Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Kolbuszowa: Budowa ulicy Towarowej wraz kanalizacją deszczową i infrastrukturą towarzyszącą w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 53321 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, fax 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Towarowej wraz kanalizacją deszczową i infrastrukturą towarzyszącą w Kolbuszowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Towarowej wraz z kanalizacją deszczową i infrastrukturą towarzyszącą w Kolbuszowej. Zakres robót obejmuje: przebudowę istniejącego odcinka ulicy Towarowej na dł. 52,54m, budowę nowego odcinka ulicy Towarowej na dł. 91,00 m. Wymienione roboty obejmują wzmocnienie istniejącej konstrukcji, ułożenie krawężników bet. 15x30 -267,0m, ułożenie obrzeży bet. 30x8- 123,0m, ułożenie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6,0cm na podsypce cementowo - piaskowej 244,0m2, regulację pionową studni rewizyjnych 2szt, wykonanie podbudowy z chudego betonu gr. 15 cm 754,0m2 na warstwie odcinającej z piasku , wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 20cm 754,0m2 ułożenie warstwy wiążącej z BA 0/16 gr. 4,0cm 754,0m2, ułożenie warstwy ścieralnej z BA /12,8 gr 4,0cm 1116,0m2, budowę odcinka kanalizacji deszczowej fi 500 84,0m, budowę odcinka kanalizacji deszczowej fi 300mm - 36,5m wraz z przykanalikami 7 szt., wykonanie 7 szt. studzienek ściekowych z osadnikiem fi 500mm oraz 4 szt. studzienek rewizyjnych fi 1200 mm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) uPzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; 3)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: Stanowisko Całkowite doświadczenie ( ilośc lat 1.Kierownik Budowy 3 (1) 2.Majster robót drogowych 2(1) UWAGA! (1) Kierownik Budowy musi być członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów. 5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do n/w jednostek sprzętowych: 1.- zespół do otaczania kruszywa min. 60 Mg/godz.; - rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości - 1 szt.; 2.posiadają dostęp do pozostałego sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia; 3.dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: -lepiszcz i mas bitumicznych -kruszyw -stopnia zagęszczenia -innych wymaganych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Tom 3 SIWZ) 7) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, stosując zasadę spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3) uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, wykonawca zobowiązany jest złożyć - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - następujące dokumenty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3)u Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych; 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5. wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, przewidzianego do realizacji zamówienia, z podaniem jego własności (własny, w leasingu, dzierżawiony czy wynajmowany); 7. oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 8.1.5.3 przez własne laboratorium lub oświadczenie o zawarciu umowy na wykonanie badań wymienionych w pkt 8.1.5.3 (w przypadku wyboru oferty). 8.oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 26 36 - 100 Kolbuszowa pok. 26..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36 - 100 Kolbuszowa pok. nr 13 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 15 pakietach
- Dostawa oleju napędowego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2025
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.