eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDOZÓR I UTRZYMANIE PORZ¡DKU NA TERENIE POSESJI I W BUDYNKU DELEGATURY NIK W BIA£YMSTOKU OD 1 MAJA 2018 R. DO 30 KWIETNIA 2019 R.



Og³oszenie z dnia 2018-03-14



Og³oszenie nr 531366-N-2018 z dnia 2018-03-14 r.

Najwy¿sza Izba Kontroli Delegatura w Bia³ymstoku: DOZÓR I UTRZYMANIE PORZ¡DKU NA TERENIE POSESJI I W BUDYNKU DELEGATURY NIK W BIA£YMSTOKU OD 1 MAJA 2018 R. DO 30 KWIETNIA 2019 R.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwy¿sza Izba Kontroli Delegatura w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 6900000, ul. ul. Akademicka  4 , 15267   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 8748100, 8748102, e-mail slawomir.czarnow@nik.gov.pl, faks 858 748 133.
Adres strony internetowej (URL): nik.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Organ kontroli pañstwowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej
Adres:
Najwy¿sza Izba Kontroli Delegatura w Bia³ymstoku, ul. Akdemicka 5, 15-267 Bia³ystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOZÓR I UTRZYMANIE PORZ¡DKU NA TERENIE POSESJI I W BUDYNKU DELEGATURY NIK W BIA£YMSTOKU OD 1 MAJA 2018 R. DO 30 KWIETNIA 2019 R.
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ wskazanych w za³±czniku nr 1 do SIWZ budynku administracyjnego przy ul. Akademickiej 4 w godz. 1500-1800, w tym: 1.1. Sprz±tane we wszystkie dni robocze: 1.1.1. parter - 18 pomieszczeñ o ³±cznej powierzchni 221,2 m2, 1.1.2. pierwsze piêtro - 17 pomieszczeñ o ³±cznej powierzchni 259,4 m2, 1.1.3. poddasze - piêæ pomieszczeñ o ³±cznej powierzchni 110,3 m2, 1.1.4. wiatro³apy, korytarze i klatki schodowe w piwnicy, na parterze, pierwszym piêtrze i poddaszu budynku o ³±cznej powierzchni 183,7 m2, 1.2. Sprz±tane jeden raz w miesi±cu: 1.2.1. piwnica - 8 pomieszczeñ o ³±cznej powierzchni 151,4 m2, 1.2.2. pierwsze piêtro - jedno pomieszczenie o powierzchni 13,5 m2, 2. Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na posesji przy ul. Akademickiej 4, na której znajduje siê siedziba Delegatury. Posesja o powierzchni 1.726 m2 jest ogrodzona z zamykanymi bram± wjazdow± i wej¶ciem oraz zabudowana 3-kondygnacyjnym budynkiem administracyjnym (z dwoma wej¶ciami) o powierzchni zabudowy 481,32 m2 i kubaturze 4.879 m3. Na posesji znajduje siê te¿ wykonany z kostki betonowej parking z chodnikami i drog±, o ³±cznej powierzchni ok. 940 m2. Na pozosta³ej czê¶ci posesji wokó³ ogrodzenia znajduje siê pas zieleni z krzewami i drzewami. 3. Ochrona mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej: 3.1. Ci±g³a ochrona elektroniczna siedziby Delegatury z wykorzystaniem lokalnego systemu alarmowego (System Sygnalizacji W³amania i Napadu - SSWIN) oraz systemu monitoringu po¿arowego (System Sygnalizacji Po¿aru - SSP) - polegaj±ca na monitorowaniu sygna³ów i rejestracji zdarzeñ w centrum operacyjnym wraz z gotowo¶ci± i reakcj± patrolu (czas dojazdu nie d³u¿szy ni¿ 15 min.) weryfikacyjnego do alarmów (SSWIN i SSP) oraz na monitorowaniu i rejestracji sygna³ów po¿arowych, przekazywanych (natychmiastowo) radiowo i ³±czem telekomunikacyjnym do odpowiedniej jednostki Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej (SSP). 