To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Kielce: Zakup i dostawa: zestawu sieciowej pamięci dyskowej, dysków do serwerów, przełączników sieciowych, pamięci operacyjnej RAM do serwerów, wysokowydajnych laserowych drukarek monochromatycznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Numer ogłoszenia: 530914 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464458 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: zestawu sieciowej pamięci dyskowej, dysków do serwerów, przełączników sieciowych, pamięci operacyjnej RAM do serwerów, wysokowydajnych laserowych drukarek monochromatycznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup i dostawa: sieciowej pamięci dyskowej, dysków do serwerów, przełączników sieciowych, pamięci operacyjnej RAM do serwerów, wysokowydajnych laserowych drukarek monochromatycznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach. 2.Postępowanie prowadzone jest w podziale na części: -Część I - obejmuje zakup i dostawę zestawu sieciowej pamięci dyskowej wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy- szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku Nr 1 do SIWZ. -Część II- obejmuje zakup i dostawę dysków do serwerów-szt.18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku Nr 2 do SIWZ. -Część III - obejmuje zakup i dostawę przełączników sieciowych-szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku Nr 3 do SIWZ. -Część IV -obejmuje zakup i dostawę 64 GB (8 x 8GB) pamięci operacyjnej RAM dedykowanej do serwera DELL PowerEdge R710. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku Nr 4 do SIWZ. -Część V - obejmuje zakup i dostawę drukarek laserowych monochromatycznych- szt.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Dodatku Nr 5 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej SIWZ części zamówienia. 4.W zakres dostawy wchodzi w szczególności: dostawa, wniesienie, rozpakowanie, konfiguracja, programowanie, sprawdzenie, uruchomienie, przeszkolenie pracowników i protokolarne przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 5.Dostarczony sprzęt musi być: -jednorodny w ramach każdej części zamówienia, tj, tego samego typu (modelu) i pochodzić od tego samego producenta; -fabrycznie nowy i objęty gwarancją, -oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta, -zaopatrzony w instrukcje obsługi w języku polskim, -wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012r. -pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta na terenie Polski. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty szczegółowych opisów technicznych i funkcjonalnych wszystkich oferowanych elementów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ. 7.Dostawa realizowana będzie do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. 8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorach umów dla każdej części zamówienia (Dodatki Nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. 9.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy, d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa zestawu sieciowej pamięci dyskowej (pamięć + 4 dyski) wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NADIKOM Marcin Siwiński Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 16/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5815,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6396,00
Oferta z najniższą ceną: 6396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7244,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa 18 dysków do serwerów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITECH Sp. z o.o., ul. Planty 4, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28191,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33660,18
Oferta z najniższą ceną: 29397,05 / Oferta z najwyższą ceną: 33660,18
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa 2 przełączników sieciowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NADIKOM Marcin Siwiński, ul. Sikorskiego 16/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13038,00
Oferta z najniższą ceną: 13038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13038,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i dostawa pamięci operacyjnej RAM dedykowanej do serwera Dell PowerEdge R710.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MarkSoft Marek Kundera, ul. Warszawska 25A, 25-512 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2066,40
Oferta z najniższą ceną: 2066,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13372,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Zakup sprzętu komputerowego w związku z realizacją grantu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeszcze"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.