eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskImplanty ortopedyczne.



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53236

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Gdańsk: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Edward Gałka tel. (058) 76-84-281, ul. Jana Pawła II, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, fax (058) 556 36 18, e-mail: zampub@szpital.gda.pl, www.szpital.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty ortopedyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 275 572 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.10.2005. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kaniule dożylne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.12.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 235 800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 25.10.2005. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby do kardiologii inwazyjnej-angioplastyki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 628 147 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.10.2005. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rękawice medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.14.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 294 720 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.10.2005. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stymulatory pracy serca z elektrodami. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 872 420 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.01.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyrządy do endoskopii i endochirurgii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.80.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 108 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.01.2006. 5) Inne informacje: Podano przybliżony termin przekazania ogłoszenia do Biuletynu. Przetarg zostanie ogłoszony na stronie internetowej: www.szpital.gda.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kardiowertery i defibrylatory. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 737 851 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 25.01.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt jednorazowy : strzykawki, cewniki i.t.p. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.13.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 614 685 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.01.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty ortopedyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 130 340 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.02.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu. Przetarg zostanie ogłoszony na stronie internetowej; www.szpital.gda.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyrządy do endoskopii i endochirurgii - laparoskopia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.81.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 114 600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.03.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu. Przetarg zostanie ogłoszony na stronie internetowej: www.szpital.gda.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nici chirurgiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 328 970 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.06.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 950 800 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.10.2005. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Toksyna botulinowa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.46.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 262 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.01.2006. 5) Inne informacje: Termin ropzoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze: kontrasty, antybiotyki, płyny infuzyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 215 160 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.02.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki przeciwzakrzepowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 325 600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.08.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia procedury podano w przybliżeniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki przeciwzakrzepowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.42.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 325 600 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.08.2006. 5) Inne informacje: Termin rozpoczęcia prozedury podano w przybliżeniu. Zadanie nr 16 jest powtórzeniem zadania nr 15 i proszę nie publikować.

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.