Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Ruda Śląska: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 530922 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Wygrabianie trawników - wygrabianie liści i innych odpadów z powierzchni trawników, z pod drzew oraz krzewów łącznie z wywozem (w ciągu 3 dni od wygrabienia); prace wykonywać na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wywozu liści bezpośrednio po ich wygrabieniu. Grabienie winno również obejmować usunięcie biomasy (liście, gałęzie itp.) pozostawionej (podrzuconej) przez mieszkańców na utrzymywanych terenach. Jeżeli wygrabiany teren (obiekt) ma tak dużą powierzchnię, że grabienie potrwa dłużej niż 3 dni, wówczas zgrabione liście powinny być usuwane etapami, nie rzadziej jednak niż co 3 dni, a nie dopiero po zakończeniu grabienia na całym terenie. Jeżeli przez okres pozostawienia wygrabionych liści w pryzmach na trawnikach, dojdzie do ich rozwiania lub rozrzucenia, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie powtórzyć ich wygrabienie bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Zimowe utrzymanie alejek głównych - stosownie do okoliczności wynikających z warunków atmosferycznych - w przypadku opadów śniegu, zalegającego śniegu lub występującej śliskości. Zakres prac jest następujący: - Zimowe utrzymanie alejek głównych przekazanych do utrzymania Wykonawcy przez Zamawiającego polega na całodobowej likwidacji śliskości zimowej. - Nawierzchnia alejek głównych winna być uprzednio odśnieżona ze śniegu i posypana na całej powierzchni piaskiem lub uzgodnionym z Zamawiającym kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do 4 mm w przypadku występowania zlodowaceń, gołoledzi lub jeśli występuje śliskość. Częstotliwość posypywania w ciągu doby uzależniona jest od stanu nawierzchni. - Nawierzchnia alejek głównych winna być na całej powierzchni odśnieżona ze śniegu i błota pośniegowego mechanicznie i-lub ręcznie na pobocze w trakcie opadów i po ich ustaniu. Częstotliwość odśnieżania w ciągu doby uzależniona jest od warunków pogodowych (ilości opadów). Błoto pośniegowe winno być usuwane z częstotliwością umożliwiającą swobodne poruszanie się pieszych. Zlodowacenia należy skuwać na bieżąco w miarę potrzeb w czasie dwóch dób od zaistnienia pokrywy lodowej. - Czas wykonania odśnieżania i-lub posypywania piaskiem alejek głównych w parkach i na zieleńcach - do 3 godzin po zaprzestaniu opadów lub od powstania śliskości nawierzchni. - Dopuszcza się odstępstwa w czasie wykonania odśnieżania alejek głównych w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu za zgodą Zamawiającego. - Niezwłocznie po ustąpieniu warunków zimowych piasek należy usunąć z alejek głównych. 3. Zbieranie odpadów - oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i odpadów, z ich zebraniem i wywozem (m.in. śmieci i nieczystości bytowych niezależnie od ich wielkości (w tym również niedopałków papierosów), odchodów, ulotek, plakatów, opakowań, gruzu, kamieni, szkła, wypalonych zniczy, podrzuconych gabarytów, opon i innych odpadów i zanieczyszczeń, również w pryzmach (niezależnie od wielkości i ilości), wszelkich odpadów roślinnych, w tym złamanych gałęzi (niezależnie od ich wielkości). Prace wykonywać najpóźniej do godziny 1300, raz w tygodniu (w dniu ustalonym przez Zamawiającego) lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 4. Przegląd drzewostanu - wykonywanie przeglądu drzewostanu rosnącego na terenach będących w utrzymaniu celem typowania do: - usuwania gałęzi i konarów stanowiących zagrożenie; - wycinki drzew pochylonych lub-i obumarłych lub-i stanowiących zagrożenie (trwałe oznaczenie drzew w terenie); oraz dostarczanie raz na miesiąc do siedziby Zamawiającego protokołu z niniejszego przeglądu z podaniem gatunku, obwodu, ilości, dokładnej lokalizacji drzew (naniesienie na mapę) oraz rodzaju wymaganego zabiegu pielęgnacyjnego. 5. Przegląd i konserwacja urządzeń zabawowych - wykonywanie przeglądu i konserwacji urządzeń zabawowych codziennie (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) celem stwierdzenia stanu technicznego, łącznie z przekazywaniem Zamawiającemu na bieżąco w formie protokołu uwag w przypadku ewentualnego uszkodzenia urządzenia zabawowego. Prowadzenie prac kontrolnych winno być zgodne z normą PN-EN 1176-7. Konserwacja m.in. polega na utrzymaniu w czystości urządzeń zabawowych, ogrodzeń i nawierzchni, utrzymywaniu wolnych przestrzeni wokół urządzeń, dokręcanie połączeń, wyrównywanie nawierzchni z luźnych materiałów(np. piasek, zrębki). Zabezpieczanie niesprawnych lub uszkodzonych urządzeń lub ich części poprzez oznakowanie i uniemożliwienie korzystania z nich. 6. Opróżnianie koszy na odpady - łącznie z wywozem odpadów dwa razy w tygodniu (w dniach ustalonych przez Zamawiającego) łącznie z uzupełnianiem worków na odpady. Prace dotyczą również koszy na odchody zwierzęce. 7. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy do 20 cm - w przypadku złamanego drzewa należy dokonać wycinki pozostałej części drzewa oraz wyfrezować pień na głębokość co najmniej 30 cm od poziomu gruntu, zasypać dół ziemią kompostową, ubić, wyrównać i obsiać trawą. Pień drzewa pociąć na kawałki przystosowane do domowych palenisk i przetransportować na miejsce wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. W przypadku drzew powalonych należy usunąć drzewo łącznie z karpiną, zasypać powstały dół ziemią kompostową, wyrównać, ubić i obsiać trawą. Pień drzewa pociąć na kawałki przystosowane do domowych palenisk i przetransportować w miejsce wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. 8. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 21 do 40 cm - jak w punkcie 7 9. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 41 do 60 cm - jak w punkcie 7 10. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 61 do 90 cm - jak w punkcie 7 11. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 91 cm - jak w punkcie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje usługę polegającą na utrzymaniu parków i zieleńców i/lub terenów zieleni i/lub zieleni w pasach drogowych na łączną kwotę (nie mniej niż): - zadanie nr I - 40.000,00 PLN brutto - zadanie nr II - 30.000,00 PLN brutto - zadanie nr III - 45.000,00 PLN brutto - zadanie nr IV - 30.000,00 PLN brutto - zadanie nr V - 20.000,00 PLN brutto - zadanie nr VI - 15.000,00 PLN brutto - zadanie nr VII - 20.000,00 PLN brutto - zadanie nr VIII - 25.000,00 PLN brutto - zadanie nr IX - 35.000,00 PLN brutto - zadanie nr X - 60.000,00 PLN brutto Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać wykonanie/wykonywanie usług, których wartość będzie sumą kwot wymienionych w powyżej dla poszczególnych zadań. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań). W przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość została wykonana umowa. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania powyższego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: - szczotka mechaniczna: zad. I - 3 szt., zad.II - 2 szt., zad.III - 2 szt., zad. IV - 2 szt., zad.V - 1 szt., zad.VI - 1 szt., zad.VII - 1 szt., zad.VIII - 2 szt., zad.IX - 3 szt., zad. X - 3 szt., - pojazd przystosowany do wywozu odpadów: 2 szt. dla każdej części; - urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów (np. wciągarka) o pojemności nie mniejszej niż 800l: 1 szt dla każdej części, - piła spalinowa: 1 szt dla każdej części, - frezarka do pni - 1 szt. dla każdej części. Pzy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) sprzętem w ilości wynikającej z sumy ilości sprzętu podanego wyżej dla poszczególnych zadań. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej: 1. osoby posiadające potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni, tj. świadectwo ukończenia kursu potwierdzającego przygotowanie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru terenów zieleni lub szkoły średniej bądź wyższej ogrodniczej lub rolniczej lub urządzania zieleni lub kształtowania architektury i krajobrazu: 1 osoba na każdą cześć zamówienia; 2. osoby posiadające świadectwa ukończenia kursu pilarza: 1 osoba na każdą część zamówienia; 3. osoby zatrudnione do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, wygrabianie trawników itp.): zad. I - 24 osoby, zad. II - 8 osób, zad. III - 8 osób, zad.IV - 15 osób, zad. V - 9 osób, zad. VI - 9 osób, zad. VII - 16 osób, zad. VIII - 16 osób, zad. IX - 22 osoby, zad. X - 20 osób. Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami w ilości wynikającej z sumy ilości osób wymienionych w pkt 2 i 3 oraz dodatkowo przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie opisane w pkt 1. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi należy rozumieć usługi polegające na na utrzymaniu parków i zieleńców i/lub terenów zieleni i /lub zieleni w pasach drogowych, w przedmiocie i ilości niezbędnej do potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku. Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga : W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, ona rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa (pkt 2.2.1.a), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń i/lub oświadczeń. Uwaga : Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik 9 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doswiadczenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 2. Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 oraz w załączniku nr I jest następujący : od dnia zawarcia umowy do 31.03.2014 r. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Ruda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Ruda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Godula.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Godula. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Orzegów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Orzegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Bykowina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Bykowina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Halemba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Halemba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Kochłowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Kochłowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Chebzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Chebzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Nowy Bytom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Nowy Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Wirek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Wirek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Bielszowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parków i zieleńców, miejskich terenów zieleni oraz zieleni w pasach drogowych w mieście Ruda Śląska w dzielnicy Bielszowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 50.87.00.00-4, 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Zabiegi pielęgnacyjne i wycinka drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów - 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.