ramach Drugiego Etapu Budowy Centrum Kliniczno-Dydaktycznego UMed w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym (CKD2).
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.