3.2. Sta³y dozór posesji Delegatury i budynku (siedziby) Delegatury przez jednego pracownika ochrony (rezyduj±cego w udostêpnionym pomieszczeniu dozorcy na parterze budynku) przez siedem dni w tygodniu, w dniach roboczych w godz. 18.00 - 6.00 (poza godzinami urzêdowania Delegatury), a w dniach wolnych od pracy - ca³odobowo. Dozór obejmowaæ bêdzie zabezpieczenie chronionego obiektu przed kradzie¿± i zniszczeniem mienia (likwidacjê zagro¿eñ powsta³ych w przypadku: napadu z w³amaniem, po¿aru lub awarii mienia), zgodnie z planem ochrony obiektu, przed³o¿onym Zamawiaj±cemu do akceptacji. Pomieszczenie dozorcy wraz z wyposa¿eniem zostanie udostêpnione wykonawcy zamówienia, przy czym stan i wyposa¿enie pomieszczenia w dniu jego udostêpnienia oraz zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug przez wykonawcê zostanie potwierdzony w protokole, podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Pracownik ochrony uzyska dostêp do istniej±cego monitoringu wizyjnego (systemu telewizji dozorowej CCTV, obejmuj±cego 12 kamer, w tym 10 wewnêtrznych i dwie zewnêtrzne) w zakresie bie¿±cej obserwacji obrazu z kamer na ¿ywo, w trakcie pe³nienia dy¿uru w pomieszczeniu dozorcy, bez prawa do przetwarzania danych. 4. Wykonawca we w³asnym zakresie zapewni sprzêt i ¶rodki w³a¶ciwe i niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia (o ile inaczej nie zaznaczono) obejmuj±cego nastêpuj±ce czynno¶ci: 4.1. Kompleksowe sprz±tanie budynku (pkt 1): 4.1.1. odkurzanie pomieszczeñ biurowych, w tym wyk³adzin oraz usuwanie kurzu z mebli, urz±dzeñ biurowych, grzejników, parapetów, ¶cian, obrazów, drzwi itp., 4.1.2. uzupe³nianie brakuj±cych materia³ów eksploatacyjnych dostarczonych przez zamawiaj±cego, w tym rêczników papierowych, papieru toaletowego, myd³a i p³ynu do zmywania, ¶rodków zapachowych, 4.1.3. zamiatanie i odkurzanie korytarzy, klatek schodowych w tym mycie powierzchni zmywalnych, usuwanie kurzu z obrazów urz±dzeñ biurowych i ¶cian, utrzymanie w dobrej kondycji ro¶lin znajduj±cych siê ci±gach komunikacyjnych, 4.1.4. zmywanie naczyñ po organizowanych okazjonalnie szkoleniach, naradach i konferencjach, 4.1.5. opró¿nianie koszy na ¶mieci i wynoszenie odpadów do w³a¶ciwych pojemników (zgodnie z ich oznaczeniem), znajduj±cych siê na posesji Delegatury, stosownie do obowi±zuj±cych zasad segregacji, publikowanych pod adresem: http://odpady.bialystok.pl/ 4.1.6. mycie odpowiednimi ¶rodkami czê¶ci szklanych i metalowych drzwi i witryn, 4.1.7. sprz±tanie sanitariatów z zastosowaniem odpowiednich ¶rodków, w tym mycie powierzchni zmywalnych, 4.1.8. mycie 69 okien o powierzchni jednostronnej 131,2 m2 - dwa raz w trakcie trwania umowy, 4.1.9. mycie wewn±trz fasady szklanej na klatce schodowej o powierzchni 15,4 m2 - dwa razy w trakcie trwania umowy, 4.1.10. sprz±tanie i usuwanie zabrudzeñ powsta³ych w wyniku zdarzeñ nadzwyczajnych (np. zalanie) lub pozosta³ych po ewentualnych pracach remontowych b±d¼ konserwacyjnych. Przy wykonywaniu ww. dzia³añ Wykonawca winien postêpowaæ zgodnie z ustalonymi - powszechnie stosowanymi w zakresie us³ug sprz±tania i utrzymania porz±dku w obiektach - standardami jako¶ciowymi. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w zwi±zku z wykonywaniem ww. us³ug. 4.2. Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku posesji (pkt 2): 4.2.1. sprz±tanie powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych wokó³ budynku (w dni robocze), 4.2.2. od¶nie¿anie, w tym systematyczne (w dni robocze) usuwanie ¶niegu (b³ota, lodu) z parkingu, chodników wewnêtrznych, dróg wewnêtrznych, podjazdów, schodów wej¶ciowych oraz posypywanie ich odpowiednimi ¶rodkami przeciwpo¶lizgowymi, przy czym zamawiaj±cy dostarczy materia³y do tych prac (piasek, sól), 4.2.3. niezbêdna pielêgnacja ro¶lin, w tym systematyczne koszenie trawników wokó³ budynku, a tak¿e pielêgnacja innej zieleni niskiej i wysokiej znajduj±cej siê na terenie posesji, zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ ewentualne uzupe³niaj±ce wysiewy trawy i nasadzenia zieleni, a tak¿e uzupe³nienia pod³o¿a ro¶lin, 4.2.4. usuwanie (siedem dni w tygodniu) b³ota, ¶niegu, lodu i innych zanieczyszczeñ z chodnika i podjazdu o powierzchni oko³o 174,2 m2, po³o¿onego wzd³u¿ nieruchomo¶ci przy ul. Akademickiej 4, zgodnie z ustaw± o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach. 4.3. Ochrona mienia, o której mowa w pkt. 3.2 powinna byæ wykonywana przez pracowników ochrony lub kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, stosownie do wymagañ ustawy o ochronie osób i mienia. Wykonawca we w³asnym zakresie zapewni sprzêt, ¶rodki i instalacje umo¿liwiaj±ce ci±g³± ochronê elektronicznej siedziby Delegatury z wykorzystaniem istniej±cej infrastruktury (System Sygnalizacji W³amania i Napadu - SSWIN, System Sygnalizacji Po¿aru - SSP). 5. Zamawiaj±cy zwraca szczególn± uwagê na mo¿liwo¶æ dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania us³ugi, przed z³o¿eniem oferty. Wizjê lokaln± mo¿na przeprowadziæ od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 1100 - 1300, po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osob± uprawni± do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pawe³ Stankiewicz tel. 728-412-515. 6. Kod zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) - 90910000-9 Us³ugi sprz±tania, 79710000-4 Us³ugi ochroniarskie. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 9. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych pracê na terenie posesji i w budynku Delegatury w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy , bezpo¶rednio zwi±zan± z realizowaniem us³ug, stanowi±cych przedmiot zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90910000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-05-01   lub zakoñczenia: 2019-04-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-05-01 2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Ubezpieczenie na kwotê 500.000,00 z³ od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonanie lub wykonywanie co najmniej [1] trzy zamówienie/a polegaj±ce na dozorze (ochronie) budynku/budynków o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 600 m2 i warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ ka¿da oraz [2] trzy zamówienia polegaj±ce na utrzymaniu czysto¶ci w budynku/budynkach o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 600 m2 i warto¶ci co najmniej 60.000,00 z³ ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
o koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia; o dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego; o wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wzór wg Za³±cznika nr 6 do SIWZ), oraz dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Liczba dodatkowych us³ug mycia okien oraz fasady szklanej20,00
Czas reakcji (dojazdu) patrolu weryfikacyjnego do alarmów20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegó³owy opis warunków dokonania takich zmian znajduje siê we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.